Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri haukkuu minua

Vierailija
24.09.2013 |

Miehelläni on kaveri, jonka kanssa olimme aiemmin tekemisissä vähintään kuukausittain. Kaveri järjesti juhlat joihin mieheni ei päässyt töidensä takia. Tästä on nyt kolmisen vuotta aikaa. Yhä tämä kaveri kertoo yhteisille tutuillemme kuinka olen vittumainen ämmä ja paskanpuhuja koska en päästänyt miestä juhliin ja vielä laitan hänetkin valehtelemaan paikalle pääsyn syystä.

Nämä puheet on tietysti aivan yksi ja sama, en pidä ihmisestä muutenkaan, mutta ihmettelen miksei mieheni tee asialle mitään. Ei koko kolmen vuoden aikana ole sanonut sanaakaan kaverilleen.

Pitääkö minun siis sopeutua tilanteeseen vai voinko vaatia miestä laittamaan kaverinsa tilille puheistaan? Oma asiaan puuttumiseni aiheutti vain lisää puhetta itsestäni, tietenkin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on just sellanen nösvä, joka ei jostain syystä jaksa kavereitaa, ja kokee helpommaksi laittaa perutut baari-illat ym vaimon syyksi. Munki mies on sellanen, ja oikeasti, aika moni muukin mies on. Ainoa joka asian läpi ei vaan halua nähdä on miehen kaveri, joka on varmaan joku ikisinkku joka alkaa suurinpiirtein märsäämään kun kaveri ei voi lähteä oluelle kun  pitäisi lapsen kanssa olla. Anna olla, kyllä se kaveri viimeistään kymmenen vuoden päästä on huomannut kuinka kaikki muut kaverit on perustaneet perheet, ja itse jäänyt rannalle yksin tupisemaan kuinka idiootteja ne kavereiden vaimot on kun eivät päästä ukkojaan heidän kanssa mihinkään. Oikeasti, älä huolestu. Monet muut naisen kärsii samasta myös! Suurin osa miehistä nimittäin jakautuu kategoriaan; aviomies joka haluaa olla kotona mutta ei kehtaa myöntää sitä (sinun mies), mies joka elää henkeen ja vereen kavereista ja menoistansa (miehesi kaveri), sekä ne muutamat harvinaiset joilla on balanssissa perhe ja kaverit, eivätkä myöskään pelkää sanoa mielipidettään suoraan (sekä vaimolle että kaverille).

Vierailija
22/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko uskomaton loikka , jossa huonosti käyttäytyvästä kaverista raati leipoi salaisten unelmien kohteen. AV yllätti taas!

AP, ymmärrän, että kyrsii. Yritä kuitenkin asettua tilanteen yläpuolelle. Tiedät itsekin, kuka tässä tarinassa on pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus olisi, jos asia on noin (19), eikä niin, että mies ei vain välitä asiasta. Tämä kaveri on kyllä jo naimisissa ja lapsenkin jonkun rassun kanssa saanut, sääli käy hänen vaimoaan. MIes vaikuttaa kyllä kaikilla tavoin narsistilta muidenkin kuin minun mielestäni - kun en siis todellakaan ainoa ole jonka elämään on sekaantunut jollain tavalla.

Vierailija
24/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi on maalaillut sinusta kavereilleen kuvan pirttihirmuna ja nyt olet suuttunut miehen kaverille? Oletko hieman vajaa?

Vierailija
25/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei nyt osaa lukea tai sitten en osaa kertoa. Mieheni kertoi ettei töiden takia pääse juhliin -> tyyppi suuttui -> kertoi kaikille tutuille että minä olen vittumainen ja puhun paskaa kun mieheni väitti syyksi työtään-> mieheni ei reagoi tähän -> halusin tietää onko reagoimattomuus hyväksyttävä. Tulikohan nyt tarpeeksi selvästi.

Kiitos asiallisista kommenteista tähän mennessä.

Vierailija
26/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 15:07"]

kertoi kaikille tutuille että minä olen vittumainen ja puhun paskaa kun mieheni väitti syyksi työtään-> 

[/quote]

Siis mitä? Puhutko sinä paskaa miehesi suulla? Mitä? Kuka sanoi kenelle mitä?

Vierailija
27/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 15:07"]

kertoi kaikille tutuille että minä olen vittumainen ja puhun paskaa kun mieheni väitti syyksi työtään-> 

[/quote]

Siis mitä? Puhutko sinä paskaa miehesi suulla? Mitä? Kuka sanoi kenelle mitä?

[/quote]

Ja vielä kerran, girls! Mieheni perui menonsa juhliin sanoen, ettei työvuoron takia pääse. Kaveri väittää ettei päässyt, koska minä kielsin. Ja nyt olen paskanpuhuja kun väitän että miehellä oli oikeasti työvuoro. Olen myös vittumainen kun pakotan mieheni samaan valheeseen. Got it?

Vierailija
28/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät mitä miehesi on sanonut kavereilleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän