Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl bonusappi ja kupongit

Vierailija
29.08.2020 |

Mitä hyötyä tuosta apista oikeastaan on?

Olen jo viikkoja odottanut jotain järkevää kuponkitarjousta. Yhtään ei ole tullut vastaan. Jotakin halpisjaujosokeriroskaa nytkin mukamas tarjouksessa. Ei kiitos.

Hyötyykö siitä apista kukaan muu kuin Lidl?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisollasi ylimääräinen isä vai kuka tämä bonusappi oikein on?

Vierailija
2/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu hyötyä. Todella tyhmiä ne kupongit on ja ei mitään sellaista tuotetta jota olis ostanut. Kertaakaan en ole kuponkeja tai tarjouksia käyttänyt. Aattelin poistaa koko appin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian monimutkainen senttijahti, en rupia.

Vierailija
4/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sen 5 euron alkualennuksen ja sitten poistin koko apin. Ei mitään hyötyä!

Vierailija
5/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon mä muutaman edun käyttänyt ja nyt sain ilmaisen suklaapatukan. Vähän hölmön lapsellista se raaputtelu, mutta mitäpäs tuosta. Ei se nyt niin vakavaa ole.

Vierailija
6/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jostain hevi tuotteista saa ihan hyvät alet. Vähän raivostuttava se on kyllä. 

Vierailija
7/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on parempi kuin ei mitään, käyn usein lidlissä joka tapauksessa niin mieluusti tsekkaan alekupongit. On sieltä osunut hyviäkin kohdalle, etenkin niistä raaputuskupongeista

Vierailija
8/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko puolisollasi ylimääräinen isä vai kuka tämä bonusappi oikein on?

Ai te päivystätte viikonloppuisinkin.

Koittakaa edes vähän parempia tarjouksia kuin kalliita jauhosokerijuttuja...

Vierailija
9/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on, että kupongit pitää itse aktivoida. Eikö ne alet voisi tulla suoraan, jos ostaa tuotteen. Mitä järkeä niissä raaputustarjouksissakaan on?

Vierailija
10/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lidlin kassalla joku mies kiroili myyjälle, kun joku tarjous sieltä kupongeista tms. oli mennyt umpeen. Siis kiroili. Montakohan senttiä hän olisi säästänyt?

Vierailija
11/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä kuullut sivukorvalla Lidlin uuden mainoslauseen. Mitä enemmän ostelee, sitä enemmän säästelee. Hauska ilmiö. Itselläni on niin, että mitä enemmän ostelen, sitä enemmän mulla rahaa menee.

Heh. Off topic.

Vierailija
12/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä olisi niiden kassojen hyvä kysyä jokaiselta "Onko bonusappia?"

Ei sitämuista. Kyllähän Citymarketissakin kysyivät bonuskortista.

Vierailija
13/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee paljon rahaa on mennyt joka kuukausi lidliin, ja kuitit, takuut on siellä. En mä niitä kunponkeja käytä ellei ole jotain mitä haluan tai muutenkin ostan, aika sontaa ne yleensä on.

Vierailija
14/14 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä vähän turhan innokkaita olleet nämä apin suunnittelijat, vähän simppelimpi olis riittänyt. En tykkää. Siinä kassalla kaivelet ensin laukusta lompakkoa ja toisella kädellä puhelinta ja yhdellä kädellä kortti hampaiden välissä yrität löytää sen apin ja koitat saada skannattua sen oikeassa kulmassa jossakin muoviaukossa ja sitten muistat, ettet ole muistanut aktivoida niitä tarjouksia. Hei, ihan totta Lidl, ettekö mitään muuta keksineet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi