Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok, jos deittimiehesi sanoisi, että hänen naisihanteensa on Marilyn Monroe?

Vierailija
29.08.2020 |

Olisitko ihan sujut asian kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen itsekin blondi suht isoilla rinnoilla. Marilynin hiukset oli värjätyt ja niin on munkin.

Vierailija
2/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin ok asian kanssa. Minunkin mielestäni Marilyn Monroe on (oli) yksi maailman kauneimmista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Olen itsekin blondi suht isoilla rinnoilla. Marilynin hiukset oli värjätyt ja niin on munkin.

Vaalentaminen ei ole värjäämistä.

Vierailija
4/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mieluummin ihana Marilyn kuin joku muovinen instamisu.

Vierailija
5/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majava kertoo totuuden.

Vierailija
6/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi erittäin ok. Samaa näköä ja muotoa ja väriä kuin mussakin.

Mutta ei nykymiehet Marilynin perään haikaile. Ne haluaa tumman ja henkarinohuen. Ja tyhmän ja huumorintajuttoman.

Vierailija
7/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin samannäköinen, niin olisi ok.

Mutta kun en ole, niin jatkakoon mies matkaansa. Miksi edes tuoda mulle tuollaista asiaa ääneen julki, kun en kerta selvästikään häntä miellytä? Tuosta asiasta kuitenkin joituisi kuulemaan aina uudestaan ja uudestaan kerta toisensa jälkeen. Ei kiitos enää. Olen sen jo kerran kokenut.

Vierailija
8/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä Monroesta itsekin, mutta kuulostaisi vähän lapselliselta, jos mies oma-aloitteisesti alkaisi treffeillä lässyttää miten joku filmitähti on hänen naisihanteensa. Jos joku kysyisi mieheltä, kuka on hänen naisihanteensa ja mies vastaisi "Marilyn Monroe", niin se olisi OK.

Vierailija
9/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppihullu aloittaa taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi