Työlounaat korona-aikana
Uskallatteko käydä korona-aikaan lounaalla lounasravintoloissa vai syöttekö työpaikalla omia eväitä? Meillä kollegat käy aika huolettomasti ravintoloissa, itseä vähän arveluttaa..
Kommentit (12)
Eväät omalla työpisteellä. Muutenkin arveluttaa koko työpaikalle meno, kun ei tiedä, keitä kukin näkee vapaa-aikana.
Sama, eniten pelottaa työkaverit koska tiedän heidän käyvän baareissa. Eikä siellä mitään turvavälejä pidetä kun naisia iskevät.
Ihan normaalisti käyn lounastamassa työpaikan ravintolassa.
Eikö ravintolat ja baarit oo juuri niitä pahimpia pöpöpesiä?
Syömme oppilaiden kanssa ihan normaalisti yhdessä yli tuhannen oppilaan koulussa.
Hyvillä mielin käyn ravintoloissa. Niissä on edelleen hyvin väljää (tai ainakin niissä joissa itse käyn) ja saa hyvin pidettyä etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Syömme oppilaiden kanssa ihan normaalisti yhdessä yli tuhannen oppilaan koulussa.
Miksi tätä alapeukutetaan? Tervetuloa todellisuuteen. Koulut ovat auki.
Uskallan käydä ravintolassa, mutta en käy, koska en halua tuhlata rahaa ravintoloihin.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan käydä ravintolassa, mutta en käy, koska en halua tuhlata rahaa ravintoloihin.
Mulla sama. Syön aina eväitä, kun se tulee halvemmaksi plus on terveellisempää. Ravintolalounaat on niin suolaisia ja rasvaisia, ei niitä istumatyötä tekevä nainen voi syödä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Syön aina eväitä, kun se tulee halvemmaksi plus on terveellisempää. Ravintolalounaat on niin suolaisia ja rasvaisia, ei niitä istumatyötä tekevä nainen voi syödä joka päivä.
Ravintoloita on tuhansia erilaisia, ja niissä tuhansia eri annoksia. Ei todellakaan kaikki ole suolaista ja rasvaista.
En ole käynyt kertaakaan työlounaalla koronan alkamisen jälkeen. Tosin olen pääosin etätöissä, mutta kun paikan päällä pitää käydä on et mukana. Teen jonkin verran käyntejä eri paikoissa ja olen ottanut tavaksi syödä autossa tai ulkona.
Joku voi qpitää kahelina, mutta pitäkööt.