Alkoi vaihdevuodet ja miehen mielestä muutuin mummoksi
Siis kuukautiset on jatkuvasti pari kertaa kuukaudessa, hikoiluttaa yms ja mies sanoo mummoksi. Loukkaantuisitko tuosta?
Kommentit (19)
Vanheneehan se mieskin ja potenssi heikkenee koko ajan.
Ilkeät puolisto voivat haukkua ja ivailla toisiaan koko ajan, vanhenemisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos loukkaisi, pyytäisin olemaan sanomatta mummoksi. Toimisiko teilläkin?
Siis ei jatkuvasti sano mummoksi. Sanoi vaan, että mun on otettava elämän realiteetit huomioon ja tajuttava että olen kohta, muutaman vuoden päästä 50v ja että sen ikäiset naiset on mummoja.
Äitini tapasi puhua mummukuumeesta;)
Onko mummokalsarit, mummohuivi, shaali ja villasukat?
Vierailija kirjoitti:
Vanheneehan se mieskin ja potenssi heikkenee koko ajan.
Ilkeät puolisto voivat haukkua ja ivailla toisiaan koko ajan, vanhenemisen myötä.
Niinhän se vanhenee. Ei vaan tunnu yhtään tajuavan sitä vaikka on kyllä ollut haluttomuutta, potenssiongelmia yms. Mä olen niin kiltti etten tuollaisista huomauttele ääneen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko mummokalsarit, mummohuivi, shaali ja villasukat?
Ainoa on villasukat. Ne mulla oli jo 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei jatkuvasti sano mummoksi. Sanoi vaan, että mun on otettava elämän realiteetit huomioon ja tajuttava että olen kohta, muutaman vuoden päästä 50v ja että sen ikäiset naiset on mummoja.
Miten käyttäytyy sellainen nainen, joka on ottanut nämä elämän realiteetit huomioon, kertoiko hän sitä? Sinä ilmeisesti käyttäydyt jotenkin eri lailla sitten.
Vai valmisteleeko hän eroa vanhasta naisesta ja haluaa varoittaa siitä? Eli realiteetti on jätetyksi tuleminen?
Kysyisin kyllä vähän tarkentavia tietoja, että mitä tuon sanomisella haetaan.
Minusta tuli oikeasti mummo 40 vuotiaana ja olin silloin jo eläkkeelläkin, että mikset voisi olla mummoikäinen.
Mä kyllä ottaisin huumorina, mutta ehkä sen taju häviää mummokuumeessa 😂
Minä mikään mummo ole vaikka ne maagiset 5 ja 0 alkaakin kolkutella. Maailma ja ihmiset muuttuvat. Sanoisin näin, että ne jotka mummottelevat hyvässä iässä olevia naisia, ovat jääneet jonnekin esihistoriaan. Osanotot sinne;)
Ei toi nyt maailman kamalin loukkaus ollut, jos kerran on asian sanonut kommentissa 4 on. Enemmän miehellä on mun mielestä ymmärtåvä ja hyväksyvä asenne.
En usko että tunnen 50-vuotiaanakaan oloani mummomaiseksi. Varsinkaan kun en ole kenenkään mummo.
Niinhän se vanhenee. Ei vaan tunnu yhtään tajuavan sitä vaikka on kyllä ollut haluttomuutta, potenssiongelmia yms. Mä olen niin kiltti etten tuollaisista huomauttele ääneen hänelle.
Olet ihana ❤ Onneksi et ole alentunut samaan kuin miehesi. Hän on idiootti.
M1991
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäytyy sellainen nainen, joka on ottanut nämä elämän realiteetit huomioon, kertoiko hän sitä? Sinä ilmeisesti käyttäydyt jotenkin eri lailla sitten.
Vai valmisteleeko hän eroa vanhasta naisesta ja haluaa varoittaa siitä? Eli realiteetti on jätetyksi tuleminen?
Kysyisin kyllä vähän tarkentavia tietoja, että mitä tuon sanomisella haetaan.
Niin en kyllä tiedä. Olen niin maanläheinen ihminen että mua ei vanheneminen muuten haittaa kuin että tulee fyysisiä oireita. Ei siis haittaa rypyt tms. En jaksa uskoa että nuoremman jostain löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli oikeasti mummo 40 vuotiaana ja olin silloin jo eläkkeelläkin, että mikset voisi olla mummoikäinen.
Ole rauhassa mummo ja tykkää mummottelusta.
Minä en halua olla mikään mummo kuten joku ei halua olla esim. vanhapiika/ poika, yms. Joten jätetään ne nimittelyt siihen asti kunnes tietää, että se on ok nimittelyn kohteelle. Muuten riittää ihan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole rauhassa mummo ja tykkää mummottelusta.
Minä en halua olla mikään mummo kuten joku ei halua olla esim. vanhapiika/ poika, yms. Joten jätetään ne nimittelyt siihen asti kunnes tietää, että se on ok nimittelyn kohteelle. Muuten riittää ihan nimi.
Mä kyllä suostuisin olemaan mummo jos oikeasti sellainen olisin. Meillä kuitenkin lapsi vasta esiteini. ap
Vierailija kirjoitti:
En usko että tunnen 50-vuotiaanakaan oloani mummomaiseksi. Varsinkaan kun en ole kenenkään mummo.
Minä olen 54, pian 55 enkä ole kenenkään mummo (tai mummu, niin kuin meillä päin sanotaan). Menopaussissa olen ollut puolitoista viikkoa vaille vuoden ja on kerrassaan ihanaa, kun ei tarvtse kestää sitä verirumbaa ikinä enää. :) :) Kuuntelen juuri Spotifysta Pretendersin uutta levyä enkä tunne oloani yhtään mummomaiseksi. Chrissie Hyndekaan ei ole yhtään mummo, vaikka ikää on juuri kohtapuoliin 69 vuotta. Sillä naisella on asennetta vaikka kuinka monelle kaksikymppiselle yhteensä!