Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilin olevani raskaana - jätin miesystäväni

Vierailija
24.09.2013 |

Olemme seurustelleet muutamia kuukausia. Olen ihan aikuinen ihminen ja en oikein tiedä että miksi tein noin kuin tein. Menkat olivat myöhässä ja minä hermostuin, stressaannuin ja ahdistuin. Ajattelin sen olevan miehen syytä, ja mietin että hän on tyydyttänyt himojaan minuun ja raskaana ollessani luultavasti vain lähtisi kävelemään minun jäädessä selvittelemään koko sotkun. En tiedä olisiko asia kuitenkaan ollut näin, sillä mies on hyväntahtoinen eikä renttu. Suutuin miehelle, katkaisin välit ja yhteydenottopyynnöistä huolimatta en ole edes puhunut hänelle kahteen kuukauteen. Vaikka siis menkatkin tulivat lopulta ja kyseessä oli väärä hälytys.

Kaipaan ja ikävöin miestä, mutta en elättele toivoa yhteenpaluusta. Olinhan minä tosi lapsellinen ja olen silti edelleen sitoutumiskammoinen. Minua vain ihmetyttää tämä käyttäytymiseni, onko ihan normaali reaktio suuttua verisesti miehelle tällaisessa tilanteessa? :D 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ota itseesi kun kysyn, mutta minkä verran sulla on ikää? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt ei ollu kyllä ihan normaalia...

Vierailija
4/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen vikahan se olisikin ollut jos olisit ollut raskaana.

Vierailija
5/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 20:45"]

Älä nyt ota itseesi kun kysyn, mutta minkä verran sulla on ikää? :)

[/quote] 

Olen 26-vuotias. 

Vierailija
6/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haaransa levittää että mies saa panna on yhtä syyllinen mahdolliseen raskauteen kuin mieskin.

Olet outolintu.

Jos haluat miehen takaisin niin kerro asia hänelle, ehkä ymmärtää ehkä ei.

Vierailija
7/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ota takaisin. Minkähän muiden syiden takia ap jättäisi miehensä. Sanoisi, että tykkää lapsista. Ap ottaisi heti itseensä ja ajattelisi nyt mies haluaa lapsia ja vihjailee noin törkeästi asiasta. Ero!

Vierailija
8/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis tyydyttänyt himojaan sinuun? Jep! Hyvä, että päästit miehen takaisin vapaille markkinoille. Se voi löytää jonkun jonka kanssa harrastaa yhdessä seksiä.

Vierailija
9/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisko kannattanu tehä se raskaustesti ennen ku teit muita päätöksiä?

Vierailija
10/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 21:51"]

Mies on siis tyydyttänyt himojaan sinuun? Jep! Hyvä, että päästit miehen takaisin vapaille markkinoille. Se voi löytää jonkun jonka kanssa harrastaa yhdessä seksiä.

[/quote]

No mitäs se sitten on jos ei himojen tyydyttämistä naiseen? Tämähän on puhtaasti todennettavissa siten, että jos nainen ei anna niin ei mies käteensäkään tyydy vaan seksittömyys on "hyväksyttävä syy" päättää suhde.

Vierailija
11/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
13/16 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuit ja jouduit paniikkiin. Sinuun iski primitiivireaktio ja pakenit paikalta.

Eihän normaalisti ihmiset tee noin, (en ainakaan ole kuullut kenenkään aikaisemmin tehneen) vaan kertoo poikaystävälle, että nyt on kuukautiset myöhässä. Ja sitten hän käy ostamassa apteekista raskaustestin tai pari. Sitten tämä normaali ihminen olisi tehnyt sen testin ja sitten vasta ruvennut panikoimaan, tuleeko plussaa vai miinusta. Mutta vieläkään hänen mieleensä ei olisi tullut jättää poikaystäväänsä, ellei poikaystävä olisi sanonut rumasti. Normaalit miehet eivät sano rumasti, vaikka pelko iskee takapuoleen, että nytkö sitä sitten lisäännytäänkin melkein ventovieraan naisen kanssa. Sitten kun testi olisi näyttänyt miinusta, molemmat olisivat olleet helpottuneita. Ja he olisivat jatkaneet seurusteluaan onnellisina ainakin seuraavan kuunkierron ajan. 

Nyt kun tiedät, että osaat tehdä varsin julmiakin äkkikäännöksiä, osaat varmaan myös puhua itsellesi järkeä. Toki 26-vuotias voi olla kovinkin lapsellinen, mutta se ei ole kuitenkaan suotavaa. Ota yhteyttä siihen entiseen poikaystävään ja kerro, mitä tapahtui. Älä kuitenkaan odota, että hän ottaa sinut avosylin takaisin. Voi olla, että hän miettii hetken jos toisenkin, ennen kuin uskaltautuu sinun kanssasi seurustelemaan. Tsemppiä!

Vierailija
14/16 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä

Vierailija
15/16 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tavallaan

Vierailija