Lidl bonusappi ja kupongit
Mitä hyötyä tuosta apista oikeastaan on?
Olen jo viikkoja odottanut jotain järkevää kuponkitarjousta. Yhtään ei ole tullut vastaan. Jotakin halpisjaujosokeriroskaa nytkin mukamas tarjouksessa. Ei kiitos.
Hyötyykö siitä apista kukaan muu kuin Lidl?
Kommentit (14)
Ei oo ollu hyötyä. Todella tyhmiä ne kupongit on ja ei mitään sellaista tuotetta jota olis ostanut. Kertaakaan en ole kuponkeja tai tarjouksia käyttänyt. Aattelin poistaa koko appin.
Aivan liian monimutkainen senttijahti, en rupia.
Käytin sen 5 euron alkualennuksen ja sitten poistin koko apin. Ei mitään hyötyä!
No oon mä muutaman edun käyttänyt ja nyt sain ilmaisen suklaapatukan. Vähän hölmön lapsellista se raaputtelu, mutta mitäpäs tuosta. Ei se nyt niin vakavaa ole.
Joskus jostain hevi tuotteista saa ihan hyvät alet. Vähän raivostuttava se on kyllä.
Minusta se on parempi kuin ei mitään, käyn usein lidlissä joka tapauksessa niin mieluusti tsekkaan alekupongit. On sieltä osunut hyviäkin kohdalle, etenkin niistä raaputuskupongeista
Vierailija kirjoitti:
Onko puolisollasi ylimääräinen isä vai kuka tämä bonusappi oikein on?
Ai te päivystätte viikonloppuisinkin.
Koittakaa edes vähän parempia tarjouksia kuin kalliita jauhosokerijuttuja...
Mitä järkeä on, että kupongit pitää itse aktivoida. Eikö ne alet voisi tulla suoraan, jos ostaa tuotteen. Mitä järkeä niissä raaputustarjouksissakaan on?
Juuri lidlin kassalla joku mies kiroili myyjälle, kun joku tarjous sieltä kupongeista tms. oli mennyt umpeen. Siis kiroili. Montakohan senttiä hän olisi säästänyt?
Oon tässä kuullut sivukorvalla Lidlin uuden mainoslauseen. Mitä enemmän ostelee, sitä enemmän säästelee. Hauska ilmiö. Itselläni on niin, että mitä enemmän ostelen, sitä enemmän mulla rahaa menee.
Heh. Off topic.
Lidlissä olisi niiden kassojen hyvä kysyä jokaiselta "Onko bonusappia?"
Ei sitämuista. Kyllähän Citymarketissakin kysyivät bonuskortista.
Näkee paljon rahaa on mennyt joka kuukausi lidliin, ja kuitit, takuut on siellä. En mä niitä kunponkeja käytä ellei ole jotain mitä haluan tai muutenkin ostan, aika sontaa ne yleensä on.
No on kyllä vähän turhan innokkaita olleet nämä apin suunnittelijat, vähän simppelimpi olis riittänyt. En tykkää. Siinä kassalla kaivelet ensin laukusta lompakkoa ja toisella kädellä puhelinta ja yhdellä kädellä kortti hampaiden välissä yrität löytää sen apin ja koitat saada skannattua sen oikeassa kulmassa jossakin muoviaukossa ja sitten muistat, ettet ole muistanut aktivoida niitä tarjouksia. Hei, ihan totta Lidl, ettekö mitään muuta keksineet?
Onko puolisollasi ylimääräinen isä vai kuka tämä bonusappi oikein on?