Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etelä-pohjalaasia ja mistä päin kotoosi ?itte oon s-joelta

Vierailija
17.07.2006 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävän paljon täällä Etelä-Pohjalaisia on! Terveisiä vaan kaikille!

Vierailija
2/19 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen käsi nousoo Laihialta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkeen ja vereen eteläpohjalainen, vaikka Jyväskylässä olen yli puolet elämästäni jo asunutkin. :) Hassua, mutta puhun nykyään jo ihan keskisuomalaisittain, mutta heti kun tulen kotiseudulle, niin muure muuttuu kahdessa sekunnissa!

Vierailija
4/19 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei tääkään nykyään enää kuulu Etelä-Pohojammaaha

Vierailija
5/19 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaha paljasjalakaasia kauhavalaasia koko porukka, 2+3.

Vierailija
6/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla nykyisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nelonen

Vierailija
8/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


kans Seinäjoelta. Äiree ja kaks kloppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tunnistan yleensä Etelä-Pohojalaaset ympäri Suomen luonteesta, reiluudesta, rehellisyydestä yms. Jotenkin kivalla tavalla erilaisia ja erottuu edukseen :)

Vierailija
10/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveelen, notta pääsisin joskus asumahan Lapualle, mutta taitaa jäärä haaveheksi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


ootta tenavien kans hommanneet? Me oomma käyny liikennepuistos, Vaasas 2 päivän hotellilomalla, ja viälä Power Parkkiin aateltiin mennä.

Vierailija
12/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ootta tenavien kans hommanneet? Me oomma käyny liikennepuistos, Vaasas 2 päivän hotellilomalla, ja viälä Power Parkkiin aateltiin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


minkälaanen paikka se Parkki on? Onko piänemmillekki mukuloolle vehkehiä? 13

Vierailija
14/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän mielestään olivat pomppulinna ja kiipeilyteline, jotka olivat ilmaisia... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin murre ei oikein ole hallussa, koska en syntyjäni täältä, mutta likka on ehta etelä-pohjalaane...

Vierailija
16/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minkälaanen paikka se Parkki on? Onko piänemmillekki mukuloolle vehkehiä? 13

Vierailija
17/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnanisät halusivat niin kumartaa aikoinaan Vaasaan päin vaikka laihialaisten sydän kuuluu ehdottomasti eteläpohjalaasiin.

Vierailija
18/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolome mukulaa, äippä ja issee. ja täällä pysytähä

Vierailija
19/19 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken oo syntyjäni, mutta työn perässä tänne aikoinansa muuttanu. Lapualaiset ite tykkää että tää olis maailman paras paikka asua ja olla. En oo ite ihan niin varma. Vaikken kyllä tiiä missä muuallakaan sitä asuisi. Sisäänlämpiävää porukkaa tosin nämä pohjalaiset, niihin on vaikea tutustua ja ystävystyä näin ulkopaikkakuntalaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi