Saako lyhyt poika vanhojentanssiparin?
Jos pituutta on vain 165 cm, mutta muuten ihan ok tyyppi, niin onko toivoa parista vanhojentasseihin?
Kommentit (31)
Oma vanhojentanssiparini oli suunnilleen tuon pituinen. Itse olin/olen 160 cm. Paljon helpompaa tanssia samanpituisen kanssa.
Jos ei tekniikkapainotteisessa lukiossa ole, kuka tahansa poika saa halutessaan.
Monessa lukiossa on niin vähän poikia, että vanhojentansseissa on samat pojat vuodesta toiseen. Saatetaan ottaa yläasteeltakin joku, siinä ehtii 4-5 tanssit tanssia ennen kuin eläke niistä hommista kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen, että tuskin ainakaan ensi keväänä vielä mitään vanhojentansseja järjestetään.
Justhan oli ylppärijuhlatkin. Miksi ei tansseja?
Lukiot on niin tyttövaltaisia nykyään että kaikki pojat saa tanssia joka vuosi.
Kyllä saa! Rohkeasti kyselemään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen, että tuskin ainakaan ensi keväänä vielä mitään vanhojentansseja järjestetään.
Justhan oli ylppärijuhlatkin. Miksi ei tansseja?
Ei ylppärijuhlissakaan kätelty.
Voihan sitä tietysti aina yrittää tanssia turvaetäisyyksin...?
Meillä sai ihan kaiken pituiset pojat parin.
Tietysti saa! Itselläni oli lyhyempi pari ja tanssiminen oli tosi helppoa ja kivaa :) senkun paria kyselemään! Tanssit oli tosi hauskat!
Tietenkin on hyvät mahdollisuudet. Esim. Helsingin kuvataidelukiossa ja ilmaisutaidonlukiossa pulaa vuosittain pojista tanssipareiksi, niissä osa tytöistä pukeutuu miehiksi mekkojen sijaan ja muista kouluista sekä vuositasoilta ja varuskunnista saapuu auttavia poikia joilla tanssitettavana kaksi tyttöä yhden sijaan
Pojilla tanssiparin saamiseen riittää se, että on poika ja haluaa osallistua vanhojentansseihin. Tyttöjä on lähes kaikissa lukioissa enemmän, joten on jopa valinnanvaraa kenen kanssa poika haluaa tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tekniikkapainotteisessa lukiossa ole, kuka tahansa poika saa halutessaan.
Monessa lukiossa on niin vähän poikia, että vanhojentansseissa on samat pojat vuodesta toiseen. Saatetaan ottaa yläasteeltakin joku, siinä ehtii 4-5 tanssit tanssia ennen kuin eläke niistä hommista kutsuu.
Olin kielipainotteisessa lukiossa ja meinasin jäädä ilman paria. Onneksi yhden tytön pari feidasi ja pääsin tanssimaan.
Onko lyhyellä kerrankin mahkut jopa laadukkaaseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Pojilla tanssiparin saamiseen riittää se, että on poika ja haluaa osallistua vanhojentansseihin. Tyttöjä on lähes kaikissa lukioissa enemmän, joten on jopa valinnanvaraa kenen kanssa poika haluaa tanssia.
Oletko itse poika? Vai onko tää samaa sarjaa, kun naiset kertovat miesten korjailuista huolimatta miten akateemisella miehellä on pk-seudulla paljon kysyntää?
Kun poikia oli 30 ja tyttöjä noin 100, siinä ei pituutta katseltu, kun paria etsittiin. Suurin osa tytöistä kuitenkin haluaa ennemmin poikaparin kuin tyttöparin. Siksi kelpaa melkein minkälainen poika vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse poika? Vai onko tää samaa sarjaa, kun naiset kertovat miesten korjailuista huolimatta miten akateemisella miehellä on pk-seudulla paljon kysyntää?
Olen nainen ja kolmen vanhat tanssineen tytön äiti. Emme asu pk-seudulla eikä tässä puhuttu akateemisista miehistä, vaan lukiolaispojista.
Vierailija kirjoitti:
Onko lyhyellä kerrankin mahkut jopa laadukkaaseen naiseen?
Tanssin suhteen ainakin. Omista lukiovuosista on aikaa, mutta vaikeaa oli tyttönä tanssiparin saaminen, kun poikia noin 15 ja tyttöjä noin 30. Itsekin tanssin tytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kolmen vanhat tanssineen tytön äiti. Emme asu pk-seudulla eikä tässä puhuttu akateemisista miehistä, vaan lukiolaispojista.
Eli sinulla on vain tyttöjä. Mistä ihmeestä sitten tiedät miten helppoa lukiolaispojan on saada tanssipari?
Onko kellekään käynyt niin, että vaikka tyttöjä olisi paljon enemmän niin joku poika olisi jäänyt ilman paria.