19-v ja 45-v välinen hyötysuhde..
Ajattelin näin 45vuotiaana menestyvänä miehenä kertoa teille muille miehille että elämä hymyilee kun olen vihdoin tajunnut miten upeaa on tämä sugerdaddynä toimiminen. Minulla on toisella paikkakunnalla 19-vuotias mallikaunokainen, jonka kanssa käymme illlastamassa ja bailaamassa ja harrastamme seksiä . Vaimon kanssa tämänkaltainen iloittelu ei tuntuisi miltään. Mutta sen sanon että avioelämäkin on piristynyt kun on tämä salarakas.
Hän ymmärtää toki yskän kuten mäkin. Vaikka olen nuorekas ja hauskannäköinen niin tuskinpa hän mun kanssani olisi ellen olisi varakas jaguaarimies isolla lompakolla. Kivasti hänelle annan aina 200-1000 e kuussa ja saan vastapalvelukseksi ihanaa seksiä ja elämää ja romantiikkaa. Suosittelen. Tämä ei sitten ole provokaatio.
Kommentit (44)
Meillä on pitkätukkaisen 174/55 mallikaverini kanssa blogi jossa salanimellä ja koodikielellä kerromme "poika"ystävistämme, joita olemme pitäneet jo useampia näiden vuosien aikana. Yksi kaverini "poika"ystävä oli kokonsa ja ulkonäkönsä puolesta ihan hyvä, mutta olikin Brasiliasta ja itsekin malli 70-luvulla. Kuoli jo aidsiin vuosi sitten joten pitkätukkainen 174/55 malliystäväni ja minä (lyhyttukkainen 175/56 malli) joudumme nykyisin tyytymään vähemmän laadukkaisiin "poika"ystäviin mutta emme välitä koska haluamme 200 euroa kuussa/"poika"ystävä ja uusia vaatteita.
Pienen tytön äiti on nyt tunteen vietävänä, häpeäpäs nyt siellä. En ole vanha äijä, sinä olet vanha äiti. Eikä naiseni ole huora. Meillä on hyötysuhde. Sinäkin tekisit näin, mutta ilmeisesti ulkonäkösi ei anna siihen periksi. Miksi minun pitäisi olla ainoa hänelle? Sinä sotket asioita, älä sotke asioita kun et ymmärrä. Minä en tarvitse onnea, sillä vaimoni ei saa minua kiinni. Miksi saisi? PYH ETTÄ OLETKIN PÖHKÖ.
Mitä tulee 16 vuotiaille rahan tarjoamiseen niin sehän on rikos. Alaikäiseltä seksin ostaminen.
Pienen tytön äiti on nyt tunteen vietävänä, häpeäpäs nyt siellä. En ole vanha äijä, sinä olet vanha äiti. Eikä naiseni ole huora. Meillä on hyötysuhde. Sinäkin tekisit näin, mutta ilmeisesti ulkonäkösi ei anna siihen periksi. Miksi minun pitäisi olla ainoa hänelle? Sinä sotket asioita, älä sotke asioita kun et ymmärrä. Minä en tarvitse onnea, sillä vaimoni ei saa minua kiinni. Miksi saisi? PYH ETTÄ OLETKIN PÖHKÖ.
Mitä tulee 16 vuotiaille rahan tarjoamiseen niin sehän on rikos. Alaikäiseltä seksin ostaminen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 23:27"]
Hei taas kateelliset panettelijat. Minä muuten pa...in tossa äsken taas kaunotartani, mallityttöstä. Miten niin olen vanha ällö pukki? Ja miten niin naimisissa? Aijai, taas joku köyhä ja kouluttamaton länkisäärinen lähiöäiti ajatteli omiaan. Niin ja toki otettiin tytärkortti. Sitähän käytetään monessa. No, minuun ei tepsi, katsos kun minä en hallinnoisi 19v tytärtäni (jos hän nyt olisi olemassa). Hän saisi tehdä mitä haluaa ja tekisikin ja tuskin kertoisi minulle. Joten taas jäi luu vetävän käteen, lällätilää. Ei osunut, Nou tatsh.. :):) Niin ja sitten taas näitä "heikomman aseman käyttämistä". Miten niin hän on heikommassa asemassa? Mitä hyväksikäyttöä on siinä jos kaksi aikuista tekee sopimuksen panemisesta? Yhtähyvin, arvon lähiöäiti, minä voisin sanoa olevani hyväksikäytetty kun maksan 200e silloin tällöin, tai ostan vaatteita. Ehei, pullukat, mallityttö on viksu ja vilimaattinen ja me tiedämme sopimuksemme hyväksi ja toimivaksi. Eipä hän kanssani olisi ellen nyt sattuisi olemaan mukavannäköinen itsekin. Mitäs sitten keksittäisiin?
[/quote]
Miksei se sun "mallityttönen" elätä itseään niillä mallintöillä, vaan vanhan kurpan panomaksuilla?
Eiku hei, ei se vissiin olekaan mikään mallityttönen. Joku tavallinen länkisääri finninaama vähän vajukki teinihoro. Hups ap. Sellaista se on.