Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa lauantai aamua kaikille!

Vierailija
29.08.2020 |

Onpa kaunis ilma.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Olen hieman hämmentynyt siitä, että heräsin vasta noin puoli tuntia sitten, yleensä kissat herättää viimeistään klo 7. Ensimmäinen loman jälkeinen työviikko takana ja univelkaa oli ehtinyt kertyä, kun en päässyt ottamaan päiväunia, joihin lomalla totuin ;)

Tosiaan ihanaa lauantaiaamupäivää kaikille, viikon paras hetki käsillä!

Vierailija
2/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukavan positiivinen aloitus. Kivaa lauantaita minunkin puolestani! Olen vähän alakuloinen, koska olen kipeänä, mutta voisihan asiat huonomminkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä koiranpentu herätti ” laulamalla” klo 08.00. Se ei oikeastaan laula, mutta ei se haukutaan. Vaan pitää sellaista omanlaistaan ujellusta. Ja sitten aivastelee.

Eli ensin hänelle ruoka sitten puutarhaan. Siellä istuskeltin aamuauringossa ja hän sai ”uutisia” tuulen mukana nokkaansa.

Nyt se jo nukkuu aamupäivä-tirsat..

Vierailija
4/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä koiranpentu herätti ” laulamalla” klo 08.00. Se ei oikeastaan laula, mutta ei se haukutaan. Vaan pitää sellaista omanlaistaan ujellusta. Ja sitten aivastelee.

Eli ensin hänelle ruoka sitten puutarhaan. Siellä istuskeltin aamuauringossa ja hän sai ”uutisia” tuulen mukana nokkaansa.

Nyt se jo nukkuu aamupäivä-tirsat..

Kuulostaa söpöltä.

5/5 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on kaunis ilma. Täysin sininen taivas näkyy ikkunasta, aurinko paistaa, 16 astetta.