Olen nyt tosissani päättänyt alkaa myymään seksiä.
Normaalin työn ohella tapaan niin paljon miehiä kuin suinkin ehdin.
Kysymyksiä?:)
Kommentit (39)
Voin maksaa tuplahinnan, mutta luottokortilla ja kuitin kanssa. Onnistuuko? En periaatteesta kannata harmaata taloutta, joten verot täytyy maksaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 15:22"]
Miksi 100 € on liian halpa?
[/quote]
Olen Ap, en se joka on sata euroa seksistä pyytänyt, mutta halpa on, verrattuna siihen, mitä naiset yleensä itsestään pyytää. Netistä on löytynyt paljon keskusteelua hinnoittelusta.
nro 15 vastaa: olin liian kiltti. Oli yks 60-vuotias iso pamppu. En ikinä kyllä harrastais seksiä ilmaiseksi sen näköisen miehen kanssa. Kerran pissas mun lattialle kulhoon ja otin sen jälkeen suihin. Silloin sain 170e.
Joihinkin tahroihin auttaa sooda. Purukumi lähtee pakkasessa.
Paljonko maksaa jos pidät kädestä kiinni koko yön ja istutaan vaatteet päällä. Aamulla sitten mennään yhdessä hakemaan apua.
Minusta ainakin tulisi huono huora ;)
En voisi kuvitellakaan että lutkuttaisin jonkun randomin likaista kullia YÄK ja persreikää mua ei panna.
Joo. Minunkin elintaso saattaisi laskea. Olen kalju, ylipainoinen 50-v heteromies. Täytynee pysyä ihan vaan normityössä.
Siitä vaan, jos oma pää sen kestää. Minun pääni ei kestäisi, mutta ihailen kyllä niitä joilla kestää. Eräs kaverini ei käy töissä ollenkaan, nostelee tukia ja myy seksiä silloin tällöin. Hyvin tulee toimeen.
Mies saa halvemmalla sähköstimulointi-koneen jolla laukeaa makeasti ilman käsiä.
Ap taitaa olla jo ammattilainen ei amatööri enää.
Hirveitä hintoja, venäjällä saa 50€/h niin hyvän näköisiä naisia ettei suomesta löydy yhtään ja kaikki käy.
5€-10€ löytyy kadulta ihan tavallisia naisia mitä saa polkea niin kauan kuin jaksaa, vaki "tyttöystäväkään" ei paljon maksa.
Jaa. Ei multa kukaan mitään maksua ole koskaan pyytäny.
Hanki turvallinen paikka kuten hotelli, jossa joku kuulee kun huudat, toisaalta ei sen sarjakuristajankaan uhri tsinnut ehtiä huutamaan.
Kannattaa hankkia myös kunnon ensiapupaketti, naisvihaajia on paljon.
Alalla ollut. kirjoitti:
Hanki turvallinen paikka kuten hotelli, jossa joku kuulee kun huudat, toisaalta ei sen sarjakuristajankaan uhri tsinnut ehtiä huutamaan.
Kannattaa hankkia myös kunnon ensiapupaketti, naisvihaajia on paljon.
Nehän valikoivat asiakkaita,tsekkitytöt vaativat vain suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Alalla ollut. kirjoitti:
Kannattaa hankkia myös kunnon ensiapupaketti, naisvihaajia on paljon.Nehän valikoivat asiakkaita,tsekkitytöt vaativat vain suomalaisia.
Toi on aika rasistista. Ei ihme, jos joku vähän suutahtaa, kun kansallisuuden/ihonvärin takia skipataan. Siis kun sellaistakin kai käynyt. Jokainen tulisi arvioida yksilönä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 15:18"]
Onko sulla lapsia? Kuinka vanha olet?
[/quote]
Ei ole lapsia, jos olisi, tuskin olisi aikaa tämmöiseen laittaa:)
Ikää 23 vuotta.