Muistaako joku tv sarjan Battle star Galactica, on paras tv sarja ikinä!
Ne joilla on hämäriä muistikuvia niin tässä linkki:
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Originaali ei kiinnostanut skidinä, mun juttu oli star trek. Mutta battle stat millenium edition oli upea!
Star Trek on aina ollut nolo. Patsastellaan kireissä asuissa komentosillalla ja ikinä ei tapahdu mitään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Originaali ei kiinnostanut skidinä, mun juttu oli star trek. Mutta battle stat millenium edition oli upea!
Star Trek on aina ollut nolo. Patsastellaan kireissä asuissa komentosillalla ja ikinä ei tapahdu mitään 😂
Ookei. No star trek oli oikeaa scifiä, joka esitti hyviä kysymyksiä. Vaikka kirk aina vehtailikin alien naisen kanssa. En tosin muista alkuperäisestä battlestarista mitään, mutta ei siinä tainut mitään mielenkiintoisia juttuja ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmiä sioille.
Pärjää mennen tullen Star warsseille
Vierailija kirjoitti:
Voi ei 😂, melko kasarimainen luukki noilla avaruudessa lentelevillä.
No jos nyt lähdettäis kohti uusia planeettoja niin 10000v päästä kun oltais oerillä niin naurettais meidänkin luukille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Trekin koko pointti on tulevaisuuden pasifismi, eli ongelmat pyritään AINA selvittämään keskustelemalla. Picard esitti tilanteen, jossa pasifismi on kadonnut laivastosta, ja tilalle on siirtynyt kyynisyys ja militarismi, eli käytännössä tähtilaivaston arvot on hylätty kokonaan.
Star Trekin koko pointti on diplomatia. Odotan tosissani, että tämä uusin ST Discovery päätyy jossain vaiheessa alkuperäisille linjoille, koska tässähän ollaan edelleen militarismissa, pasifismia ja diplomatian arvoja ei ole saavutettu.
Ja huom! ST pasifismi ei tarkoita typeryyttä: kaikki alukset on aina varustettu aseilla. Niitä ei vain ole tarkoitus käyttää kuin itsepuolustukseen.
Vierailija kirjoitti:
SW on fantasiaa scifimausteilla, ei scifiä.
VTTU GALACTICA OLI IHAN PARAS. Miksei sitä ole koskaan voitu näyttää uusintoina??????????? Vois katsoa pojan 12v. kanssa.
N47
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo! ❤️ Ihana! 😅
Katoin myös avaruusasema alfaa, se oli myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Trekin koko pointti on tulevaisuuden pasifismi, eli ongelmat pyritään AINA selvittämään keskustelemalla. Picard esitti tilanteen, jossa pasifismi on kadonnut laivastosta, ja tilalle on siirtynyt kyynisyys ja militarismi, eli käytännössä tähtilaivaston arvot on hylätty kokonaan.
Star Trekin koko pointti on diplomatia. Odotan tosissani, että tämä uusin ST Discovery päätyy jossain vaiheessa alkuperäisille linjoille, koska tässähän ollaan edelleen militarismissa, pasifismia ja diplomatian arvoja ei ole saavutettu.
Ja huom! ST pasifismi ei tarkoita typeryyttä: kaikki alukset on aina varustettu aseilla. Niitä ei vain ole tarkoitus käyttää kuin itsepuolustukseen.
Discovery kyllä sinällään pilasi koko jutun koska siitä piti tehdä muodikkaan synkkä show, kun star trekin pointti on aina ollut optimismi, ja se että tulevaisuus on parempi.
Vierailija kirjoitti:
VTTU GALACTICA OLI IHAN PARAS. Miksei sitä ole koskaan voitu näyttää uusintoina??????????? Vois katsoa pojan 12v. kanssa.
N47
Kattokaa se millenium versio joka on sata kertaa parempi kuin originaali.
80-luvun galacticaa en ole nähnyt mutta uudemmasta versiosta tykkäsin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Discovery kyllä sinällään pilasi koko jutun koska siitä piti tehdä muodikkaan synkkä show, kun star trekin pointti on aina ollut optimismi, ja se että tulevaisuus on parempi.
Mutta eikö discoveryssa olla sotatilassa klingonien kanssa? Kysehän ei ole modernimmasta tähtilaivastosta.
Picard oli hyvä sarja, vaikka vonkujiakin löytyy.
Mulla on Galacticasta tai vastaavasta sarjasta muistikuva, että semmoinen robotti, Cylon ehkä, jolla oli se KITT mallinen edestakaisin liikkuva silmävalo, olisi kantanut jotakuta korkean rakennuksen katolla, astunut reunan yli, ja pudonnut romuksi maahan, mutta vielä romuläjänä olisi jotain elektroniikkaa hetken ollut elossa, ehkä puhui jotain.
Muistanko väärin, vai oliko tämä ehkä joku viimeinen Galactican jakso tms. tai jostain toisesta vastaavasta sarjasta, 80-luvun alussa ehkä esitetty?
80- luvun Galactica oli suosikkini, kun olin pikkupoika.
En aio pilata muistoja uusinnalla, sarjahan oli aika höperö. Ihmisiä vastaan taistelevat koneet... Ok, ihan hyvä dystopia, mutta ihmisen muotoiset robotit istuvat taistelualuksessa keskustellen konemaisella äänellä, taistelut ovat kuin WW2 lentokoneiden kaartotaisteluita...
Sädeaseiden säteet lentävät kuin valojuovaluodit...
Avaruusasema Alfan muistan hämärästi, mutta ei se ollut juoneltaan mitään vakavasti otettavaa scifiä, jopa Galacticaa kökömpi.
2000- luvun Galactica olen kuullut jopa scififanin kehuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SW on fantasiaa scifimausteilla, ei scifiä.
Juuri näin. Samoja hölmöyksiä ja kliseitä kuin Galacticassa lisättynä jedihommalla valomiekkoineen. Fantasiaseikkailuksi sanoisin.