Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä puolia, joista rangaistaan

Vierailija
28.08.2020 |

Kerro ihmisessä hyväksi puoleksi miellettyjä asioita, joista kuitenkin useimmiten rangaistaan/joiden takia joutuu kärsimään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisuus. Tulkitaan nykyaikana virheellisesti hitaudeksi.

Vierailija
22/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus

Ei-huomionhakuisuus

Kohteliasuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on totta, lapsenmielisyys/leikkimielisyys, "totinen ja kuiva aikuinen sen täytyy olla". Itekki jos pidän joskus hauskaa, niin naama väärinpäin aletaan siitä huutamaan, lähetään johki ryyppäämään

vaihtoehtosesti niinku "aikuiset hauskaa pitää".

Niin, ja toki absolutisti, siinä saa osakseen paheksuntaa.

Vierailija
24/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyydestä en ole joutunut kärsimään. Mutta kiltteys ja ystävällisyys on asia, jota ihmiset yrittävät käyttää helposti hyväksi. Mä olen kiltin näköinen, mutta oikeasti en ole kovin kiltti. Tosi monesti ihmiset yrittävät käyttää mua röyhkeästi hyväksi, mutta pettyvät aina pahemman kerran. Mä olen olen oikeasti tosi kova luu ja uskallan pitää puoleni. Ulkonäkö voi pettää.

Vierailija
25/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ymärtänyt tota että "ihmiset yrittävät käyttää hyväksyyn kilttiä" - KAIKKIA yritetään käyttää hyväksi! :D Oli sitte minkä näkösiä tahansa. Mutta kiltin näkösten OLETETAAN myös olevan kilttejä, se on totta - ja siinä on myös hyviä puolia , mutta myös huonoja esim ihmiset tulee pyytämään apua jossain yms.. :D

Ja joo yks tähän ketjuun olis ehdottomasti elämästä nauttiminen!!! Suomessa EI SAA nauttia elämästä, elämän täytyy olla kurjaa! Tää on huomattu monet kerrat ja ihmiset on myös pyytänyt olemaan hymyilemätt mikä on aika järjetöntä.

Vierailija
26/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja ISO PEPPUU !!!! Tää täytyy mainita. :DD Etenki vanhemmissa ikäluokissa tätä.

Vierailija
27/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lauman ulkopuolella oleminen", itsenäinen ja muista poikkeava ajattelu

Vierailija
28/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvojen puolesta puhuminen.

Vierailija
29/32 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys, ihmisistä hyvän ajattelu, reiluus ja rehti luonne, luottamus ihmisten järkevyyteen ja reiluuteen. Se mikä on hyvä puoli ja josta ei rangaista on kyky huomata kun ihminen oivaltaa että tässä on hyväksikäytettävä idiootti sen jälkeen kun on itse toiminut noilla rangaistavilla tavoilla. Silloin on lupa kusettaa niin paljon kuin vain pystyy tai kehtaa.

Vierailija
30/32 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden pohtiminen usealta eri kannalta.

Vierailija
31/32 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisten keskustelujen aloituksesta "rankaistaan" sillä, että vaiva menee hukkaan, koska

- se hukkuu provojen alle tai

- trollit poistattavat ketjun.

Vierailija
32/32 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentous ja joustavuus parisuhteessa. Jos naista ei käskytä ja alista joka asiassa, se lähtee menemään.