Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Extraajat työnantajana

Huoh
29.08.2020 |

Vituttaa suuresti tuo lafka. Olen ollut myyjänä k-marketeissa nyt n. 3kk extraajien kautta ja mietin jo lopettamista. "Perehdytys" vuoro oli palkaton, eli siis heti ensialkuun tein 6h ilmaista työtä. Perehdytys lainausmerkeissä, sillä eipä minulle mitään muuta opetettu kuin yleisesti miten kassa toimii ja sen jälkeen jätettiin yksin kassalle, että soita kelloa jos tarvit apua. Ei tämän perehdytysvuoron aikana tietenkään tullut kaikkia tilanteita vastaan mitä pitäisi opetella. Nyt saan osakseni vittuuntunutta huokailua aina vuorossa jos en osaa jotain. Työterveyttäkään ei ole, jos tulee viikonloppuna kipeäksi, pitäisi maksaa yksityiseltä päivän palkan verran sairaslomatodistuksesta, jotta saa sairaslomapäivän palkan. Nyt korona aikana sama tilanne viikollakin, ainakin meillä päin päivystykseen ei saa soitettua kun niin paljon ruuhkaa... Olisko suositella parempaa duunipaikkaa, mitä voisi tehdä 0-tuntisopimuksella?? Tämä siis sen takia, että olen opiskelija, enkä voi ottaa isoa tuntimäärää töitä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nollasopimuksella enkä todellakaan suostuisi ilmaiseen perehdytysvuoroon.

Vierailija
2/2 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä kuullut että Baronalla olisi palkkattomi perehdytys vuoroja, joten ihan vuokratyöfirman vaihtamista voisin suositella. Työterveyskin on jos tekee tarpeeksi usein vuoroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla