etelä-pohjalaasia ja mistä päin kotoosi ?itte oon s-joelta
Kommentit (19)
henkeen ja vereen eteläpohjalainen, vaikka Jyväskylässä olen yli puolet elämästäni jo asunutkin. :) Hassua, mutta puhun nykyään jo ihan keskisuomalaisittain, mutta heti kun tulen kotiseudulle, niin muure muuttuu kahdessa sekunnissa!
vaikkei tääkään nykyään enää kuulu Etelä-Pohojammaaha
Ollaha paljasjalakaasia kauhavalaasia koko porukka, 2+3.
kans Seinäjoelta. Äiree ja kaks kloppia.
mutta itse tunnistan yleensä Etelä-Pohojalaaset ympäri Suomen luonteesta, reiluudesta, rehellisyydestä yms. Jotenkin kivalla tavalla erilaisia ja erottuu edukseen :)
Haaveelen, notta pääsisin joskus asumahan Lapualle, mutta taitaa jäärä haaveheksi. :(
ootta tenavien kans hommanneet? Me oomma käyny liikennepuistos, Vaasas 2 päivän hotellilomalla, ja viälä Power Parkkiin aateltiin mennä.
Vierailija:
ootta tenavien kans hommanneet? Me oomma käyny liikennepuistos, Vaasas 2 päivän hotellilomalla, ja viälä Power Parkkiin aateltiin mennä.
minkälaanen paikka se Parkki on? Onko piänemmillekki mukuloolle vehkehiä? 13
heidän mielestään olivat pomppulinna ja kiipeilyteline, jotka olivat ilmaisia... ;)
Tosin murre ei oikein ole hallussa, koska en syntyjäni täältä, mutta likka on ehta etelä-pohjalaane...
Vierailija:
minkälaanen paikka se Parkki on? Onko piänemmillekki mukuloolle vehkehiä? 13
kunnanisät halusivat niin kumartaa aikoinaan Vaasaan päin vaikka laihialaisten sydän kuuluu ehdottomasti eteläpohjalaasiin.
kolome mukulaa, äippä ja issee. ja täällä pysytähä
vaikken oo syntyjäni, mutta työn perässä tänne aikoinansa muuttanu. Lapualaiset ite tykkää että tää olis maailman paras paikka asua ja olla. En oo ite ihan niin varma. Vaikken kyllä tiiä missä muuallakaan sitä asuisi. Sisäänlämpiävää porukkaa tosin nämä pohjalaiset, niihin on vaikea tutustua ja ystävystyä näin ulkopaikkakuntalaisena.
Aika yllättävän paljon täällä Etelä-Pohjalaisia on! Terveisiä vaan kaikille!