Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri haukkuu minua

Vierailija
24.09.2013 |

Miehelläni on kaveri, jonka kanssa olimme aiemmin tekemisissä vähintään kuukausittain. Kaveri järjesti juhlat joihin mieheni ei päässyt töidensä takia. Tästä on nyt kolmisen vuotta aikaa. Yhä tämä kaveri kertoo yhteisille tutuillemme kuinka olen vittumainen ämmä ja paskanpuhuja koska en päästänyt miestä juhliin ja vielä laitan hänetkin valehtelemaan paikalle pääsyn syystä.

Nämä puheet on tietysti aivan yksi ja sama, en pidä ihmisestä muutenkaan, mutta ihmettelen miksei mieheni tee asialle mitään. Ei koko kolmen vuoden aikana ole sanonut sanaakaan kaverilleen.

Pitääkö minun siis sopeutua tilanteeseen vai voinko vaatia miestä laittamaan kaverinsa tilille puheistaan? Oma asiaan puuttumiseni aiheutti vain lisää puhetta itsestäni, tietenkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 15:55"]

Mistä sinä tiedät mitä miehesi on sanonut kavereilleen?

[/quote]

lue ketju alusta asti. ihme tollo.

Vierailija
2/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 15:55"]

Mistä sinä tiedät mitä miehesi on sanonut kavereilleen?

[/quote]

lue ketju alusta asti. ihme tollo.

[/quote]

Luin. Ei selvinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoi ettei töiden takia pääse juhliin -> tyyppi suuttui

Ja vielä kerran, girls! Mieheni perui menonsa juhliin sanoen, ettei työvuoron takia pääse

ja jos ihmettelet mistä TIEDÄN varmasti hänen sanoneen näin, olin paikalla kun hän soitti ja sanoi ettei pääse, olen kuullut tältä kaverilta n. miljoona kertaa kuinka mieheni on sanonut ettei pääse töiden takia ja minä olen pakottanut hänet valehtelemaan.

siis kuinka yksinkertainen sinä olet jos et tajunnut? Sitähän tässä on yritetty selvittää miksi kaveri väittää minun pakottaneen mieheni valehtelemaan? Mitään syytähän valehtelulle JA KOKO ÄLYTTÖMÄLLE PASKALLE ei olisi, jos "mieheni olisi puhunut totta".

Vierailija
4/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olet kolme vuotta hyväksynyt sen ja nyt alat sopertaa jotain sopeutumisesta? Oliskohan sun kuitenkin kannattanut puuttua siihen sillon kolme vuotta sitten?

Vierailija
6/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue viestini, viimeinen lause:

"Oma asiaan puuttumiseni aiheutti vain lisää puhetta itsestäni, tietenkin."

Yritin kaverin kanssa tilannetta selvittää, ei ole kiinnostunut minun paskanjauhannastani ja alkoi vain entistä enemmän haukkua minua. Miehelle olen sanonut useamman kerran näiden vuosien aikana että selvittäisi asian. Välillä lupaakin, muttei kuitenkaan tee asialle mitään.

Niin että onko oikein aina vaan naputtaa ja ruikuttaa asiasta, vai onko mieskin velvollinen tekemään jotain asian korjaamiseksi?

Onko ylipäätään oikein antaa jonkun "kaverin" haukkua omaa vaimoa ilman, että puuttuu asiaan?

Vierailija
7/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi selvittää asia.

Vierailija
8/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aktiivisesti tämä miehesi kaveri haukkuu sinua? Vieläkö hän jauhaa kolmenkin vuoden takaista asiaa? Jos näin on, pitäisin kaveria harvinaisen pakkomielteisenä. Mitä väliä sillä on, mitä henkisesti tasapainoton (ko?) tai kukaan sanoo sinusta tai miehestäsi? Eiköhän kannata jättää tyyppi lillumaan omiin liemiinsä. 

Vierailija
9/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooooi ap:ta, se haukkuu sua? 

wuff wuff murrrr

Vierailija
10/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi kertoa kaverilleen että jollei tämä pidä turpaansa kiinni teidän asioistanne, on tämä entinen kaveri. Tai sitten vain kylmästi katkaista välit suoraan, onhan tuota jo niin pitkään jatkunut. Ilmeisesti tuo kaveri on mustasukkainen miehestäsi ja jäänyt sinne jonnekin jätkien saunailta-aikakauteen joka oli parikymppisenä. Tottakai kaverit ovat tärkeitä vielä aikuisuudessakin, mutta eivät mene perheen ja parisuhteen edelle. Ja ilmeisesti tuota kypsymätöntä yksilöä nyt sapettaa.

En minä ainakaan olisi tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa jotka jatkuvasti puhuisivat paskaa miehestäni.

Vierailija
11/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä miehesi kaverilla ihan hirveästi elämässä tapahdu, jos jaksaa vatvoa kolmen vuoden takaisia asioita.

Ehkäpä miehesi voisi kommentoida jotain, että yritäpä nyt päästä jo yli niistä sun juhlistas, niistä on jo kolme vuotta aikaa.

Vierailija
12/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:

harvinaisen lapsellinen ihminen kyseessä. Se mikä minua asiassa korpeaa, on miehen hiljainen hyväksyntä toisen puhuessa älyttömiä määriä pahaa.

7; kun useamman vuoden joku järjestelmällisesti haukkuu ja valehtelee kaikille vastaantuleville, on sillä jo väistämättä seurauksia, välitin niistä tai en.

Vieläkään en tajua miten joku voi ihan oikeasti suuttua näin kovaa vain sen takia, että joku ei osallistu hänen juhliinsa. Voiko noin tyhmän ihmisen kanssa mitään edes sopia? Tuskin.

Tulisi siitä sovinnonyrityksestä silti vähän parempi mieli kun huomaisi, että asia edes kiinnostaa miestäni.

Vierailija
13/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi siis vieläkin tekemisissä tämän "kaverin" kanssa?

Vierailija
14/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas yksi näitä juttuja kun nainen yrittää erottaa miehen kavereistaan. Samoin naiset usein yrittävät lyödä kiilaa miehen ja tämän perheen väliin.

Yksikään järkevä mies ei hylkää kavereitaan naisen vuoksi. Nimittäin ämmät vaihtuu, mutta kaverit pysyy. Sissileririllä parinkymmenen asteen pakkasissa lujittunut ystävyyssuhde on paljon voimakkaampi kuin nainen voi kuvitella.

Eli turhaan yrität. Ei mies tule noin pitkäaikaista kaveria sinun käskystäsi hylkäämään.

Vierailija
15/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 18 vuotta. tämän "kaverin" mieheni on tuntenut 6 vuotta. jos sillä nyt on asian kanssa mitään tekemistä, tuntevat toisensa kaverin kaverin kautta, eivät kylmältä sissileiriltä.

Vierailija
16/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi vaan on tuossa kaverisuhteessa "se tossu" eli ei uskalla sanoa mitään vaikka olisi syytä koska pelkää että kaveri suuttuu hänelle.

Miestäsi ei siis haittaa vaikka kaikki uskoisivat sinun olevan "pirttihirmu" joka päättää miehen menot ;)

Itse jättäisin tuon jankkaajakaverin mielestäni sillä et voi häntä muuttaa.

Jos sinun kuullesi vielä jaksaa jankata niin toki voit jotain pirullista heittää vastaukseksi mutta ehkä se jankkaaja saisi siitä vain lisää vettä myllyynsä.

Pidän kyllä miestäsi aika alistujana kun ei saa sanottua kaverille kuinka asiat oikeasti on ja että nyt riittää jo tuo urputus vaimostani ym.

Vierailija
17/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa naimissa 15 vuotta. Meillä on perheessä periaate, että voimme kyllä haukkua toisiamme, mutta kukaan muu ei hauku meitä. Ei minun miestäni, ei minun vaimoani, ei meidän lapsia. Klaani pitää yhtä ja täältä pesee, jos loukkaat jotain sen jäsentä.

Miehesi ei ole lojaali sinua kohtaan, ja olisin siitä melko huolissani. Mitä hittoa hän näkee tuossa "kaverissaan"? Minusta perhekeskustelun paikka lojaalisuuden periaatteista. Jos on oikea mies, ei siedä kaverilta tuollaista käytöstä. Ilmeisesti sulla on puolisona ns. perseen.....ja.

Vierailija
18/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tainnut käydä niin vanhanaikaisesti, että ap on mennyt hiukan ihastumaan tuohon miehen kaveriin ja jäänyt vaille vastakaikua. Nyt sitten kehitellyt tällaisen tarinan jostain 'näkemistään' ja 'kuulemistaan' vihjeistä.

Vierailija
19/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 13:34"]

Nyt on tainnut käydä niin vanhanaikaisesti, että ap on mennyt hiukan ihastumaan tuohon miehen kaveriin ja jäänyt vaille vastakaikua. Nyt sitten kehitellyt tällaisen tarinan jostain 'näkemistään' ja 'kuulemistaan' vihjeistä.

[/quote]

Toivottavasti mies tajuaa tämän ja itseasiassa harkitseekin suhdettaan naiseensa. Onko tuollainen nainen todella pitämisen arvoinen?

Mielestäni ei. Aika lapsellisen kuuloista käytöstä.

Vierailija
20/28 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D uskomattomia johtopäätöksiä :D :D

tämä kaveri on luotaantyöntävin ihminen, mitä olen koskaan tavannut. En ole kehitellyt mitään, koska olen viimeinen, joka tästä haukkumisesta kuuli - tuttavat kertoivat siitä ensin minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi