Mitä teit tänään?
ja oliko päiväsi tavallinen vai jotenkin tavallisuudesta poikkeava lauantai?
Kommentit (10)
Ei ollut normilauantai; hirvee flunssa päällä. Lähinnä siis olen yskinyt ja niistänyt. Plääh.
Keksin aamulla, että lähdemme retkelle Torronsuolle ja siellä teimmekin noin 10 kilsan kävelyreissun. Hyvin jaksoivat 7-12 vuotiaat lapsetkin ja taas tuli upeita kuvia albumiin! Suosittelen paikkaa kaikille, karpaloita saimme koura kaupalla ja kurjet huutelivat suon reunamilla. :)
Ihan tavallinen päivä. Heräilimme lapsen kanssa seiskan aikoihin. Siivoilin ja tein kotihommia. Aamiaisen jälkeen lähdimme lapsen kanssa pyöräillen minun kummitätini luo. Kotiin palattua söimme lounasta ja mies jäi lapsen kanssa. Minä kävelin kaupungille, kävin kahvilla ja kiertelin kaupoissa työvaatteita etsien. Päivällisen jälkeen ollaan vaan köllötelty sohvalla, hassuteltu lapsen kanssa ja vietetty aikaa yhdessä. Mies lupasi hakea meille aikuisille alakerran ravintolasta vielä pastaa kotiin jos minä jäähdytän viinin. :) Ihana päivä, nämä tavalliset ovat parhaita.
Lähinnä istuin tietokoneella erilaisten keskustelupalstojen ääressä, join keskikaljaa, vedin ketjussa röökiä ja vastasin muijalle "Turpa kiinni ämmä!" kun se yritti vietellä mut sänkyyn. Oon ulkoistanut panohommat naapurin neekerille, jolla on paljon isompi muna ku mulla.
Kävin hääharjoituksissa. Kohta mennään naimisiin!
Lapsi heräs jo kahdeksan aikaan, munkin piti mutta torkuin sängyn pohjalla muistaakseni johonkin kymmeneen, josta sitten suoraan tekemään aamupalaa huonolla omallatunnolla..
Suunnittelin kauppalistaa ja mitä muita kotiaskareita täytys tänään tehdä, lähdettiin lapsen kanssa kävelylle. Kun tultiin takasin, potkin isin kuorsaamasta ja syötiin välipalaa, jonka jälkeen yritin saada lapsen päikkäreille, itse samalla datailin koneella... isi tässä vaiheessa ilmoitti lähtevänsä menoihinsa. Lepäilyn jälkeen käytiin pyöräillen kaupassa. Sit sain viestin kaverilta et tulevat perheen kanssa käymään, päätän jättää pyykinpesut huomiselle ja väsäsin purkkihernekeittoa ja cocktailpiirakoita mulle ja ipanalle ruoaksi ennenku vieraat saapuu. Otin pullaa pakkasesta sulamaan ja latasin kahvinkeittimen, ja ooteltiin... pari tuntia juteltiin ja leikittiin. Sitte oliki jo aika lapsen lääkkeelle (johon isin apu ois kelvannut), iltapesuille ja nukkumaan.
Aika tavallinen päivä sinänsä, siis että mä olin lähes koko päivän kaksin lapsen kanssa. Mut ihan mukava.
Aamulla menin aikaisin töihin ja töiden jälkeen läksin keskustaan leffaan, syömään ja parille siiderille siskon kanssa. Äsken tulin kotiin.
Erilainen päivä normaaliin verrattuna, koska tosi harvoin käyn missään muualla kuin töissä, ja varsinkin töiden jälkeen olen yleensä tosi visusti kotona.
Normilauantai. Raiskasin, tapoin ja ajoin autolla ihmisten yli.
...pelasin siis Gta vitosta.
Lapset mummolassa viikonlopun joten kahdestaan ollaan, aamulla siivoilin, erä seksiä, sitten käytiin kauppakeskuksessa ja ruokaostoksilla, yhdessä salitreeni ja kotiin saunaan (syötiin välissä), nyt sit ukko katselee telkkaa sohvalla ja minä tulin koneelle. Perusmeininkiä.
Aika normilauantai. Heräsin 11:30 ja harrastin seksiä avomieheni kanssa. Siivosin kämpän ja selasin nettiä. Iltapäivällä laitoin naaman kuntoon ja vaatteet päälle, lähdin kauppaan. Ostin blinipannun ja bliniaineksia, tulin himaan ja aloin kokkailla. Siinä menikin 1,5 h. Nyt on syöty, ja makaan sohvalla selaillen av:ta katsoen toisella silmällä kaksi kertaa näkemääni Melkein julkkis -leffaa telkkarista.
Myöhemmin vielä iltapanot ja -suihku, sitten tutimaan. ;)