Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapaat ok miehen treffeillä niin haluatko seuraavilla treffeillä syödä miehen valmistaman aterian hänen kotonaan vai , että hän tarjoaa illallien ravintolassa?

Vierailija
29.08.2020 |

Mitä mieltä olette? Itse kokkaan paremmin kuin ravintolat.

mies

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis OK -miehen? Miksi ihmeessä näkisin OK miehen uudelleen, ei mulla ole aikaa tapailla OK miehiä, vaan sellaisia vaan joista tiedän heti olevani kiinnostunut.

Mutta.. jos oon tosi ihastunut ja on luontevaa, on se koti myös mahdollinen (mut jånnittää enemmän), pääosin parempi kuitenkin olla viel täs vaiheessa ravintolassa.

Vierailija
22/26 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pysty tajuamaan sitä riskiä minkä nainen ottaa.

"Mies pelkää, että nainen nauraa hänelle. Nainen pelkää, että mies tappaa hänet.".

Tilastollisesti vaarallisin osa treffejä lienee matka treffeille ja paluu kotiin. Liikenneonnettomuus oletettavasti suurin uhka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa ei saa syödä miehen laskuun... söisin hänen kotonaan, ottaisin omat eväät mukaan.

Vierailija
24/26 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi miehet kuvittelee, että naiset niiden kämpille häluaa lähteä ekoilla tai tokilla treffeillä ylipäätään. Seksiähän niillä vongataan heti ja nainen riskeeraa henkensä sinne lähtiessään. Ihan sama miten se äijä kokkaa tai kahvinsa keittää.

"Mies pelkää, että nainen nauraa hänelle. Nainen pelkää, että mies tappaa hänet."

Tällaista on kun sukupuolet elävät eri maailmoissa.

Sellaista se on kun naisia kiihottavaa väkivaltarikolliset ja mur.hamiehet.

Vierailija
25/26 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK-miesten kanssa menen harrastamaan jotain kaveripohjalta, kuten juoksemaan, pyöräilemään, pelaamaan golffia ym.

Ruokailu ei kiinnosta. Ja korona-aikana en edes käy ulkona syömässä.

Vierailija
26/26 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi miehet kuvittelee, että naiset niiden kämpille häluaa lähteä ekoilla tai tokilla treffeillä ylipäätään. Seksiähän niillä vongataan heti ja nainen riskeeraa henkensä sinne lähtiessään. Ihan sama miten se äijä kokkaa tai kahvinsa keittää.

"Mies pelkää, että nainen nauraa hänelle. Nainen pelkää, että mies tappaa hänet."

Tällaista on kun sukupuolet elävät eri maailmoissa.

Voihan sitä pelätä vaikka haiden hyökkäystä Sharknado-tyyliin

Sanotaanko sitten naisille vinkiksi: älkä treffailko niitä söpöjä afgaanipoikia, sellainen voi polttaa sut vaikka autoon

Mutta jos haluaa jännitystä niin pienen riskin voi aina ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan