Juoksutrikoissa ei kannata ajaa pyörällä, takanaoleva näkee stringisi!
Varsinkin loppukesän matalalta paistava aurinko tekee tepposet!
Kommentit (40)
Jos siellä stringit on niin et näe mitään pikkareita urpo.
Mukavimmat treenihousut mitä on. Ei kiinnosta v*ttuakaan, suurin osa varmasti käyttää alushousuja
Mä käytän tuulipuvun housuja. Kevyet ja saa olla rauhassa katseilta. Toimii kesät talvet. Suosittelen!
Kateelliset lattaperseet taas valittaa...
Juuri tänään ajelin trikoissa pyörällä, ei minun trikoista vaan näe missään kulmassa läpi. Kangas ei yksinkertaisesti ole ollenkaan sellaista. Enkä kyllä niitä stringejäkään käytä koskaan, minkään housujen kanssa. Mieheni ajoi takanani ja huomioisi kyllä tuollaiset.
Pidän trikoita koska ne ovat supermukavat!
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän tuulipuvun housuja. Kevyet ja saa olla rauhassa katseilta. Toimii kesät talvet. Suosittelen!
Hyi miten kuumat ja hiostavat!
Vierailija kirjoitti:
Trikoot ovat upeita kenen tahansa päällä. Parasta mitä ihmiskunta on keksinyt. Kateellisienkin pyllyt näyttäisivät mahtavilta niissä.
Tämän todistaa lenkillä näkemäni trikoissa ja lyhyessä juoksutakissa. Ollut todella tuhdissa kunnossa oleva neito. Rasvaa oli peräsimessä, reisissä ja keskivartalossa. Mutta myös häpykummussa joka oli todella muhkea😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trikoot ovat upeita kenen tahansa päällä. Parasta mitä ihmiskunta on keksinyt. Kateellisienkin pyllyt näyttäisivät mahtavilta niissä.
Tämän todistaa lenkillä näkemäni trikoissa ja lyhyessä juoksutakissa. Ollut todella tuhdissa kunnossa oleva neito. Rasvaa oli peräsimessä, reisissä ja keskivartalossa. Mutta myös häpykummussa joka oli todella muhkea😛
Hyi hitto... hyllyvä fupa tästä vielä puuttuikin!
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset lattaperseet taas valittaa...
Oho... mielummin (1000000000000000000 kertaa mielummin) latta kuin 7 leivän uuni. Sori, mutta en kadehdi pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään ajelin trikoissa pyörällä, ei minun trikoista vaan näe missään kulmassa läpi. Kangas ei yksinkertaisesti ole ollenkaan sellaista. Enkä kyllä niitä stringejäkään käytä koskaan, minkään housujen kanssa. Mieheni ajoi takanani ja huomioisi kyllä tuollaiset.
On kai ne mukavat, kun ei muut housut enää mahdu päälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kokoa S tai XS...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kokoa S tai XS...
Just joo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kokoa S tai XS...
Just joo...
Olisit vain trolli hiljaa. Haluatko kuvan minun takapuolesta?
Vierailija kirjoitti:
Mukavimmat treenihousut mitä on. Ei kiinnosta v*ttuakaan, suurin osa varmasti käyttää alushousuja
Ei ehkä v*ttua, mutta k*rpää kiinnostaa.
Pyöräillessä on epähygienistä käyttää stringejä.
En nyt mene tässä yksityiskohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Monet, jopa keski-ikäiset naiset haluavat esitellä vakoaan miehille. Miehillä on kyllä enemmän itsekunnioitusta
Kyllä ne paljaan vaon esittelijät on yleensä keski-ikäisiä miehiä.
En ymmärrä miten ihmisiä häiritsee muiden alushousut näin paljon, jos kuultaa läpi niin sitten kuultaa läpi, mitä sitten? Entäpä rintaliivien olkain joka vilkkuu topissa? ja rintaliivien rajatkin saattavat erottua vaatteista läpi, huh!
Eikö se ole tarkoitus, että ne näkyy vähän läpi?
Onhan se aika sexyä, kun stringit kuultaa alta.