Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten etikkaa käytetään huuhteluaineena?

Vierailija
22.09.2013 |

EIkö pyykit haise sitten etikalta? Kuinka paljon sitä kuuluu laittaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise. Itse laitan 1-2 dl.

Vierailija
2/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:17"]

Ei haise. Itse laitan 1-2 dl.

[/quote]

Mahdatko nyt juksata?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1236194-kiitosta-vaan-nyt-mun-pesukone-haisee-etikalle/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä haise, laitan lorauksen.. todellisuudessa nyt koneesta on hävinnyt se tunkkainen haju joka sinne pesi kun mokasin ja unohdin pyykit koneeseen ja lähdettiin viikonloppu reissuun. Haju jää voimakkaammin jos ohjelmassa on lämmin huuhtelu, kylmällä huuhtelulla ei hajua jää nimeksikään. Tässä voi tietysti olla myös kone kohtaisi eroja

Vierailija
4/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan korkillisen tai pari. Yleensä jos on jotain huuhteluaineelta haisevaa pyykkiä (lapsipuolilta tulee yleensä näitä) niin laitan vähän reilummin. Jos ei ole haisupyykkejä niin en välttämättä laita lainkaan etikkaa, mutta jotenkin tuntuu että se raikastaa pyykin. Ei jää hajuja. Meillä on joku DDR:n aikainen kone.

Vierailija
5/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteat pyykit tuoksuvat etikalle, mutta haju haihtuu pyykkien kuivuessa. Minä laitan noin pari ruokalusikallista.

Vierailija
6/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 22:02"]

Kosteat pyykit tuoksuvat etikalle, mutta haju haihtuu pyykkien kuivuessa. Minä laitan noin pari ruokalusikallista.

[/quote]

Miltä mahtakaan haista jos laittaa peri desia??

Vierailija
7/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan noin desin, ei haise pyykit eikä kone. Ehkä mun kone huuhtelee paremmin?

Vierailija
8/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaadan kans pari desiä 8kg koneelliseen, pyykki vähän tuoksahtaa märkänä mutta kuivausrummusta tultuaan ei enää. Eikä konekaan haise etikalle. Aivan loistava aine hajujäämien poistamiseksi, varsinkin huuhteluaineiden hajun poistoon!

Vierailija
9/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 22:40"]

Mä kaadan kans pari desiä 8kg koneelliseen, pyykki vähän tuoksahtaa märkänä mutta kuivausrummusta tultuaan ei enää. Eikä konekaan haise etikalle. Aivan loistava aine hajujäämien poistamiseksi, varsinkin huuhteluaineiden hajun poistoon!

[/quote]

Samoin teen minä ja ei todella haise etikalle kuivat pyykit. Pyykit on pehmeämpiä ja raikkaita.

Ei joku 1 rkl riitä, kyllä sinne on laitettava kunnolla.

Vierailija
10/10 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi