Urheilulaji, jossa olet hyvä?
Kommentit (19)
Sulkapallon pelaamisessa olen melko hyvä.
Olen harrastanut sitä pitkään ja kehittynyt aikaa myöten.
Meidän opettaja rakasti "tarkkuusjuoksua" ja olin siinä mestari. En tiedä onko se muille tuttua mutta se menee näin:
ensin juostaan omaa hyvälle tuntuvaa lenkkivauhtia esim 400 metriä.
Sitten juostaan sama matka niin kovaa kuin jaksaa.
Ja kolmas juoksu taas omaa hyvälle tuntuvaa lenkkivauhtia ja se piti pyrkiä juoksemaan samalla ajalla kuin eka kierros.
Ei itselle selvinnyt että mikä tässä on järki mutta tätä tehtiin todella usein ja tässä olin hyvä.
Ei liene ikävä kyllä luokiteltavissa "urheilulajiksi" kuitenkaan :)
No aloiitin jalkapallon 5 vuotiaaana, jääkiekko tuli 9 vuotiaana. Kylllä varmaan paras saaavutus on jalkapallossa yhden matsin aikana jotain 11 maalia 13 vuotiaaana. Salibändyssä yhdessä muutaman matsin turnauksessa oliisiko ollut 6 maalia.
En pro, mutta hyvä pingiksessä ja frisbee-golfissa. Molempia olen harrastanut ainaskin 12 vuotta. En kuulu mihinkään seuroihin.
no monissa, mitä oon harrastanut pidempään.. :)
mutta ehkä luontaisesti koen olevani parhaimmillaan aerobikissä ja joissain tanssilajeissa :)
Pistooliammunta. Oli joskus kauan sitten .22 tarkkuuspistooli. Koskaan en kilpaillut tai kuulunut mihinkään seuraan. Mutta ihan kelpo tulosta tuli tehtyä ihan hupiammuntana.
Liikunnan välttely. Olen siinä hyvää piirikunnallista tasoa.
Kestävyyslajeista olen aina tykännyt ja aina ollut niissä hyvä. Jo kouluaikoina olin cooperissa parhaimmistoa ilman treenipohjaa.
umpihankikävely. jos se olisi kilpailulaji olisin ikänaisten sarjassa kova sana.
Mailapelit, uinti ja jooga. Nuorempana oli muutama laji enemmän.
Juoksu