19-v ja 45-v välinen hyötysuhde..
Ajattelin näin 45vuotiaana menestyvänä miehenä kertoa teille muille miehille että elämä hymyilee kun olen vihdoin tajunnut miten upeaa on tämä sugerdaddynä toimiminen. Minulla on toisella paikkakunnalla 19-vuotias mallikaunokainen, jonka kanssa käymme illlastamassa ja bailaamassa ja harrastamme seksiä . Vaimon kanssa tämänkaltainen iloittelu ei tuntuisi miltään. Mutta sen sanon että avioelämäkin on piristynyt kun on tämä salarakas.
Hän ymmärtää toki yskän kuten mäkin. Vaikka olen nuorekas ja hauskannäköinen niin tuskinpa hän mun kanssani olisi ellen olisi varakas jaguaarimies isolla lompakolla. Kivasti hänelle annan aina 200-1000 e kuussa ja saan vastapalvelukseksi ihanaa seksiä ja elämää ja romantiikkaa. Suosittelen. Tämä ei sitten ole provokaatio.
Kommentit (44)
Miksi te tälle miehelle suutuitte..itsekin 45v suht menestyvä mies ja voisin hyvin ryhtyä tuollaiseen suhteeseen jonkun nuoremman suloisen tytön kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 16:13"]
Joo-o, siis sulla on maksettu huora joka teeskentelee sun kanssa rahasta. Hhhmm. Mitäs sun vaimo siitä tykkää? Mistä hän saa hyvää seksiä ja seuraa? Onko hänelläkin joku nuori kolli joka tyydyttää kaikki tarpeet rahasta?
[/quote]
Tähän voi vaan todeta, että kaikki naisethan on huor...
Aika HYVÄ! Ihailen tällaista provoa: hauskasti muovattu mielikuva rikkaasta miehestä, joka ostaa seksiä nuorelta naiselta, ja kiistää silti, että tämä on maksettu nainen. Ja vielä tuo loppukaneetti vaimosta, että "En tietenkään hyväksyisi hänelle samanlaista harrastusta, onhan se selvä". Vaimo on hänen mukaansa 32-vuotias, koska "en pidä vanhemmista", mutta silti täysin sukupuoleton nainen, koska ei pidä seksistä (jaa, miksiköhän, hmmmm.....;-DD)
Kaikki ainekset provossa, joilla saa av-mammat hiileksi... heh.
Ja sitten heräsin ja venyttelin ja huomasin että koira se siinä lipsutteli kielellä partaani jääneitä pullan muruja.....
Rakkaat partiolaiset. Ei, tämä ei ole mitenkään keksitty juttu. Miksi helvetissä olisi, uskokaa jo että elämä on tarua ihmeellisempää.
Tiesin saavani rumilta ja lihavilta vanhoilta yh-mammoilta (voikohan ne olla sitä kaikkea yhdessä) rumaa palautetta. Mutta ei mua haittaa koska olen niin onnellinen... :)
Niinhän se on että tuomitaan kun omassa elämässä on kaikki asiat perseestä ja tapahtumarikasta kuin ruumishuoneen pikkujouluissa.
Mutta minä se menen ja porskutan, ja äsken panin juuri kaunista mallityttöäni. On muuten 174/55 ja piiiitkät hiukset.
Rahalla saa ja hevolla pääsee. Niin se on
Voi kuule, etkö sinä nyt ymmärrä että ei täällä kukaan sinulle ole kateellinen. Eikä todellakaan täällä muilla ole elämässä asiat perseestä tms. Täällähän kaikki matkusteleekin monta kertaa vuodessa ympäri maailmaa, on kalliit omakotitalot ja autot, ja rahaa pankissa vähintään sata tonnia. Ja se että on pitkät hiukset... ööö.. kenellä tahansa naisella on jos ei leikkaa niitä lyhyeksi, ne katos meillä naisilla ruukaa kasvaa ihan itsekseen, toisin kuin teillä kaljuilla äijänkäppänöillä :) Senkun porskutat, mutta olet oksettava ihminen koska petät vaimoasi, siitä ei pääse millään yli eikä ympäri. Jos olisit kunnon mies, sellainen jota minä ihailisin, tekisit vaimosi onnelliseksi, ja muutenkin huolehtisit perheestäsi, etkä vieraista kakaroista. Miehen pitää olla perheenpää, voimakas suojelia, sellaisesta teikäläinen on kaukana. Minulle mies toi eilen ruusuja, ja tänäänkin 11 tunnin työpäivän jälkeen meni 4v. kaksospoikien kanssa ulos leikkimään, meillä on onnelliset lapset ja onnelliset vanhemmat. (ja mies saa seksiä aina kun haluaa, kotona)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:28"]
No, jaa mulle on ihan sama joku pieni kirjoitusvirhe, katson samalla tässä lasten perään ynnä muuta hommaa, jos se on suurin vikani, niin hyvin menee. En ole koskaan väittänyt että minulla on sata tonnia rahaa, ei ole, kyllä meillä on juuri ostettu omakotitalo ja velkaa siitä.
Mulla on ollut nuorena pitkät hiukset, mutta ei enää vuosiin, ne oli niin paksut että ei niitä saanut mitenkään, tykkään että on sellaiset hiukset joita ei tarvi kuin pestä pari kertaa viikossa, kun leikkaa ja värjää muutaman kerran vuodessa, ei mitään tarvi laitetta. Mun mies tykkää mun hiuksista, eikä kenenkään muun tarvi tykätäkään, varsinkaan mun naiseus ei ole hiuksista kiinni.
Sun elämässä ei ole mun näkökannalta katsottuna mitään hienoa, minä en ole koskaan tykännyt bailata, vaikka yläasteen jälkeen muutin kotoa Helsinkiin, ja opiskelin siellä. Minä rakastan kukkia, tykkään laittaa meidän puutarhaa, minä nautin yli kaiken siitä kun kauniit kukat kukkii ympärillä ja minä saan vaan istua puutarhatuolissa auringon paisteessa ja nauttia. Mies on poliisivankilan ylivartija, ollut töissä mm. keskusrikospoliisissa. Joo, kyllä kieltämättä on kiva kun saa joskus olla yksin rauhassa, lukea kirjoja ym.
Niin ja mies toi ruusuja koska mulla oli synttärit, tuo aina synttärinä, hääpäivänä ja äitienpäivänä :) tapojensa orja..
Minä en ottaisi rakastajaa koskaan vaikka olisin maailman kaunein nainen, koska minä en pettäisi koskaan miestäni. Jos haluaisin seksiä jonkun toisen miehen kanssa, eroaisin ensin miehestäni, minä olen rehellinen ihminen, toisin kuin sinä kääkkä.
Puolisoaan kuuluu rakastaa, ja jos rakastaa, ei petä, niin yksinkertaista. Rakkaus on elämän suurin asia, siitä et pääse mihinkään.
En ala toistaa enää itseäni, mutta minä analysoin sinun kirjoituksesi niin, että olet hyvin lapsellinen, jäänyt henkisessä kehityksessä jälkeen, olet teininpojan tasolla, sinulla ei ole minkäänlaita moraalia, etkä osaa rakastaa ketään muuta kuin itseäsi. Sinun "hyvä" elämäsi on pelkkää silkkoa sisältä, suomeksi sanottuna pelkkää sontaa, ja vaimoraukkasi on upottanut siihen läjään kätensä kyynärpäivä myöden ja katuu sitä katkerasti.
[/quote]
Sinulla ei kyllä mene hyvin, kun A) provosoidut ihanasta seksintäyteisestä hyötysuhde-elämästäni kaunottaren kanssa. B) kirjoittelet tänne ummet lammet anneliauermaisista hienoista hiuksistasi. C) toistat koko ajan minun olevan kääkkä,
Mieti näitä. SInullahan on jotain vialla, ruma vanhus. Siitä puhut mistä puute.
ja vielä äskeiseen...tulimme äsken elokuvista, nyt menemme viinilasilliselle ja syömään... Vaimoni? varmaan kotona töiden parissa... :):)
Eikö sinulla ole lapsia, joiden opinnot tarvitsisivat rahoitusta vai meneekö hutsu niiden edelle?
Hienoa että sinä 18v kaunotar ymmärsit mistä on kyse. Toivottavasti löydät oman sugar daddysi. Sen sijaan tämä sen jälkeinen kirjoittaja. Miten niin teeskentelee minun kanssani rahasta? Etkö ymmärrä että tässä on hyötysuhde, molemminpuolinen. Ei siinä mitään teeskennellä, kaikkihan on vapaaehtoista. Ehkä et tätä voi tajuta. Vaimoni ei kaipaa seksiä eikä seuraa hänellä on minut ja ystävänsä ja erittäin mielenkiintoinen ja uppouttava työ. En tietenkään hyväksyisi hänelle samanlaista harrastusta, onhan se selvä.
Nykyään jo monella 25-30-vuotiaalla on korkea elintaso. Miksi ihmeessä "19-vuotiaasi" olisi sinun kanssasi, eikä normaalissa suhteessa nuoren miehen kanssa?!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:43"]
Hienoa että sinä 18v kaunotar ymmärsit mistä on kyse. Toivottavasti löydät oman sugar daddysi. Sen sijaan tämä sen jälkeinen kirjoittaja. Miten niin teeskentelee minun kanssani rahasta? Etkö ymmärrä että tässä on hyötysuhde, molemminpuolinen. Ei siinä mitään teeskennellä, kaikkihan on vapaaehtoista. Ehkä et tätä voi tajuta. Vaimoni ei kaipaa seksiä eikä seuraa hänellä on minut ja ystävänsä ja erittäin mielenkiintoinen ja uppouttava työ. En tietenkään hyväksyisi hänelle samanlaista harrastusta, onhan se selvä.
[/quote]
Miksi kuvittelet että vain sinulla olisi oikeus moiseen? Tosin, tuskin vaimosi sinun hyväksyntääsi edes hakisi.
19-vuotiailla ei ole 25-vuotiaiden elintasoa, kuten sanottua. Minulla vain nyt on oikeus tähän kun on oikeus. vaimoni ei ole kiinnostunut muista kuin minusta.
Kyllä tämä on aika yleistä nykyään. Moni opiskelija tuttuni helsingissä rahoittaa luksuselämäänsä tällä tavalla. On merkkilaukkuja ym. vaikka ei käydä töissä.. Mutta mikäs siinä, molempia hyödyttävä suhde.
Ja kyllä ne muijat panee niitä nuoriakin kolleja siinä sivussa, mikäs sitä estää.
Mutta kauheaa minusta on se, että jo 16 vuotiaatkin ovat havainneet tämän. Miehet tarjoavat setelitukun rahaa siitä, että antaa heille jotain mieluista. HUHHUH.. ja vanhemmat eivät tajua, mistä uudet vaattet ym tulevat..
Just näin, pienen tytön äitinä en halua kuvitellakaan että hän myisi itsensä jollekin vanhalle äijälle- ällöttävää! Sullahan on huora. Siksi kutsutaan maksullista naista. Varmaan ylpeä itsestään hänkin. Et varmasti ole ainoa hänellä. Onnea vaan siihen kun vaimosi saa sut kiinni.
Kyllä nyt suojelia pitäisi osata kirjoittaa oikein: Suojelija. Eikö? Eli ei sinulla kyllä ole sataa tonnia tuolla koulutustasolla mitenkään pankissa, ei voi olla.
Ja se että onko pitkät hiukset naisella? Varmaan sinulla on. Onhan Anneli Auerillakin. Eikä hän silti ole Miss Universum kuten minun mallityttöystäväni voisi olla (on muuten käynyt ja voittanut kansainvälisen erään kisankin joskus, tosin pienemmän sellaisen.)
Kylllä minusta tuntuu että olet minulle todella kateellinen, kun vietän näin hienoa elämää ja sinä joudut kituuttamaan perheesi ja pienten tulojesi kanssa. Haluaisit bailata mutta lapset ovat pallo jalassasi. Tästä sen huomaa, kun kirjoitat miten miehesi toi ruusuja (petti sinua eilen, huono omatunto) ja meni 11 tunnin varastossa huhkimisensa jälkeen poikien kanssa leikkimään. Sinä arvostat sitä että saat tästä perheestäsi ja kitisevästä lapsilaumasta lomaa. Myönnä pois. Jos ulkonäkösi vielä olisi kauniimpi, ottaisit rakastajan.
En muuten ole kaljua nähnytkään, mistä sinulle se tuli mieleen, ukostasiko?
No, jaa mulle on ihan sama joku pieni kirjoitusvirhe, katson samalla tässä lasten perään ynnä muuta hommaa, jos se on suurin vikani, niin hyvin menee. En ole koskaan väittänyt että minulla on sata tonnia rahaa, ei ole, kyllä meillä on juuri ostettu omakotitalo ja velkaa siitä.
Mulla on ollut nuorena pitkät hiukset, mutta ei enää vuosiin, ne oli niin paksut että ei niitä saanut mitenkään, tykkään että on sellaiset hiukset joita ei tarvi kuin pestä pari kertaa viikossa, kun leikkaa ja värjää muutaman kerran vuodessa, ei mitään tarvi laitetta. Mun mies tykkää mun hiuksista, eikä kenenkään muun tarvi tykätäkään, varsinkaan mun naiseus ei ole hiuksista kiinni.
Sun elämässä ei ole mun näkökannalta katsottuna mitään hienoa, minä en ole koskaan tykännyt bailata, vaikka yläasteen jälkeen muutin kotoa Helsinkiin, ja opiskelin siellä. Minä rakastan kukkia, tykkään laittaa meidän puutarhaa, minä nautin yli kaiken siitä kun kauniit kukat kukkii ympärillä ja minä saan vaan istua puutarhatuolissa auringon paisteessa ja nauttia. Mies on poliisivankilan ylivartija, ollut töissä mm. keskusrikospoliisissa. Joo, kyllä kieltämättä on kiva kun saa joskus olla yksin rauhassa, lukea kirjoja ym.
Niin ja mies toi ruusuja koska mulla oli synttärit, tuo aina synttärinä, hääpäivänä ja äitienpäivänä :) tapojensa orja..
Minä en ottaisi rakastajaa koskaan vaikka olisin maailman kaunein nainen, koska minä en pettäisi koskaan miestäni. Jos haluaisin seksiä jonkun toisen miehen kanssa, eroaisin ensin miehestäni, minä olen rehellinen ihminen, toisin kuin sinä kääkkä.
Puolisoaan kuuluu rakastaa, ja jos rakastaa, ei petä, niin yksinkertaista. Rakkaus on elämän suurin asia, siitä et pääse mihinkään.
En ala toistaa enää itseäni, mutta minä analysoin sinun kirjoituksesi niin, että olet hyvin lapsellinen, jäänyt henkisessä kehityksessä jälkeen, olet teininpojan tasolla, sinulla ei ole minkäänlaita moraalia, etkä osaa rakastaa ketään muuta kuin itseäsi. Sinun "hyvä" elämäsi on pelkkää silkkoa sisältä, suomeksi sanottuna pelkkää sontaa, ja vaimoraukkasi on upottanut siihen läjään kätensä kyynärpäivä myöden ja katuu sitä katkerasti.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 23:45"]
Kun nainen kehuskelee että "makasinpa äsken 20 vuotta nuoremman kanssa=)" niin tulee kiinnostuneita kysymyksiä. Ja joku valittaa jossain vaiheessa miten vaikeaa naisilla on ja että miten helppoa naisilla on, kun taivas on auki...milloin itselle sopii mikäkin ja egoa hivelee. Sitten tähän näin vihainen vastaus. Naisten mielestä siis vanhalla naisella pitäisi kyllä olla oikeus olla jumalatar milloin vain, mutta miehellä ei. Jos joku mies on joskus onnistunut, niin se pitää jyrkästi kieltää että mielenrauha tulisi takaisin. Miehen onni ja alistumattomuus ei kuulu maailmankuvaan.
[/quote]
Jos joku selostaa panevansa teini-ikäistä poikaa rahasta salaa mieheltään, tuskin saa yhtään sen enempää kehuja kuin ap:kaan nyt.
Huoraamistahan toi naiselta on ja heikomman aseman hyväksikäyttöä sinulta, siitä ei pääse mihinkään. Mutta en mä täällä rupea kiviä heittelemään. Kukin tavallaan. Ja eihän se järvi soutamalla kulu.