Gallup miehille ja naisille: toivoisitko itsellesi suomalaisen vai ulkomaalaisen aviopuolison.
Viime vuosina suomalaiset ovat avioituneet kasvavissa määrin ulkomaalaisen puolison kanssa sekä naiset että miehet. Kumpaa itse suosit enemmän pariutumisessa: kotimaista vai ulkomaalaista?
Jos olet nainen vastausvaihtoehdot ovat A ta B. Jos olet mies vaihtoehdot ovat C tai D.
Kommentit (13)
Minulla on kokemusta suomalaisista ja ulkomaalaisista naisista venäjältä ja thaimaasta. Kokemuksen pohjalta ulkolaisissa pidän tietystä vanhakantaisuudesta. Suomalaisen kanssa oli paremmin juttua, mutta jos pitäisi valita pitkässä juoksussa, niin kokemukseni pohjalta paremmin on synkannut ulkolaisten kanssa.
Tämänhetkisen hajonnan perusteella naiset suosivat miehiä enemmän suomalaista puolisoa
Haluan aviopuolison, sillä ei ole merkitystä mitä lippua hän kantaa. Mitään somalia ei nyt tietenkään, mutta muutoin avoimin mielin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan aviopuolison, sillä ei ole merkitystä mitä lippua hän kantaa. Mitään somalia ei nyt tietenkään, mutta muutoin avoimin mielin.
Tuo oli hyvin sanottu eli arvostaat jonkin sortin sivistystä sentään
Niin ne palstamiehet valittaa naisten ulkomaalaisista miehistä, mutta itse ovat niitä jotka eivät huoli suomalaista puolisoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämänhetkisen hajonnan perusteella naiset suosivat miehiä enemmän suomalaista puolisoa
En vastannut, koska suosisin mielummin suomalaista ja suomalaiset naiset ovat mieleeni ulkoisesti, mutta totuus on, että ulkomailta löytäisi varmasti helpommin hyvän puolison.
Halusin ja sain ihan kotimaisen miehen. Miehelläni ja minulla on aika samanlainen lapsuus ja kaikki muutkin asiat, joten hänen kanssaan oli heti todella helppo olla ja varsinkin jutella. Tykkään jutella kaikesta ja en ikinä saisi englanninkielestäni niin hyvää, että saisin ilmaistua sillä itseäni ja ymmärrettyä toista varsinkin jos englanti ei olisi hänenkään äidinkieli. Juttelumme jäisi siis ihan torsoksi ja paljon jäisi sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastannut, koska suosisin mielummin suomalaista ja suomalaiset naiset ovat mieleeni ulkoisesti, mutta totuus on, että ulkomailta löytäisi varmasti helpommin hyvän puolison.
Laatupuolisot löytyy idästä
Suomalainen. Tai sitten Suomessa lähes ikänsä asunut mies. En jaksaisi mitään kovin ihmeellisiä ongelmia, vaan lähtökohtien tulisi olla rauhalliset ja perhekeskeiset.
No ei tuohon voi oikein vastata, kun en pidä kansalaisuutta minään ominaisuutena sinänsä. Haluan naimisiin yhden tietyn miehen kanssa ja hän on kyllä suomalainen, mutta haluaisin sen kanssa naimisiin vaikka olisi kotoisin Marsista!
Ei tähän voi vastata, koska ei oikein tiedä mitä se suomalaisuus tai ulkomaalaisuus sisältää., mutta jos täysin identtisiä muuten, niin suomalaisen tietysti, vaikka länsimaiset naiset ovat kyllä vähän pilalla parhammatkin.
mies