Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuisi olla ainoa nainen maailmassa?

Vierailija
29.08.2020 |

Jos kaikki muut olisivat miehiä ja olettaen, ettei sinua pystyisi tappamaan. Pahoinpitelemään yms kyllä pystyisi. Uskon, ettei ensimmäistäkään päivää selviäisi naarmutta tällaisessa maailmassa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala mikä ajatus :| turvattomalta tuntuis.

Vierailija
2/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin jännä ajatus. Ainoa nainen maailmassa on automaattisesti vaarassa, ainoa mies maailmassa... Häntä pidettäisiin kuin kukkaa kämmenellä.

Tästä voimme päätellä, että olisi parempi, kun miehiä olisi vain 1/5 nykyisestä määrästä. Maailma olisi parempi paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin jännä ajatus. Ainoa nainen maailmassa on automaattisesti vaarassa, ainoa mies maailmassa... Häntä pidettäisiin kuin kukkaa kämmenellä.

Tästä voimme päätellä, että olisi parempi, kun miehiä olisi vain 1/5 nykyisestä määrästä. Maailma olisi parempi paikka.

Kyllä olisi! Miesten tekemien rikosten osuus on 96%. :(

Vierailija
4/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ainoa nainen maailmassa ja silti minua pahoinpideltäisiin? Aivan upeaa miehen logiikkaa.

Vierailija
5/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ainoa nainen maailmassa ja silti minua pahoinpideltäisiin? Aivan upeaa miehen logiikkaa.

Raiskattaisiin satavarmasti. Varmaan jo ekalla kauppareissulla.

Vierailija
6/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskattaisiin satavarmasti. Varmaan jo ekalla kauppareissulla.

Minä ottaisin kauppareissulle mukaan omat veljeni. He kyllä suojaisivat minua.

Vierailija
7/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hirveä. Vaikka minulle ei edes tehtäisi väkivaltaa, niin silti... En usko että saisin hetken rauhaa, tai että saisin edes olla olemassa ihmisenä, omana itsenäni. Olisin jatkuvasti joku objekti vain. Pitäisi saada karattua ja piilouduttua, tai sitten pitäisi itse päättää päivänsä.

Toisaalta jos ajattelee, että jos haluaisi jatkaa ihmissukua... Silloin olisi järkevää tehdä yksi lapsi mahdollisimman monelle miehelle, mutta se tosiaan edellyttää, että minua ja lapsiani suojeltaisiin ja kohdeltaisiin muutenkin hyvin. Huh, olisi karmea tilanne.

Vierailija
8/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samalta kuin siitä orangista porttolassa.

Vierailija
9/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi todella kaunis niin joku rikas nappaisi vangikseen. Tuskin tavismamman elämä muuttuisi mitenkään kun miehistä saa hyvinkin kauniin meikkaamalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä