Olen 27-vuotias mies,
nyt parisuhteessa ja sitä ennen n. 3 vuotta sinkkuna. Ajattelin tulla tänne vaihtamaan ajatuksia muiden kanssa siitä että onko tässä modernissa pariutumisessa enää mitään järkeä?
Käytän nyt esimerkkinä itseäni. Laskin/arvioin että tuona sinkkuaikanani lähestyin ihan livenä lähes 300 naista. Suurin osa näistä baarissa/ravintoloissa/festareilla, mutta myös tuttujen ja harrastusten kautta.
Lopputuloksena kaikista näistä lähestymisistä 80% päättyivät jo ennen kuin alkoivatkaan: nainen sanoi "mene pois" tai suoraan "ei kiinnosta" ja osa ei edes sanonut mitään, odottivat vain että häivyin. Näistä lopuista 1/4 suostui näkemään uudelleen jossain yhteydessä. Seksiin asti pääsin 5 kanssa, mutta kenenkään kanssa ei päästy kuukauden seurustelua pitemmälle.
Kysynkin että onko tässä oikeasti mitään järkeä? Kun miettii että kuinka paljon aikaa, vaivaa ja rahaa pelkästään johonkin yhteen lyhyeen suhteeseen pääsemiseen menee. Puhumattakaan niistä loputtomilta tuntuvista torjumisista mitä jatkuvasti saa osakseen. Eihän siinä kenenkään psyyke voi montaa vuotta kestää.
Onko muilla vastaava käsitys?
Kommentit (27)
Meikäläisellä ei baari-illat pääty yksin, jos en niin halua. Usein bongaan jonkun golddiggerin, jolle ilmaiset drinkit ja sopivan käyntikortin esittäminen riittää. Jos niitä ei ole, niin yleensä löytyy edes joku itsestään epävarma parikymppinen, joka ei ole yleensä saanut miesten huomiota ja jolla on kuitenkin epätoivoinen tarve olla niin kuin muut ja pakonomaisesti nauttia seksistä. Jos ei sitäkään, niin sitten rahalla viimeistään saa.
t: M29, lentäjä
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 22:51"]
Tämä on vain se sama mt-potilas joka täällä (tässäkin aloituksessa) vihjailee että naiset ovat hänelle automaattisesti pillunsa velkaa sillä hänen psyykensä ei kestä torjumista. Sen sijaan että hakisi apua psyyken ongelmiinsa ja opettelisi käsittelemään torjumista ja pettymyksiä, hän on keskittynyt suoltamaan todella häiriintynyttä kamaa naissukupuolesta. Onneksi hän on useamman kerran todennut että psyyke ei kestä, joten eiköhän tuo kohta ole lukittuna jonnekin mistä käsin ei ihan koko päivää voi av:lla rääpiä vikapinkeää päätään.
[/quote]
Olet luultavasti hakoteilla siinä, että edes oletat ap:n olevan mies. Hän on se sama nainen joka kirjoittaa kolmanneksen tai puolet kaikista provoaloituksista, melkein kaikki niistä jotka on tarkoitettu erehdyttämään lukijoita. Eli provo ei ole hupiprovo jonka jokainen tunnistaa, vaan hän juoksuttaa päivät pitkät muita vastaamaan keksittyjen hahmojensa keksittyihin ongelmiin. Sinällään hän on kyllä mt-ongelmainen ja tuomarai saisi kieltää netin käytön tai laittaa suljetulle osastolle.
Kirjoitteli aikanaan myös toiselle foorumille, sama tapaus melkeinpä varmasti. Avautuu aina joskus muissa ketjuissa ammattitaidostaan, osaa kirjoittaa hyvin eri tyyleillä ja lisätä järjestelmällisiä kirjoitusvirheitä viesteihin, jotta ne vaikuttaisivat eri henkilöiden kirjoittamilta.
Joskus tekisi mieli kysyä masturboiko provoillessaan vai saako orkkuja ihan niiden kirjoittamisesta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 18:13"]
300 naista? Selkeesti sun epätoivo paistoi kauas. Ei ketään kiinnosta mies, joka yrittää jokaista naispuolista olentoa. Ei tule kovin spesiaali olo, kun on jollekin vain "nainen". Minua kiinnostaa vain miehet, jotka ovat ihastuneet juuri minuun.
[/quote] Mutta ei mies ole ikinä oikeasti ihastunut juuri yhteen naiseen sillä tavalla kuin naiset toivovat. Miehet oppivat kiintymään siihen naiseen minkä saavat, vaikkei siinä naisessa ole mitään erityistä. Miten miehet edes voisivat nähdä jonkun naisen erityisenä, koska naiset eivät ikinä vedä mitään hurmausshowta? Miehen pitää siis valita nainen harhaluulojen ja ulkonäön perusteella. Miehen pitää sitten itse mielessään muokata naisesta se erityinen; naiset eivät sitä itse tee.
-Mies 28v-
[/quote]
Just. Kumma kun tuo minun mieheni piti minua niin erityisenä, että matkasi parin tuhannen kilometrin päästä minua tapaamaan, ensimmäistä kertaa kasvotusten. Ja pitää edelleen, enemmän kuin koskaan. Eikä hänellä kyllä ole koskaan ollut viennistä puutetta, ihana ja komea kun on.
Mutta harmi sulle, ettei se oikea ole vielä tullut vastaan. Siinäpähän tuhlaat aikaasi yrittäen epätoivossasi tehdä tikusta asiaa täysin yhteensopimattomien naisten kanssa. Mutta pliis, älä yleistä tuota tunnekylmyyttäsi koskemaan kaikkia miehiä. Kukaan ei rakastu niin tosissaan kuin mies.
[/quote]Okei, mutta uskoakseni se oli sille miehelle tahtoasia. Miehesi suggeroi itsensä haluamaan juuri sinua ja teki sinusta eräänlaisen projektin. "Minä rakastun ja rakastan nyt tuota naista ja ajatelkaa miten romanttista kun näen näin paljon vaivaakin. Nyt pitää kyllä onnistua."
En ole mielestäni mitenkään tunnekylmä. Minusta tunnekylmää olisi käyttää ihmisiä vain omaan tyydytykseen ja itsekkäästi ja vaihtaa tuosta vain tunteista välittämättä. Tuota voivat toki harrastaa vain naiset, mutta en silti tekisi niin. Kyllä minä silti rakastaisin sitä saatua naista moraalisista syistä ja kohtelisin aivan kuin se olisi jotenkin erityinen, vaikka oikeasti ei ole sen erityisempi kuin muutkaan naiset, koska kaikki naiset ovat omalla tavallan erityisiä. Naiseus on siis se erityinen juttu miehelle, ei joku yksittäinen nainen. Naisille taas vähän päinvastoin...miehuus ei kiinnosta, vaan joku mies joka vain sattuu olemaan mies.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 00:11"]
Okei, mutta uskoakseni se oli sille miehelle tahtoasia. Miehesi suggeroi itsensä haluamaan juuri sinua ja teki sinusta eräänlaisen projektin. "Minä rakastun ja rakastan nyt tuota naista ja ajatelkaa miten romanttista kun näen näin paljon vaivaakin. Nyt pitää kyllä onnistua."
En ole mielestäni mitenkään tunnekylmä. Minusta tunnekylmää olisi käyttää ihmisiä vain omaan tyydytykseen ja itsekkäästi ja vaihtaa tuosta vain tunteista välittämättä. Tuota voivat toki harrastaa vain naiset, mutta en silti tekisi niin. Kyllä minä silti rakastaisin sitä saatua naista moraalisista syistä ja kohtelisin aivan kuin se olisi jotenkin erityinen, vaikka oikeasti ei ole sen erityisempi kuin muutkaan naiset, koska kaikki naiset ovat omalla tavallan erityisiä. Naiseus on siis se erityinen juttu miehelle, ei joku yksittäinen nainen. Naisille taas vähän päinvastoin...miehuus ei kiinnosta, vaan joku mies joka vain sattuu olemaan mies.
-Mies 28v-
[/quote]
En voisi huolia kumppanikseni naista, joka ei olisi minulle juuri sopiva. Persoonan ja temperamentin pitää olla juuri sopivat, ei maksa vaivaa pilata elämäänsä tusinatavaran kanssa.
m37
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 22:51"]
Tämä on vain se sama mt-potilas joka täällä (tässäkin aloituksessa) vihjailee että naiset ovat hänelle automaattisesti pillunsa velkaa sillä hänen psyykensä ei kestä torjumista. Sen sijaan että hakisi apua psyyken ongelmiinsa ja opettelisi käsittelemään torjumista ja pettymyksiä, hän on keskittynyt suoltamaan todella häiriintynyttä kamaa naissukupuolesta. Onneksi hän on useamman kerran todennut että psyyke ei kestä, joten eiköhän tuo kohta ole lukittuna jonnekin mistä käsin ei ihan koko päivää voi av:lla rääpiä vikapinkeää päätään.
[/quote]
Olet luultavasti hakoteilla siinä, että edes oletat ap:n olevan mies. Hän on se sama nainen joka kirjoittaa kolmanneksen tai puolet kaikista provoaloituksista, melkein kaikki niistä jotka on tarkoitettu erehdyttämään lukijoita. Eli provo ei ole hupiprovo jonka jokainen tunnistaa, vaan hän juoksuttaa päivät pitkät muita vastaamaan keksittyjen hahmojensa keksittyihin ongelmiin. Sinällään hän on kyllä mt-ongelmainen ja tuomarai saisi kieltää netin käytön tai laittaa suljetulle osastolle.
Kirjoitteli aikanaan myös toiselle foorumille, sama tapaus melkeinpä varmasti. Avautuu aina joskus muissa ketjuissa ammattitaidostaan, osaa kirjoittaa hyvin eri tyyleillä ja lisätä järjestelmällisiä kirjoitusvirheitä viesteihin, jotta ne vaikuttaisivat eri henkilöiden kirjoittamilta.
Joskus tekisi mieli kysyä masturboiko provoillessaan vai saako orkkuja ihan niiden kirjoittamisesta.
[/quote]
Eäh, kyllä siteeraamasi viestin kirjoittaja on luultavammin oikeassa ja sinä hakoteillä. Aloittaja on tosiaan sarjaprovoaja ja hän vastailee omiin ketjuihinsa, mutta ei ole erityisen taitava peittämään tätä, sillä sekä kirjoitustyyli että ilmaisut ovat identtiset, ja välillä jopa lauseet toistuvat muka eri ihmisten kirjoittamissa viesteissä. Ainoa mikä muuttuu on viestin alle kirjoitettu sukupuoli/ammatti tai ikä. Tämä troolaaja on lukuisista sukupuolenvaihdoistaan huolimatta mies, ja tullut tutuksi tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 23:04"]
Meikäläisellä ei baari-illat pääty yksin, jos en niin halua. Usein bongaan jonkun golddiggerin, jolle ilmaiset drinkit ja sopivan käyntikortin esittäminen riittää. Jos niitä ei ole, niin yleensä löytyy edes joku itsestään epävarma parikymppinen, joka ei ole yleensä saanut miesten huomiota ja jolla on kuitenkin epätoivoinen tarve olla niin kuin muut ja pakonomaisesti nauttia seksistä. Jos ei sitäkään, niin sitten rahalla viimeistään saa.
t: M29, lentäjä
[/quote]
No sinähän oikein helmi olet..Jokanaisen unelma =/
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 19:52"]
Varmaan baareista yms. ei löydy niin sitoutumishakuista seuraa.
[/quote]
Tiiätkö tää ei muuten koske miehiä :D Aikoinani löysin esikoiseni isän baarista (oltiin vuosia yhdessä, lähti siis yhden illan jutusta), ja nyt VIIME lauantaina nappasin taas mukaan ihanan miehen, tarkoitus oli tosiaan siis vaan vietää yö yhdessä kun lapsi oli isällään ja mulla vapaa ilta, mutta nyt vähän vaikuttaisi siltä että jatkoa seuraa ;)
Tiedän että yllä kirjoittanut ei tarkottanut miehiä, mutta oli vaan pakko päästä kertomaan :))