Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen ex-pitkäaikaistyötön ja nyt "oikeissa" töissä, haluatko kysyä jotain?
25.09.2013 |
Nyt aamulla voin vastailla 7.15 saakka.
Kommentit (3)
Avoimella tarkkaan harkitulla hakemuksella, joita oli siellä sun täällä. Kiitos onnitteluista!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onneksi olkoon! Miten sait nykyisen hommasi?