Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osuuspankin pankkikortti ei toimi?

Vierailija
29.08.2020 |

Mistä kyse? Tilillä on rahaa, mutta maksupääte ilmoittaa ettei korttia hyväksytä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:n verkkopalveluissa on huoltokatko alkaen 22.00, mutta ilmeisesti joku it-jonne on jo ajanut jotain alas ennen aikojaan. Kannattais lukea ne pankin tiedotteet

Vierailija
2/7 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltokatko 29.8. Klo 22.00 - 30.8. Klo 12.00, mutta ei pitäis vaikuttaa korttimaksuihin.

Sulla on tili tyhjä, kortti viallinen tai baarin verkkoyhteys lagaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä ainakin kortti pelasi normaalisti.

Vierailija
4/7 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi puolisen tuntia sitten ihan normaalisti. Itselläni alkoi siru vedellä viimeisiään, kun alkoi vähän väliä tulemaan hylky, kun yritti maksaa vaikka tilillä oli rahaa. Automaatissa toimi aina normaalisti, mutta maksupäätteiden kanssa oli välillä ongelmia. Miten vanha kortti sinulla on?

Vierailija
5/7 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltokatko 29.8. Klo 22.00 - 30.8. Klo 12.00, mutta ei pitäis vaikuttaa korttimaksuihin.

Sulla on tili tyhjä, kortti viallinen tai baarin verkkoyhteys lagaa

Sillä nimelläkö sinä kutsut ruokakauppoja. Kannattaa lopettaa se juominen vielä hyvän sään aikaan. Kuulostaa pahalta.

Ap

Vierailija
6/7 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimi puolisen tuntia sitten ihan normaalisti. Itselläni alkoi siru vedellä viimeisiään, kun alkoi vähän väliä tulemaan hylky, kun yritti maksaa vaikka tilillä oli rahaa. Automaatissa toimi aina normaalisti, mutta maksupäätteiden kanssa oli välillä ongelmia. Miten vanha kortti sinulla on?

Vuosi sitten vaihdoin Visa Electronin Visa Debittiin kun Op:sta soittivat ja kertoivat etteivät he enää tue Electron korttien palvelua ja lopettavat tuen.

Ap

Vierailija
7/7 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten vaihdoin Visa Electronin Visa Debittiin kun Op:sta soittivat ja kertoivat etteivät he enää tue Electron korttien palvelua ja lopettavat tuen.

Ap

Ohoh, minulla on kyllä vieläkin Electron. Uuden kortinkin sain automaattisesti viime vuonna ja hyvin on toiminut. Vanha kortti oli muistaakseni 8 tai 9 vuotta vanha silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi