Mies lähtee yksit mökille menen takaluukkuun piiloon ja vedän miestä pataan jos sinne tulee joku naikkonen
Vinkkejä mitä otan matkaevääksi 4 tuntia pitää pärjätä, näkkäriä ei kanata varmaan ottaa ettei rouskutus paljasta minua.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Suklaata ja sidukkaa matkaevääksi. Sujauta letku vaginaan niin voit kusta sen kautta vaikka omaan suuhun.
Aapeellä kyllä on kusta päässä jo ennestäänkin.
Mitä aiot tehdä, jos mies avaa takaluukun?
Sitten kun mätkit miestä, niin mies soittaa häkeen...Sieltä vastataan miehelle:
"Siis otaksä naiselta pataan?"
Et sä omista ketään, et miestäs, et lapsiasi
Ainoastaan kepulainen matkustaa takalootassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei kai nimesi ole Anni?
Kyselee nimimerkki: ”Pitäisköhuolestuajosonmenossanaimaanmökillevaratunmiehenkanssa”
Huo ra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei kai nimesi ole Anni?
Kyselee nimimerkki: ”Pitäisköhuolestuajosonmenossanaimaanmökillevaratunmiehenkanssa”Huo ra
No kyllä. Enkä mikään ihan turha ritsa olekaan, vaan oikein kunnon huo ripukki. Se on kaunista kuultavaa kun kunnon sonnit nai.
Eikö sängyn alla piileskely tuottanut toivottua tulosta?
Uusi twist vanhaan provoon. Kesäkuussako väitit meneväsi siskolle ja jäit sängyn alle.
Häh, ootko mun vaimo? Mussukka? Tuu nyt pois sieltä!
Saako takakontin auki sisältä käsin?
Malttia nyt. Ap palaa vastaa iltasella, koska tässä on kyseessä iltasatu.
Voi hemmetti, mies myikin auton ja nyt en tiedä missä olen, apua täällä on ihan pirusti hyttysiä eikä ketään ole näkynyt päiväkausiin missään.
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti, mies myikin auton ja nyt en tiedä missä olen, apua täällä on ihan pirusti hyttysiä eikä ketään ole näkynyt päiväkausiin missään.
Joko olet päässyt kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päässyt kotiin?
En, vidduko on kylmä.
Olet liian riippuvainen hänestä. Ryhdistäydy.