Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada elämästä merkityksellisempää?

Vierailija
29.08.2020 |

Päivät vaan menee ohi, enkä tee mitään. Kohta on elämä eletty ja huomaan, ettei mitään ole tullut tehtyä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Herraan Jeesukseen tuo elämälle sisällön ja merkityksen. Muuten me olemme kuin tuulen puhaltamia lehtiä vailla mitään järkeä ja toivoa.

Vierailija
2/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko Herraan Jeesukseen tuo elämälle sisällön ja merkityksen. Muuten me olemme kuin tuulen puhaltamia lehtiä vailla mitään järkeä ja toivoa.

En yksinkertaisesti kykene uskomaan tuohon. Enkä tule kykenemäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla rakkautta kenties myös meille kilteille miehille? :(

Vierailija
4/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos antaisit silti Jeesukselle mahdollisuuden vakuuttaa sinut? Sillä ei kukaan ihminen omasta voimastaan uskoa voikaan, vaan usko on lahja, joka annetaan.

Vierailija
5/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sinun täytyy ensin tunnistaa tai löytää ne asiat jotka elämässä ovat sinulle tärkeitä. Sitten keskityt niihin asioihin.

Vierailija
6/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos antaisit silti Jeesukselle mahdollisuuden vakuuttaa sinut? Sillä ei kukaan ihminen omasta voimastaan uskoa voikaan, vaan usko on lahja, joka annetaan.

Jos jeesus tulee piipahtamaan asunnollani, niin voin uskoa. Sitä ennen en valitettavasti.

Vierailija
7/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois sieltä sosialistisesta totalitarismista!

Vierailija
8/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ajatellut samaa ja miettinyt, että pitää asettaa itselle pieniä ja vähän isompiakin tavoitteita, jos mielii saada mitään aikaiseksi. Mulla on nyt aikaa, mutta ei töitä ja aika menee pitkälti turhanpäiväiseen työnhakuun, nyt kun on niin vaikea löytää mitään kannattavaa työtä. Töitä kyllä keksin itselleni, palkanmaksaja on kadoksissa.

Suunnitelmallisuutta kaipaan ainakin itseltäni, vaikka suunnitelmien tekeminen ottaa välillä koville, kun ei vaan viitsi edes suunnitella. Parhaiten saan tehtyä juttuja, kun vaan alan heti aamusta touhuta, niin ettei jää haaveilun asteelle konkreettinen toiminta.

Vierailija
9/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ajatellut samaa ja miettinyt, että pitää asettaa itselle pieniä ja vähän isompiakin tavoitteita, jos mielii saada mitään aikaiseksi. Mulla on nyt aikaa, mutta ei töitä ja aika menee pitkälti turhanpäiväiseen työnhakuun, nyt kun on niin vaikea löytää mitään kannattavaa työtä. Töitä kyllä keksin itselleni, palkanmaksaja on kadoksissa.

Suunnitelmallisuutta kaipaan ainakin itseltäni, vaikka suunnitelmien tekeminen ottaa välillä koville, kun ei vaan viitsi edes suunnitella. Parhaiten saan tehtyä juttuja, kun vaan alan heti aamusta touhuta, niin ettei jää haaveilun asteelle konkreettinen toiminta.

Olen samassa tilanteessa. Pääsääntöisesti merkittävin asia mitä teen on työnhaku. Pitäisi itseni kohdalla varmaan tätä tietokoneella roikkumista vähentää, niin ehkä saisi aikaiseksikin jotain, mistä saa nautintoa. 

Vierailija
10/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jo vastauksen, mutta et sitä hyväksynyt: uskomalla ja turvaamalla Herraan, sinun Jumalaasi. Mutta niin kauan kuin tuo ylpeys hallitsee sydäntäsi, et voi Herraan turvata.

Vierailija
11/11 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy uuteen sinua kiinnostavaan kirjallisuuteen, ala kuunnella podcasteja, aloita uusi harrastus, aloita jokin yhteisöllinen harrastus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän