19-v ja 45-v välinen hyötysuhde..
Ajattelin näin 45vuotiaana menestyvänä miehenä kertoa teille muille miehille että elämä hymyilee kun olen vihdoin tajunnut miten upeaa on tämä sugerdaddynä toimiminen. Minulla on toisella paikkakunnalla 19-vuotias mallikaunokainen, jonka kanssa käymme illlastamassa ja bailaamassa ja harrastamme seksiä . Vaimon kanssa tämänkaltainen iloittelu ei tuntuisi miltään. Mutta sen sanon että avioelämäkin on piristynyt kun on tämä salarakas.
Hän ymmärtää toki yskän kuten mäkin. Vaikka olen nuorekas ja hauskannäköinen niin tuskinpa hän mun kanssani olisi ellen olisi varakas jaguaarimies isolla lompakolla. Kivasti hänelle annan aina 200-1000 e kuussa ja saan vastapalvelukseksi ihanaa seksiä ja elämää ja romantiikkaa. Suosittelen. Tämä ei sitten ole provokaatio.
Kommentit (44)
Hei tässä, ymmärrät nyt väärin. Tämähän ei ollut tarkoitettu kioskikirjallisuudeksi tai fantasiaksi vaan rohkaistukseksi tosielämään miehille. Taidatkin olla niin paljon kateellinen minulle.
hahaa itse 18v kauniina ja suloisena naisenalkuna tuo kuulostas just sellaselle mitä vois itsekin joskus kokea:p
Joo-o, siis sulla on maksettu huora joka teeskentelee sun kanssa rahasta. Hhhmm. Mitäs sun vaimo siitä tykkää? Mistä hän saa hyvää seksiä ja seuraa? Onko hänelläkin joku nuori kolli joka tyydyttää kaikki tarpeet rahasta?
Hei taas kateelliset panettelijat. Minä muuten pa...in tossa äsken taas kaunotartani, mallityttöstä.
Miten niin olen vanha ällö pukki? Ja miten niin naimisissa? Aijai, taas joku köyhä ja kouluttamaton länkisäärinen lähiöäiti ajatteli omiaan.
Niin ja toki otettiin tytärkortti. Sitähän käytetään monessa. No, minuun ei tepsi, katsos kun minä en hallinnoisi 19v tytärtäni (jos hän nyt olisi olemassa). Hän saisi tehdä mitä haluaa ja tekisikin ja tuskin kertoisi minulle. Joten taas jäi luu vetävän käteen, lällätilää. Ei osunut, Nou tatsh.. :):)
Niin ja sitten taas näitä "heikomman aseman käyttämistä". Miten niin hän on heikommassa asemassa? Mitä hyväksikäyttöä on siinä jos kaksi aikuista tekee sopimuksen panemisesta? Yhtähyvin, arvon lähiöäiti, minä voisin sanoa olevani hyväksikäytetty kun maksan 200e silloin tällöin, tai ostan vaatteita.
Ehei, pullukat, mallityttö on viksu ja vilimaattinen ja me tiedämme sopimuksemme hyväksi ja toimivaksi. Eipä hän kanssani olisi ellen nyt sattuisi olemaan mukavannäköinen itsekin.
Mitäs sitten keksittäisiin?
Ihan oikeassa elämässä tyttäreni on tuommoisessa ikäerosuhteessa.
Hyi helvetti. Vanha 40-kymppinen ukko eturauhasvaivoineen muka luulee olevansa jokukin. Tyttäreni tuntee olevansa fressi ja muka ihana. Hyi perkele!
Hyökkäys on paras puolustus.
Tuliko nyt paha mieli kun mammat eivät kilpaa kehuneet kuinka fiksu olet?
-lähiövalas-
Kun nainen kehuskelee että "makasinpa äsken 20 vuotta nuoremman kanssa=)" niin tulee kiinnostuneita kysymyksiä. Ja joku valittaa jossain vaiheessa miten vaikeaa naisilla on ja että miten helppoa naisilla on, kun taivas on auki...milloin itselle sopii mikäkin ja egoa hivelee. Sitten tähän näin vihainen vastaus. Naisten mielestä siis vanhalla naisella pitäisi kyllä olla oikeus olla jumalatar milloin vain, mutta miehellä ei. Jos joku mies on joskus onnistunut, niin se pitää jyrkästi kieltää että mielenrauha tulisi takaisin. Miehen onni ja alistumattomuus ei kuulu maailmankuvaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 16:13"]
Joo-o, siis sulla on maksettu huora joka teeskentelee sun kanssa rahasta. Hhhmm. Mitäs sun vaimo siitä tykkää? Mistä hän saa hyvää seksiä ja seuraa? Onko hänelläkin joku nuori kolli joka tyydyttää kaikki tarpeet rahasta?
[/quote]
Tähän voi vaan todeta, että kaikki naisethan on huor...
[/quote]
ja miten niin? mä ainakin nain mun kaverin kanssa ihan ilamiseksi. kumpikaan ei maksa toiselle yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 13:09"]
Hei kaikille, että mua on naurattanut nämä teidän - ehkäpä jo rupsahtaneiden lähiö-yh-kotiäiti-valaiden jutut. Mutta joo, oikaisenpa taas pari ihanaa sammakkoa.
1. Enhän mä JOUDU maksamaan seksistä. Saisihan sitä ilmaiseksi. Myös nuorilta. Mutta kun en jaksa (on kiire) käydä mitään soidinjaksoa kenenkään kanssa, tää järjestely o niin mukava.
2. Vaimollani nuori kolli? Auh? Ei osunut. Et loukannut. Ei hänellä ole, voin kertoa, ethän sä voi tietää vaikka hän istuisi pyörätuolissa. Siis: jätä tämä minun huolekseni.
3. Naurettava voin olla mutta käppänä? Miehesi ei edes varmasti pärjäisi minulle ulkonäöllisesti, saati nyt omaisuudellaan tietenkään. Vaimoni varakas puuma? EEHHI...en pidä vanhemmista, Vaimoni on myös 13v minua nuorempi mutta minulla on 19v rakastajatar.
4. Herpes? Ei sukupuolitauti tartu kondomia käytettäessä. Kai minä nyt paljailla silmillä näen onko jollain jotain. Ja kumi on aina kumi.
Kiitos, jatketaan te ihanat avuttomat.
[/quote]
Herpes voi tarttua kondomista huolimatta ja se voi tarttua myös oireettomana. Joten vaikka tällä maksullisella johon käyt runkkaamassa, ei olisi näkyviä rakkuloita hän voi silti tartuttaa suhun sen herpeksen. kannattais joskus ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa pätemään.
Juu juu. Herpes ei tartu kondomia käytettäessä ei. Ei varmasti. Eihän?
T: sairaanhoitaja
Kuule käppänä, tarkoitinkin juuri sitä, että vaimosi on sinua nuorempi, ja hänellä on nuoria miehiä kiikarissa koska ei saa sinulta mitään muuta kuin korkeintaan rahaa, eli jos sinä olet varakas, niin myös vaimosi on melko varakas, hänhän käy töissäkin. Mutta säälittävää on se, että otat esille että vaimosi kenties on vaikka pyörätuolissa, eikä näin ollen voi olla puumana tuolla yökerhoissa ja baareissa, tai miksei vaikka työpaikalla. No ehkä olet jostain syystä nainut jonkun kauhean ruman ämmänkuvatuksen, oliko kenties kuitenkin niin että vaimolla olikin ne rahat? Mikä ihmeen vika siinä vaimossasi on että annat itsellesi oikeudet pettää häntä, mutta hän ei saa pettää sinua? Kuka luulet olevasi kun annat kaiken sen hyvän, jonka vaimosi on ansainnut naimalla sinut, jollekin toiselle ämmälle?
Minulle on ihan sama, miltä näytät, kuinka paljon sinulla on rahaa, ja kuinka nuori huora sinulla on palkkalistoilla, sinä olet vaan yksinkertaisesti kokovartalomulkku, sinä petät raukkamaisesti vaimoasi, ja tulet vielä tänne rehentelemään sillä muille naisille. Arvostan sinut alemmas kuin sontakasassa pörräävän kärpäsen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 14:29"]
Aika HYVÄ! Ihailen tällaista provoa: hauskasti muovattu mielikuva rikkaasta miehestä, joka ostaa seksiä nuorelta naiselta, ja kiistää silti, että tämä on maksettu nainen. Ja vielä tuo loppukaneetti vaimosta, että "En tietenkään hyväksyisi hänelle samanlaista harrastusta, onhan se selvä". Vaimo on hänen mukaansa 32-vuotias, koska "en pidä vanhemmista", mutta silti täysin sukupuoleton nainen, koska ei pidä seksistä (jaa, miksiköhän, hmmmm.....;-DD)
Kaikki ainekset provossa, joilla saa av-mammat hiileksi... heh.
[/quote]
Ikävä kyllä näitä oikeasti on olemassa. En tosin usko että täällä kukaan vastaaja on mitenkään oikeasti hiilenä, tämä palsta on mikä on, ei täällä kukaan ole tosissaan. Minäkin olen kirjoitellut tähän ap:lle, vaikka tiedän että luultavasti on ihan keksitty juttu, mutta ompahan keskustelua aiheesta, joka jossain on totta.
EIks ny tuu enempää kommaa? Ihanaa oli tänäänkin tämän herkkupyllyn kanssa. Kyllä nuoren naisen kroppa on kaunis. Huomenna menemme ostamaan hänelle vähän vaatteita... :)
Hehe, näkisinpä ilmeesi kun kissasi lahjoittaa vaimollesi herpeksen. Siihen ei auta mikään, ei kumi, ei lääkkeet. Siinäpä teitä onkin sitten onnellinen trio!
Voi sua raukkaparkaa kun joudut "maksamaan" seksistä ja nuoresta naisesta. Oma avokkini saa ihan ilmaiseksi joka päivä =)
terv. nainen 20v. ja mies 40v.
Ap, en usko että sulla on mitään hajua vaimosi todellisista haluista tai elämästä ylensäkään. Taitaa olla kyllä joku nuori kolli se johon uppoutuu, kun sinä vanha kurppa luulet että hän on töissä :)
Ja miksi ihmeessä sinä naurettava ryppyinen käppänä kuvittelet että sinulla on oikeus pettää, mutta vaimolla ei? Vaimosi on kuitenkin sinua nuorempi, ja varmasti vientiä riittää, varakas puuma ;)
Hei kaikille, että mua on naurattanut nämä teidän - ehkäpä jo rupsahtaneiden lähiö-yh-kotiäiti-valaiden jutut. Mutta joo, oikaisenpa taas pari ihanaa sammakkoa.
1. Enhän mä JOUDU maksamaan seksistä. Saisihan sitä ilmaiseksi. Myös nuorilta. Mutta kun en jaksa (on kiire) käydä mitään soidinjaksoa kenenkään kanssa, tää järjestely o niin mukava.
2. Vaimollani nuori kolli? Auh? Ei osunut. Et loukannut. Ei hänellä ole, voin kertoa, ethän sä voi tietää vaikka hän istuisi pyörätuolissa. Siis: jätä tämä minun huolekseni.
3. Naurettava voin olla mutta käppänä? Miehesi ei edes varmasti pärjäisi minulle ulkonäöllisesti, saati nyt omaisuudellaan tietenkään. Vaimoni varakas puuma? EEHHI...en pidä vanhemmista, Vaimoni on myös 13v minua nuorempi mutta minulla on 19v rakastajatar.
4. Herpes? Ei sukupuolitauti tartu kondomia käytettäessä. Kai minä nyt paljailla silmillä näen onko jollain jotain. Ja kumi on aina kumi.
Kiitos, jatketaan te ihanat avuttomat.
onko sinulla tytärtä? Hyväksytkö tulevaisuudessa saman kuvion, että joku ällö vanha naimisissa oleva pukki panee tytärtäsi ja maksaa lopulta tälle kuin jollekin katuhorolle?
TOKI PÄÄ KIINNI NYT.
Nuo fantasiasi ovat niin surkeita, että niitä ei voi tarjota edes kioskikirjallisuudeksi. Maailma ei menetä sinussa kirjailijaa.