G: Paras Panosi...
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 13:13"]
Ikä ja paikkakunta mukaan
[/quote]
Paras panoni oli se kun otin potenssilääkettä ja nussin samaa naista kuudesti. Välillä hän otti ison kaluni suuhunsa ja taas aloitin raivoisan panemisen
[/quote]
Klubin vessassa toista jätkää ilman kumia peppuun kun sen poikaystävä odotti ulkopuolella
21v hki
kulkukissaa löytöeläinsuojassa 78V Jkl
Superlonpatjaa viime kesänä vaseliinin kanssa. Jeee, mutta teki kutaa. Nyt pitäs saada ihan naistakin jo.
Pitääkö heittää koko ajan provoja?
Miulla 36-vuotias työkaverini, joka oli yli 8 v mua vanhempi. Pantiin tosi ahkerasti kun oltiin päästy alkamaan, vaikka olin vielä ekan vaimon kanssa silloin. Sitten vaihdoin vaimoa ja nyt on 26 v oltu naimisissa. Edelleen on paras vaikka on jo 64 ja aikuiset lapset. Se vain on harmi, etten osaa olla käymättä vieraissa vaikka ne on huonompia.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:34"]
Pitääkö heittää koko ajan provoja?
Miulla 36-vuotias työkaverini, joka oli yli 8 v mua vanhempi. Pantiin tosi ahkerasti kun oltiin päästy alkamaan, vaikka olin vielä ekan vaimon kanssa silloin. Sitten vaihdoin vaimoa ja nyt on 26 v oltu naimisissa. Edelleen on paras vaikka on jo 64 ja aikuiset lapset. Se vain on harmi, etten osaa olla käymättä vieraissa vaikka ne on huonompia.
[/quote]
Siis mitä h€lvettiä 64v pappa tekee Vauva-lehden foorumilla vastaamassa paras pano-ketjuun? :-D
Paras pano on aina se viimeisin eli n. 2 tuntia sitten.
Ehdottomasti viimeisin eli viime öinen jota jatkettiin aamulla. Oman miehen kanssa monta tuntia hekumallista ja kiihkeää seksiä. Hän laukesi kolme kertaa yön aikana ja aamulla vielä kerran :) Seksimme on niin taivaallista.
Hiihtolomalla Lapissa yhden lappalaismiehen kanssa. Se oli taivaallista. En ole sellaista suomalaismiesten kanssa kokenut. Päälle vielä joihkasi. Pääsisinpä taas pian sinne. Tosin en tiedä tapaanko Jounia enää, kun kuulin huhua, että joku norjalainen nainen olisi hänet napannut ja vienyt mennessään. No, ainakin suomalaista siellä saa ihan tarpeeksi, jos loma-aikana menee. Aika moni on kyllä naimisissa, mutta niin olen itsekin.
haistakaa vittu....olen puuuuttteeesssaaaa. terveisin sotanorsu
Täältähän sitä munaa saa ja isoa. Kiimaisia äijiä palsta täynnä.
Numero 8 on laskenut vähän väärin, sorry nyt vaan. Siis vaimo on 64...
Katotaan miten hyviin panoihin päästään; S-seuraa naisille tarjolla 28-vuotiaasta komeasta kundista pk-seudulla. Jeboh@suomi24.fi
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 13:13"]
Ikä ja paikkakunta mukaan
[/quote]
Paras panoni oli se kun otin potenssilääkettä ja nussin samaa naista kuudesti. Välillä hän otti ison kaluni suuhunsa ja taas aloitin raivoisan panemisen