Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Sossu maksaaharkinnanvaraisena yksityisen psykoterapeutin

Vierailija
25.09.2013 |

kun Kelan tuki loppu. Käyntejä 2x viikossa a 75 euroa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle etsitään kans seksuaaliterapeuttia.jotta avioliitto pysyisi kasassa ja lapsia voisi hoitaa ja itse pääsisi pakko oireista eroon sekä häpeästä.sosiaali aikoo maksaa,enkä kyllä itse maksaisikaan. Pedofiilin kuuluisi maksaa tää.

Vierailija
2/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja nuori.......höpö höpö kyllä kuulkaas ihmisen elämän jokainen hetki on niin arvokas että.....en ole nuori niin eikö mulle kannata maksaa terapiaa sitte? Olen 38v. Jokainen suhde katkeaa,samaan ongelmaan. Mustasukkaisuuteen ja kykenemättömyyteen harrastaa seksiä. Olen insestin uhri.persoonallisuushäiriö,masennus,postraumaattinen stressireaktio,fobioita.....häpeää......seksiin en nykyisen ihanan ja kiltin aviomieheni kanssa pysty kuin pilkkopimeässä just ja just......alasti en voi hänen nähden olla....salaa riisuudun ja pukeudun.....saunaan yksin....ym.enkö ansaitse terapiaa koska olen keski ikäinen eikä se hyödytä yhteiskuntaa kait,enkä aijo mennä töihin,en pystyisi, ammattiakaan ei ole eikä ajokorttia eikä mitään muutakaan. persoonallisuushäiriötä ei enää ole todettavissa eikä masennusta. Pakko oireet on ja häpeä seksiin liittyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tuosta pitäisi olla? Tulee varmaan tarpeeseen. Eikä kunnallisia psykoterapeutteja ole olemassa.

Vierailija
4/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Toivottavasti henkilö ymmärtää onnen potkaisseen ja käy terapiassa tunnollisesti ja motivoituneena.

Vierailija
5/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kamalaa... kauheeta...

Miksi et mene töihin ja maksa ITSE sitä terapeuttia? Kehtaatkin yhteiskunnan varoja tuhlata moiseen....

Vierailija
6/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän munkin? Kiitos vinkistä.

Vierailija
7/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin maksettiin muutama v sitten. Onhan se hyvä saada pää kuntoon.

Vierailija
8/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinulle tarjottu tuota mahdollisuutta? Ota ihmeessä vastaan, psykoterapia voi olla parasta mitä ihmiselle voi tapahtua. Jos siis kykenee työskentelemään sillä tavalla. Hienoa että tällaista kuntoutusta tarjotaan varattomillekin.

t. itse maksanut psykoterapiansa

Vierailija
9/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos sillä estetään nuoren syrjäytyminen tai saadaan pitkä sairausloma loppumaan, niin halpa hinta pitemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä