Meinaatko seurata BB taloa? Ikäsi?
Minä 55-vuotias en ole koskaan katsonut, mutta äiti, nyt 76-vuotias, seuraa aina.
Kommentit (41)
Todellakin! Pitkästä aikaa jotain jota odotan oikeasti malttamattomana, ajattelin varmaan ottaa ensimmäistä kertaa Ruutu Plussankin. :D
N28, jonka 57-vuotias äitikin odottaa uutta kautta innolla
En. Katsoin kerran joskus 13-vuotiaana, mutta se oli mielestäni silloinkin minulle liian tyhmän oloinen ohjelma. N24
Aion. 31. Ja maisterin paperitkin löytyy.
Katson aloituksen mutta en pysty seuraamaan joka ilta koska työt. Jos kiinnostaa niin katson viikonloppuisin.
En, enkä ole koskaan katsonut. Myötähäpeää aiheuttava ohjelma. Ikä 49
Katson alussa ja jos siellä on taas joku psyko kiusaaja joka voittaa koko potin niin lopetan ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Katson aloituksen mutta en pysty seuraamaan joka ilta koska työt. Jos kiinnostaa niin katson viikonloppuisin.
Ai niin, olen 44. Enkä katso mitään temppareita tms. Mutta big brothers on ihan mielenkiintoinen ihmiskoe.
Jos jotain koosteita juutuupissa sulee niin voinen joskus vilkkasta, muualta en. Ainakin katon millane sakki sinne menee
Tekispä taas Juufin jotain bb-videoita. Luulen kyllä että voi olla hankalaa. En millään suko että voissi nyt olla meilenkiintoisempaa sakkia menossa taloon kuin viimeksi. Viime porukka oli paras sitten bb:n alkamisen
Vierailija kirjoitti:
En. Katsoin kerran joskus 13-vuotiaana, mutta se oli mielestäni silloinkin minulle liian tyhmän oloinen ohjelma. N24
Itse en nuorempana jaksanut katsoa, oli mielestäni jopa tylsä ohjelma. Mutta näin kolmeakymppiä lähestyvänä olen innostunut katsomaan, ihmispsyyke kiinnostaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Katson alun ja jatkan, jos kiinnostaa.
N33
Sama.
Katson alun ainakin enkä häpeile sitä sanoa. En kyttää vaan kiinnostaa erilaisten ihmisten käyttäytyminen suljetussa tilassa pidempään. -N47
Katson ainakin alun, että nään millaisia ihmisiä sinne menee. Mutta jos siellä alkaa taas joku jokapäiväinen julkinen hässiminen, niin ei kiinnosta sellaista katsoa. N33
Katson alun ja jatkan, jos kiinnostaa.
N33