Mitä laittaisin kinuski kakun väliin?
Kommentit (21)
Itse tehtyä omppuhilloa ja valkosuklaamousse! Eli vaahdota 1 flora vispi, lisää 1 maustamaton tuorejuusto ja 1 levy sulaa valkosuklaata. (Panda)
Omenasosetta minäkin ehdotan, olen joskus kokeillut ja se oli todella hyvää. Lakka ja kinuski on myös hyvä yhdistelmä, mutta lakka makuna jakaa mielipiteet..
Mansikkahillon ja mansikkasoseen (pakastemansikoista vaikka) sekoitusta.
Itse olen laittanut "vaniljakiisseli" ja ananasta. "Kiisselin tekee nopsaan valmiista vaniljakatikejauheesta mutta pienemmällä nestemäärällä.
No banaanipalat on maukkain. Ja joku vanillarahkatyyppinen mousse
Puolukoita tai puolukkahilloa. Tuovat särmää ja väriä kakkuun.
kinuski ja puolukka sopii kyllä ihanasti yhteen.. kinuski itessää niin makeaa, että puolukka tosiaan tuo kivan kirpeyden.. Tai sitten ajattelin ehdottaa että vattuja survottuna.. valkosuklaamoussekin vois käydä.. mut tuleeko liian makea..
Valkosuklaamousse ei ole minusta makea, tuon tuorejuuston avulla jopa aavistus suolainen herkku.
ei mitään kovin makeaa, sokeroimattomia vadelmia laittaisin itse.
Pakko sanoa, että koko ajan ärsyttää yhä enemmän tuo KINUSKI KAKKU.
Millainen ihminen ei tajua sitä yhdyssanaksi!?
Saiskos tarkennusta et millanen kinuskikakku kyseessä? Kinuskikuorrutus ja kermapursotus- täytekakku(ko)? Lakkahan sopii myös ihanasti..
- se joka ehdotti puolukoita ja valkosuklaamoussea
p.s. itse en tekisi kyllä valkosuklaamoussesta "suolaseen" vivahtavaa.. ennemminkin esim. mascarponeen.. vaikka juusto sekin, mutta kyllä tulee enemmänkin sellainen pehmeän kermainen ja ehkä vähän jäätelömäinen jopa..
vadelma varmaan perinteinen, mutta saattaisin kehitellä makeutetun karpalo-(vanilja tms)soseen, tai puolukka-marenki-täytettä vaikka. oletko katsellut sitä Ullan Unelmakakkua, siinä ulla on monesti tehnyt ihan kakkutäyteittä liivatteella (muistaakseni); niin kuin mousseja, katseles niitä jos sitä vielä näytetään. ne vaikutti aika hyviltä. raparperi-mansikkahillokettakin saattaisin kokeilla jonkin täytteen ainesosana.
Ainakin yhteen väliin kinuskia, kunnon kerros! Kinuskin kanssa sopii moni juttu, ehkä jokin raikas hillo? Vadelmahillo/sose, mansikka-vadelma? Siivilöity lakkasose? Tyrnihillo?
Kinuskikakku on yhdyssana. Eipä ihme, ettet osaa lukea/hakea reseptejä itse. Mokomakin analfabeetti.
Laita vadelma sosetta,omena sosetta, tuore juustoa ehkä pä kerma vaah toa.
Kertokaa tässä samalla, että miten saa tehtyä ihanan, paksun kinuskikuorrutteen? Ei sellaista ohutta lirua.
Purkkihedelmäsalaattia. Sopii hyvin, taittaa makeutta, tuo tekstuuria. Nam!
Reilusti (pakaste)vadelmia. Sekaan voi laittaa vähän vadelmahilloa, ettei ole liian kirpeää.
vadelmasosetta, omenasosetta