Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset suuttuu jos huomauttaa turvavälistä?

Vierailija
28.08.2020 |

Siis herranjumala, muutaman kerran olen valitettavasti joutunut huomauttamaan turvavälistä, jos joku änkee täysin kiinni muhun jossakin asioilla. Herranjumala miten hulluja reaktioita - Vastaanväittämistä, silmien pyörittelyä tuohtuneina, "ei , minä teen mitä minä haluan!!!" - jankutusta, "sinä et minua määrää!!!"-asennetta.

Siis kuinka kumman itsekkäitä ihmiset on???? Kyseessä on MUN terveys, ei sen ihmisen terveys (ainoastaan) joka ei välitä turvaväleistä!!

Onko muilla vastaavaa?

:S

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomautin kaupan kassajonossa turvavälistä.

Suuttui ja vaihtoi kassaa...hyvä!

Vierailija
2/5 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset reagoi aika herkästi siihen tapaan, millä heille puhutaan.

Noin monilla huutomerkeillä jos kommunikoit livenäkin, totta kai ne suuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona.

Vierailija
4/5 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minulle ainakin kaikki ovat olleet hyvin kohteliaita, jos olen asiasta huomauttanut. Itsekin olen joskus epähuomiossa unohtanut turvavälin, ja sitten pahoitellut tietysti.

Onkohan sinulla vähän hyökkäävä tapa puhutella toisia, jos hermostuvat ja menevät siilipuolustukseen?

Vierailija
5/5 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös kiinni siitä miten asian ilmaisee. Itse epähuomiossa menin jonossa liian lähelle, ja edellä ollut nainen sanoi hyvin näsäviisaaseen tyyliin, että luuletko todella että sinulla on nyt kahden metrin turvaväli. Jos hän olisi ollut vähän sympaattisemman oloinen ja sanonut asiallisesti, että anteeksi mutta voitaisiinko pitää vähän pidemmät välit, niin olisin minäkin suhtautunut paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän