Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumalavita miten älytöntä!!!

Vierailija
23.09.2013 |

Napautin illalla liittoni kassaan ansiosid hakemukseni jonka lisäksi skannasin mukaan liitetiedostoiksi muutosverokorttini sekä palkkatodistukseni.

Nyt kun soitin sinne tarkistaakseni että kaikki ok etteinää mikään venytä rahojen odottelua niin sainkin kuulla, että se mutosverokorttiitääkin postittaa heille paperiversiona.

Siis haloo onko järjen valoo, minä siis tulostan kys paperin itselleni tuolla meidän kotona olevalla koneella voidakseni postittaa sen kassalle kirjekuoressa?!! Tsiisus mitä hölmöläisten hommaa!

Lisäksi pitää postittaa kopio työtodistuksestani jossa selviää syy miksi työt loppui, konkurssi, vaikka sekin tieto on jo liitolle infottu JA Työvoimatoimistossa esitetty kun siellä kävin.

Nämä vain pari esimerkkiämikä mättää työttömänä olemisessa, oikein kunnon paperien pyöritystä, kyykyttämistä ja roskana olemista. Minä esim otan sitten karenssin jos tulisi se 1,5h työmatkaraja suuntaansa, mulla ei riitä mehut eikä aika kuluttamaan 11h päivittäin työhön ja matkoihin eikä max1500€ nettotuloist edes maksella kys työmatkakuluja vaikka nistä osan saisikin takaisin verotuksessa.

AARRRGH!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla