Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luettele tässä kaikki asiat, joissa sinä olet täydellinen

Vierailija
22.09.2013 |

-

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa pitkä lista.

Vierailija
2/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

En missään eli lyhyt lista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täydellien keskeneräinen.

Vierailija
4/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailussa

Vierailija
5/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen

Vierailija
6/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut laittaa otsikoksi "parasta sinussa". Harva meistä on missään täydellinen.

Vierailija
7/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 00:37"]

akateeminen

[/quote]

kirjoiotusvirhe. Se on akateemiko.

Vierailija
8/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkusäännöissä ja kieliopin hallinnassa.

terv. suomen kielen kouluttaja :)

Vierailija
9/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyt on tämä lista ;D

Vierailija
10/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 00:37"]

akateeminen

[/quote]

kirjoiotusvirhe. Se on akateemiko.

[/quote]

olet erehtynyt ei ole! tarkoitin nimen omaan akateeminen. taidat olla koomikko tai ainakin olet koominen kun yrität väittää jotain muuta

Vierailija
11/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 00:53"]

Pilkkusäännöissä ja kieliopin hallinnassa.

terv. suomen kielen kouluttaja :)

[/quote]

aikaslailla monta kirjoitusvirhettä löytyi kouluttajan viestistä vai oletko sittenkin jostain syystä eks-kouluttaja

Vierailija
12/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 00:39"]

Olisi kannattanut laittaa otsikoksi "parasta sinussa". Harva meistä on missään täydellinen.

[/quote]

Minä ainakin olen täydellinen. Kun sanon sen ääneen tai ainakin jos kerron missä asioissa olen mielestäni täydellinen niin saan kateellisten vihat niskaani... mutta elämä on. Kaikki eivät tietenkään tunne itseään yhtä täydelliseksi kuin minä, mutta jostan kumman syystä he ovat siitä vihaisia minulle! Vaikka minulla ei ole sen asian kanssa tietenkään mitään tekemistä! Suomi on täynnä kateellisia ihmisiä jotka eivät uskalla kokea olevansa täydellisiä.

Vierailija
13/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muita asioita olenkin ryssinyt, olen onnistunut olemaan ilman ei-toivottuja jälkeläisiä. ehkäisyn käyttäminen ei ole loppujen lopuksi niin vaikeaa, kuin tältäkin palstalta voisi luulla.

Vierailija
14/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:02"]

[/quote]

Minä ainakin olen täydellinen. Kun sanon sen ääneen tai ainakin jos kerron missä asioissa olen mielestäni täydellinen niin saan kateellisten vihat niskaani... mutta elämä on. Kaikki eivät tietenkään tunne itseään yhtä täydelliseksi kuin minä, mutta jostan kumman syystä he ovat siitä vihaisia minulle! Vaikka minulla ei ole sen asian kanssa tietenkään mitään tekemistä! Suomi on täynnä kateellisia ihmisiä jotka eivät uskalla kokea olevansa täydellisiä.

[/quote]

Tuolle tunteelle on oma diagnoosinumeronsakin. Koska olet täydellinen, niin muistat sen varmasti ulkoa.

Vierailija
15/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:02"]

[/quote]

[/quote]

Tuolle tunteelle on oma diagnoosinumeronsakin. Koska olet täydellinen, niin muistat sen varmasti ulkoa.

[/quote]

:DDD Niimpä. Olen minäkin täydellinen itseni, koska olen 100% tämä tässä, mutta siinäpä se sitten onkin. Täydellinen kyhäelmä juuri minulle suotuja eptäydellisyyksiä. Eikä niistä kannata olla kateellinen. Naurattaa niin tuo paradoksaalinen hölmöys tuossa edellisessä kirjoituksessa:DDDD

Vierailija
16/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä menny montaa sekuntia, kun joku itsensä huonoksi tunteva alkoi vittuilemaan pelkästään siksi, että kerroin olevani mielestäni täydellinen monessa asiassa. Ei haittaa, koska tiesin sen jo etukäteen :D Oikeasti, jos sinua harmittaa se, että joku kokee olevansa monessa asiassa täydellinen, niin vika on SINUSSA ei henkilössä, jolla on kaikki hyvin!

Vierailija
17/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:17"]

No eipä menny montaa sekuntia, kun joku itsensä huonoksi tunteva alkoi vittuilemaan pelkästään siksi, että kerroin olevani mielestäni täydellinen monessa asiassa. Ei haittaa, koska tiesin sen jo etukäteen :D Oikeasti, jos sinua harmittaa se, että joku kokee olevansa monessa asiassa täydellinen, niin vika on SINUSSA ei henkilössä, jolla on kaikki hyvin!

[/quote]

Voi titityy sun kanssasi. Koe kuule ihan vapaasti vain itsesi täydelliseksi, ei se multa pois ole. Ja mä elän oikein mielekästä ja tyydyttävää elämää näin epätäydellisenä. Miksi sulle on niin tärkeää kokea itsesi nimenomaan täydelliseksi? ja mitä tapahtuisi jos sulle paljastuisi ettet olekaan sitä mitä kuvittelet tai haluat olla? Tämä uteliaisuus ei kumpua kateudesta eikä mistään huonommuudestakaan. Miksi en saisi olla eri mieltä sun täydellisyydestäsi? Tai sen suhteesta todellisuuteen?

Vierailija
18/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Vaikea uskoa että ihmisellä joka näkee itsensä täydellisenä ja muut kateellisina olisi kaikki hyvin.

Vierailija
19/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:17"]

[/quote]

Voi titityy sun kanssasi. Koe kuule ihan vapaasti vain itsesi täydelliseksi, ei se multa pois ole. Ja mä elän oikein mielekästä ja tyydyttävää elämää näin epätäydellisenä. Miksi sulle on niin tärkeää kokea itsesi nimenomaan täydelliseksi? ja mitä tapahtuisi jos sulle paljastuisi ettet olekaan sitä mitä kuvittelet tai haluat olla? Tämä uteliaisuus ei kumpua kateudesta eikä mistään huonommuudestakaan. Miksi en saisi olla eri mieltä sun täydellisyydestäsi? Tai sen suhteesta todellisuuteen?

[/quote]

Älä hermostu. Ei minulle ole tärkeää kokea itseäni täydelliseksi. Mutta kun joku kerran kysyi, niin mieleeni tuli monta asiaa, jossa olen tosi hyvä, jopa niin hyvä, etten voi olla parempi, eli olen silloin täydellinen. Samalla hetkellä tajusin, että jos sanon sen ääneen saan kaikkien itseensä tyytymättömien kateellisten ihmisten vihat niskaani. Ja sitten minua alkoi naurattamaan :D Ihmettelen sitä, miksi suomalaisille on niin vaikeaa tuntea itsensä hyväksi tai jopa ihan täydelliseksi. Mielestäni siinä ei ole mitään vikaa, eikä se ole keneltäkään pois, jos joku kokee itsensä ainakin jossain asioissa täydelliseksi, tai aluksi ainakin hyväksi. Mitä enemmän löytyy ihmisiä, jotka uskaltavat olla omasta mielestään täydellisiä tai ainakin hyviä, niin sitä parempi juttu se on myös kaikille muille. Vaikka olenkin monessa asiassa taitava, tai siis täydellinen, niin osaan myös arvostaa muita ihmisiä ja minusta on kiva auttaa niitä, jotka tykkäävät samoista asioista kuin minä ja haluavat kehittyä paremmaksi ihmiseksi ja tulla myös jonain päivänä täydelliseksi, niin kuin minä.

Vierailija
20/24 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimattomuus

Uskollisuus