Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten baarissa suhtaudutaan

Vierailija
28.08.2020 |

Jos välillä niistää nenää ja vähän selvittää kurkkua köhimällä? Minulla on vähän vilustunut olo mutta nyt kun tuli juotua viinipullo niin onkin aika meno-olo ja mietin jos vähän kävisin baarissa kääntymässä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aika hyvä pro..siis keskustelun aihe, koska yllättävän moni ei edes mieti asiaa. Siltä varalta, että kysyt tosissasi, kippaa itsesi peiton alle ja laita silmät kiinni, uni voi tulla yllättävän nopeasti, varsinkin jos on vasta vähän kipeä olo.

Vierailija
2/4 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa aika hyvä pro..siis keskustelun aihe, koska yllättävän moni ei edes mieti asiaa. Siltä varalta, että kysyt tosissasi, kippaa itsesi peiton alle ja laita silmät kiinni, uni voi tulla yllättävän nopeasti, varsinkin jos on vasta vähän kipeä olo.

Tuskin tulee uni vielä pitkään aikaan kun tuli nukuttua lähes 2 tunnin päikkärit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tupakkalakon pari kuukautta sitten ja sen jälkeen en ole viitsinyt kauheasti kuljeskella ylimääräistä kun välillä saan yskänkohtauksia kun keuhkot puhdistaa itseään karstasta. Ihmiset vain kauhistuisi ja sontisivat housunsa pilalle.

Vierailija
4/4 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko helpoin tapa välttää paheksunta tehdä se piilossa muilta wc:ssä?