Onko nipottamista jos en anna 17-vuotiaan yökyläillä poikaystävän kanssa?
Tiedän kyllä, että tyttö ja poikaystävänsä harrastavat seksiä, Se on ok. Mutta ajatus siitä, että tekisivät sitä yöllä, kun me muu perhe olemme kotona, ei tunnu hyvältä. Olen tähän asti kieltänyt yökyläilyt, mutta nyt alkanut miettiä uudestaan. Voivathan he sekstailla päivisinkin jos ovat tytön huoneessa kahdestaan ja me muu perhe kotona. Mutta jotenkin yökyläilyt tuntuvat oudolta... Olenko nipo jos kiellän ne tytöltäni siihen asti kun hän muuttaa omaan kotiinsa?
Kommentit (83)
Annatko tytön mennä pojan luo yöksi? Mieti, kumpi sinua äitinä häiritsee enemmän: tyttäresi harrastamassa omassa huoneessaan seksiä vai jossain Toyota Corollan takapenkillä Prisman parkkipaikalla?
Outo nipo olet.
Seksiä voi harrastaa mihin vuorokaudenaikaan tahansa ja mitä pahaa siinä on tuon ikäisellä jos seurustelukumppani on samaa ikäluokkaa.
Jos poikaystävä on yli 20 olsin estänyt seurustelun.
minun mielestäni kyllä olet kun vertaa siihen että itse olen asunut omillani 16 vuotiaasta lähtien ja pitänyt itse itsestäni huolen, ei olisi tullut mieleenkään että jos kotona olisin asunut että vanhemmat olisi määräilleet jo sen ikäistä jonka ainakin pitäisi osata tehdä jo itse päätöksiä. (huolehtivat vanhemmat minulla kuitenkin, halusin vain kaueammaksi opiskelemaan)
mutta toisaalta, sinun koti ja sinun säännöt joten voit itse päättää.
Olet nipo, parempihan se on, että ovat teillä kotona kuin jossain muualla luuruamassa.
Ai te saatte tehdä sitä kun muut ovat kotona mutta teinit eivät?
Olet kyllä vanhanaikaisempi kuin 1920-luvulla syntyneet isovanhempani. No ehkäisy kuitenkin, kai olet puhunut siitä ja pillerit on hommattu?
Meillä vieras nukkuu vierashuoneessa eli jos tulee yökylään, ei nuku tytön huoneessa. Tämä on minun kotini ja lapset tietävät sen: vaihtoehtona on muutto omilleen. 17v on liian nuori äidiksi, vaikka seksistä pitäisi enkä minä kannusta lastani teinivanhemmaksi. Siksi en ymmärrä, miksi mahdollistaisin raskauden.
Toimit aivan oikein. nykyään vain kaikki pitäisi kokea niin nuorena:( ja ne, jotka eivät tähän teiniaikuisuutta ihannoivaan touhuun mukaan lähde leimataan niuhoiksi, järjenkäyttö on silti sallittua.
Niin mikä sua lopulta nyppii? Tyttären seksielämä vai se että harrastaisi seksiä kotona?
Olet. Voithan pyytää, että vain nukkuisivat. Ja toivottavasti itse et sekstaile öisin!!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:45"]
Meillä vieras nukkuu vierashuoneessa eli jos tulee yökylään, ei nuku tytön huoneessa. Tämä on minun kotini ja lapset tietävät sen: vaihtoehtona on muutto omilleen. 17v on liian nuori äidiksi, vaikka seksistä pitäisi enkä minä kannusta lastani teinivanhemmaksi. Siksi en ymmärrä, miksi mahdollistaisin raskauden.
[/quote]
Missä iässä yökylävieraat joutuvat erihuoneeseen???
Olet. Ja ajat heitä suunnittelemaan sitä eri paikkoihin ja aikoihin.
Päästääkö ap tytärtään pojan luo yöksi? Ylipäätään kenenkään luo yöksi?
Olet nipo.
Itselläni oli poikaystävä saman ikäisenä kuin tyttärelläsi ja äiti oli yökyläilyä vastaan. Mutta flashing news: todellakin harrastettiin seksiä muulloin sekä kotona, että muualla. Olin myös poikkiksella yökylässä moneen otteeseen, mutta vanhemmille sitten sanoin, että menen kaverille. Ei olisi tarvinnut valehdella, mikäli ilmapiiri olisi ollut hieman sallivampi. :)
Ja ihan itse osasin ehkäisyn hommata, vaikka äiti koki asiakseen siitäkin muistutella tasaisin väliajoin. Tietysti tarkoitti vain hyvää, mutta itse koin sen silloin lähinnä kiusallisena.
Eli vähän sitä luottoa tyttäriinne!
Teiniäitien omat äidit ovat kannustaneet tyttäriään seksiin nuorena juuri noin eli tarjoamalla seksille tilaisuuden, suorastaan kannustamalla siihen yökyläilyttämällä tyttären poikaystäviä. Vastuullinen vanhempi ilmoittaa lapselleen, että ei hyväksy seksiä siinä vaiheessa, kun lapsi ei kykene itse elättämään mahdollista jälkikasvua. Nuori itse päättää, harrastaako seksiä vai ei, nuoren vanhemmat saavat päättää, harrastetaanko seksiä heidän kotonaan. Jos on niin tyhmä, että Toyotan takapenkki kelpaa, niin naikoot siellä sitten.
olet...
ilmeisesti sinä ja miehesi ette harrasta edes öisin seksiä, kun jälkikasvu on kotona, kun se on niin... pelsebuubista... ja ne pennut tajuaa sen, joskus.