Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vaihtamaan pankkia huomenna, jos Nordea!

Vierailija
22.09.2013 |

Todella törkeää tuollainen, ettei verkkopankkipalvelut toimi, eikä edes ilmoiteta oikeita aikoja tai niistä ei pidetä kiinni yhtään!!

Mitä pankkia suosittelette, te joilla ei tili Nordeassa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danskella aikamoiset palvelumaksut. Viime aikoina ei ole ollut muita ongelmia minulla ainakaan. Kaiken lisäksi se on tanskalainen pulju.

Vierailija
22/42 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en vaihda Nordeaa mihinkään muuhun pankkiin! Olen premium-asiakas, ja aina (no, silloin harvoin kun pankissa tarvitsee fyysisesti käydä, lähinnä sijoitusneuvojaa tapaamassa) kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä, kahvit sun muut tarjotaan. Jonottaa ei tarvitse, kun on "oma" pankkivirkailija. 

Koskaan en ole mihinkään häiriöihin törmännyt, olihan tästäkin tiedotettu hyvin etukäteen. 

Pysykää te mammat vain niissä osuuspankeissanne, minä en Nordeasta luovu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii jo! Muttei anneta tälläisen toistua. Tai pankki ainakin saisi tiedottaa asiakkaitaan paremmin, kuin  vauva-palstan voi.

Vierailija
24/42 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan pankkia. Kyllä tilanteen päivitystietoa olisi pitänyt olla etusivulla ainakin tunnin välein.

Vierailija
25/42 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 22:45"]

Vaihdan pankkia. Kyllä tilanteen päivitystietoa olisi pitänyt olla etusivulla ainakin tunnin välein.

[/quote]

Ei tunnin välein tiedotus: ei toimi, ei toimi, ei toimi, ei toimi, ei toimi vieläkään..... .

Vierailija
26/42 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 22:45"]

[/quote]

Ei tunnin välein tiedotus: ei toimi, ei toimi, ei toimi, ei toimi, ei toimi vieläkään..... .

Vierailija
27/42 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktia pankki, tai Tapiola, ei ole ollut mitään ongelmia kummankaan kanssa :)

Vierailija
28/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katko oli tiedossa jo päiviä sitten joten eipä tuottanut meille ongelmia.

Vahvistin e-laskut perjantaina, nostin eilen käteistä ja tänään on pankkikortti toiminut moitteetta, pääsin myös verkkopankkiin kännyn appsilla.

Minun elämäni ei kaadu jos verkkopankki kaatuu päiväksi, ikävä jos joku on niin hölmö ettei osaa maksaa laskujaan jonain muuna päivänä.

Pankin vaihto oman tyhmyyden vuoksi on lapsellista.

Vierailija
29/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea toimii hyvin! En vaihda.

Danske se vasta paska on ja samoin Osuuspankki 

Vierailija
30/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on bonukset ässätilillä , hyvä varapankki. 

Tosin mulla oli nyt käteistä

Vierailija
31/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske Bank on puhelinsoiton tai sähköpostin takana. Palvelu toimii hienosti. Tapiolassakin oli aikoinaan sama palvelu, mutta nykyään pitää asiakaspalvelun kautta hoitaa hommat pankkiaikojen ulkopuolella. Timii ihan hyvin.

Nordea on ainut pankki, jossa ne palvelumaksut peritään, ja eihän Nordea edes toivo tavallisen rahvaan astuvan hienoon pankkisaliinsa hiekkaa tuomaan.

Vierailija
32/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Nordea nyt mikään rikkauden pankki ole kuten edellinen väittää. Itse olen aina ollut nordean asiakas joten vertailukohdetta ei ole, mutta meillä on yhteistyö sujunut aina hyvin.
Asuntolainaa olemme aina saaneet sen mitä olemme halunneet, samoin myös autolainaa, lyhennysvapaatakin useampaan otteeseen. Asiat hoituu hyvin ja konttoriin saa nopeasti ajan jos on tarvetta.
Ainut kokemus muista pankeista on aikanaan hylätty asuntolainahakemus Samposta, Nordeasta saatiin laina ongelmitta.

Vierailija
33/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi totuus tulla ilmi, aina täällä kehutaan miten on sitä rahaa ja perheen tulot on sillä kymppitonnin paremmalla puolen nettona. Mutta nyt kun tuleekin yksi päivä jolloin kortit ei toimi puoleen päivään asti ja verkkopankki toimii vasta illalla niin onkin kauhea parku. Taitaa olla tuulen huuhtoma perse kun ei yhdestä vajaasta päivästä selviä :D . jos olis oikeasti isot tulot niinkuin aina kehutaan niin varmaan laskut ois automaatti maksamisessa ja lompakossa väh. 500 euroo käteistä niin yhden sunnuntain katkoa ei edes huomaisi!

Vierailija
34/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda, miksi haluaisin vaihtaa vielä kalliimpaan pankkiin tai pankkiin, josta ei saa palvelua? Pankkikorteilla pystyi muuten maksamaan jo eilen iltapäivällä, vaikka tiedotteiden mukaan ei toiminut.

Mutta ap voisi vaihtaa S-pankkiin, eiköhän se ole sopiva hänelle.

Vierailija
35/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa toi nordea muutenkin, kun se bjornwahlroos kekkuloi siellä johtajana.

En ole vaan saanu aikaseks vaihtaa pankkia...

Vierailija
36/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se Java ole poistettu siitä Danske Bankista?! Itselläni on opintolainatili siellä ja kun kävin viikko sitten saldot tarkistamassa niin ei enää java pyörinyt.. Ihan nyt meni kyllä aiheen vierestaä...

T.nordealainen

Vierailija
37/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan pankkia aina kun joku ongelma ilmenee. Viimeisen vuoden aikana olen vaihtanut pankkia 7 kertaa. Raskasta, mutta välittää pankeille oikeaa viestiä siitä, että minähän en mitä tahansa huijauskatkoja ja minun rahoillani leikkimistä siedä!!!

Vierailija
38/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola

Vierailija
39/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 11:20"]

Vaihdan pankkia aina kun joku ongelma ilmenee. Viimeisen vuoden aikana olen vaihtanut pankkia 7 kertaa. Raskasta, mutta välittää pankeille oikeaa viestiä siitä, että minähän en mitä tahansa huijauskatkoja ja minun rahoillani leikkimistä siedä!!!

[/quote]

Sinua taitaa vaivata vainoharhaisuus... Nordeassa / Sypissä ollut tili aina. Tämä oli ensimmäinen katko nettipankkiaikana eikä tämäkään häirinnyt mitenkään. 

Korttien toiminna viivästyminen hieman sotki pakkaa mutta siitäkin selvittiin.

Vierailija
40/42 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset eivät siedä mitään virheitä tai viivästystä, kaikki pitää toimia 24/7 ympäri viikon ja vuoden. 

Pienikin poikkeama saa ihmiset tolaltaan. Virheellinen tuote kaupasta saa jotkut raivon valtaan ja asiakkuuksia puretaan jos kaikki ei aina mene ihan niin miten on suunniteltu. Matkayhtiöltä vaaditaan korvauksi huonosta säästä jne.

Eikö tämä tunnu ihan älyttömältä? Nykyajan aikuinen ei kestä mitään pettymyksiä.