Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Siegfrids ärsyttää (Voice of Kids)

Vierailija
23.09.2013 |

Tykkään aidosti musiikkiohjelmista, seuraan varta vasten Idolsit, X Factorit, yms niin kotimaisina kuin usa-versioinakin, mutta nyt tää uusin lasten lauluohjelma on jäänyt kokonaan katsomatta. Ok, tiedän ettei ole mikään hirveä asia jättää sarja seuraamatta, mutta kun siihen on niinkin inhottava syy kuin mielipuolinen Krista! Luulis että lapset jo pelkäisi tuollaista itsensä ympäri pyörivää maanista ja kimittävää hullua! Mikä sitä vaivaa? Olenko ainoa ketä kyseinen tyyppi ärsyttää?

Toivottavasti poistavat ensi kaudesta jos ensi kautta edes tulee, koska ei tuollainen nyt kovin hyvää mainetta voi sarjalle kantaa. Olisi hyvä jos siirtyisi vaikka Tea Hiillosteen kaveriksi Juniorin välijuontoihin!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se Krista on ihan latvastalaho! Minulla on kaksi lasta ja ne ihan oikeasti pelkää sitä ämmää! Mitä se siellä häärää, pomppii, pyörii ja kikattaa?! Ja mikä se englannin kieli juttu on? Eiks lapset sais puhuu omaa äidinkieltään?! Vetoo tonnista Krista pakotti senkin tytön laulamaan englantia! Kuvottaa sellanen lasten manipulointi.

Vierailija
2/50 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän puhuu osittain englantia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua häiritsi vain se kiroilu, eihän nyt hyvänen aika lasten ohjelmassa eikä muuallakaan telkussa saisi kiroilla, edes englanniksi, edes positiivisessa mielessä! Muistaakseni sanoi ainakin "whatta hell"......Muuten ihan hauska, positiivinen ja pirtsakka tyyppi, vähän on ylienerginen, mutta minusta se on vaan piristävää vaihtelua.

Vierailija
4/50 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis what!?! Krista on ihan paras! Pitäkää kuule suunne kiinni krista on ihana ja pirteä toisin kuin muut suomalaiset negatiiviset

Vierailija
5/50 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 15:27"]vittu mikä sun ongelma on tänne tulla kristaa haukkumaan!?!?! -.- sori nyt vaan mutta ootko ite sit niin täydellinen???? Haista vaa kuule.... KYL MÄ AINAKI HALUUN KRISTAN ENS KAUDELLE JA TEILLE VOISIN SANOA ETTÄ PAINUKAA HEVONKUUSEEN PUHUMAAN KRISTASTA PAHAA KU EI KETÄÄN KIINNOSTA!!!!!

[/quote]

Terveisin Ada-Janette 10v?

Vierailija
6/50 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:18"]siis what!?! Krista on ihan paras! Pitäkää kuule suunne kiinni krista on ihana ja pirteä toisin kuin muut suomalaiset negatiiviset

[/quote]

Taidat olla sama kommentouha kuin tuo 10-vuotias Ada-Janette. Menkääs nyt lapset pois täältä, tämä nettipalsta ei ole sopiva teille. Mua ainakin hävettää nämä kiroilevat ja todella epäkunnioittavasti käyttäytyvät pikkupissikset. Vauva.fi ei todellakaan ole 10-vuotiaiden pikkutyttöjen leikkipaikka.

Vierailija
7/50 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 15:18"]siis what!?! Krista on ihan paras! Pitäkää kuule suunne kiinni krista on ihana ja pirteä toisin kuin muut suomalaiset negatiiviset

[/quote]

Taidat olla sama kommentouha kuin tuo 10-vuotias Ada-Janette. Menkääs nyt lapset pois täältä, tämä nettipalsta ei ole sopiva teille. Mua ainakin hävettää nämä kiroilevat ja todella epäkunnioittavasti käyttäytyvät pikkupissikset. Vauva.fi ei todellakaan ole 10-vuotiaiden pikkutyttöjen leikkipaikka.

[/quote]

Siis anteex ny vaa vitun tanta mutt miä vittuu??!!?!!? Suomi on vapaa maa kyl tääl saa olla!!! Ja mitä vituu vaik oonki 10 mitä sit?!??!?!?? Ja mitä helvetiä väitöt et 10 v on pikku tyttö?!?!!?!??? 10 vuotias on teini sori waan. Painu takas sinne tynnyris tai voit mennä hevon paskaa ketää ei kiinnosta!!!!

Krista jos lue tätä nii älä välitä noist paskoist oot paras ja ihquin mun esikuva 4ever<333

Vierailija
8/50 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kuules mä tykkäön musiikkiohjelmista aina enemmän kun krista on siellä!!

Vierailija
9/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä just luin ?!  toi on selvää kateellisen puhettä . sanon vaa vinkkinä että katsokaa ensin oletteko itse täydellisiä enne ku rupeette arvostelemaan toisia :) Krista on just upee ja pirtsakka persoona . mun esikuva. Moni haaveilee saavansa samanlaisen elämän. Oppikaa hyvät ihmiset arvostamaan muitakin ku vaa itteenne. jokainen kuuluu tähän maailmaan ja jokainen on täydellinen tässä maailmassa ihmisenä. Teidän ei tarvitse rakastaa tätä kyseistä henkilöä, mutta jossain keskustelupalstalla avautuminen Kristan luonteesta on säälittävää. Krista elää piittaamatta muiden mielipiteistä. Te ette siihen pystyis. Antakaa Kristan elää!? omaa elämää. keskittykää teki omaanne <3

Vierailija
10/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:33"]

mitä mä just luin ?!  toi on selvää kateellisen puhettä . sanon vaa vinkkinä että katsokaa ensin oletteko itse täydellisiä enne ku rupeette arvostelemaan toisia :) Krista on just upee ja pirtsakka persoona . mun esikuva. Moni haaveilee saavansa samanlaisen elämän. Oppikaa hyvät ihmiset arvostamaan muitakin ku vaa itteenne. jokainen kuuluu tähän maailmaan ja jokainen on täydellinen tässä maailmassa ihmisenä. Teidän ei tarvitse rakastaa tätä kyseistä henkilöä, mutta jossain keskustelupalstalla avautuminen Kristan luonteesta on säälittävää. Krista elää piittaamatta muiden mielipiteistä. Te ette siihen pystyis. Antakaa Kristan elää!? omaa elämää. keskittykää teki omaanne <3

[/quote]

liityn tähän :) kaikki pitäisi hyväksyä sellaisinä kuin ovat !  kaikkien ei tarvitse olla mieleen, eikä kaveri tarvii olla. mutta käyttäytyä pitää osata :)

Vierailija
11/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaan suoraan että Krista ärsyttää koska on ruotsinkielinen

Vierailija
12/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt muutkin mieleipiteenne tähän turhaan mollaamiseen . tehdään tuosta äskeisestä tykätyin , jotta se leviäisi ja saataisiin ihmiset tajuamaan mitä nettiin laittaa . Ja ymmärtämään elämän tarkoitus . Kaikilla on opittavaa . Mutta mun järkipallurat ei riitä tähän :)

Vierailija
13/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:10"]

Sanokaa vaan suoraan että Krista ärsyttää koska on ruotsinkielinen

[/quote]

Ruotsinkielisyys ei mutúta ihmisen olemusta .

Vierailija
14/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa hyväksyä ihmistä sellaisena mitä se on ?

Vierailija
15/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te lapset pyöritte täällä vauvapalstalla? Eikö teitä varten ole ihan oma Demi olemassa?

Vierailija
16/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista minä en tiedä . mutta mielipiteeni ilmaisen

Vierailija
17/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans voi oikein antaumuksella katsoa tota ohjelmaa, kun Krista on niin kauhea! Miksi se ensinnäkin istuu haarat levällään siinä tuolissa? Ei Elastinenkaan istu sillai, vaikka on mies. Sitten se laulaminen, liikehdintä ja ilmeily on häiritsevää, varsinkin, jos hänen on ollut "pakko painaa" ja kääntyä, niin luulisi,että lasta hämmentää moinen riekkuminen. Mikä se oikein luulee olevansa?

Vierailija
18/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On munkin mielestä aivan liian levoton ihminen televisioon, aivan kuin olisi lääkkeet päällä tai vaihtoehtoisesti unohtunut ottaa.... Näin tänään koosteen sarjasta, eipä paljoa symppiksen oloinen Mira (joka on käsittääkseni äiti) ja aurinkoinen Ela päässyt mihinkään rooliin kun Krista riekkui, pomppi, kiemurteli ja muuta naurettavaa. Jäi vähän monttu auki. Yhdessä kohtaa nosti molemmat kengät napin päälle ja pusersi niiden varassa pyllyn penkistä ilmaan samaan aikaan kun kääntyi tuolillaan. MAUTONTA!

Vierailija
19/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuta vaivaannuttaa kattoa sitä naista! On vain pakko vaihtaa kanavaa vaikka halluiski kattoa, ko tulee vaan niin iso myötähäpiä!

Vierailija
20/50 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi joku on samaa mieltä asiasta! ja oikeasti sillä ei ole edes mitään rakentavaa sanottavaa koskaan.Aina se sama,että voi miten ihana pieni tyttö/poika,ihana ääni ja kikatusta.Elastinen on todella ammattilainen ja sana on hallussa--kommentit ovat just sille lapselle tarkoitetut eikä mitään ympäripyöreätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme