Mistä rintaliivit jotka ei valahda
Olkien yli. Nettikuvissa näyttää, kuin kaikkien olkaimet on ommeltu ulkoreunaan, vaikka luontevin paikka olisi lähempänä solisluuta.
Kommentit (6)
Mulla sama ongelma, vaikka ostaisi kuinka kalliit liivit erikoisliikkeestä asiantuntijaa apuna käyttäen, niin viimeistään seuraavana päivänä alkaa tuo valuminen. Luovutin ja käytän nykyään pelkkiä sporttiliivejä painijanselällä. Tulee halvemmaksi kuin ostaa huonoja liivejä kalliilla.
Hankkikaa olkainpidikkeet tai silikonipehmusteet olkainten alle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma, vaikka ostaisi kuinka kalliit liivit erikoisliikkeestä asiantuntijaa apuna käyttäen, niin viimeistään seuraavana päivänä alkaa tuo valuminen. Luovutin ja käytän nykyään pelkkiä sporttiliivejä painijanselällä. Tulee halvemmaksi kuin ostaa huonoja liivejä kalliilla.
Se koko... ei noiden erikoisliikkeiden myyjien apu valitettavasti takaa sitä että koko on oikea. Mulle ainakin yrittävät myydä liian isoa ympärysmittaa, varsinkin kun huomaavat että tarvitsemaani kokoa ei heillä ole. Eräs myyjä ehdotti, kun olin bikiniostoksilla, että sitä ympärysmittaahan voi itse ommella pienemmäksi. Joo, varmaan ostan heiltä kalliit bikinit jotka ei ole edes sopivaa kokoa ja käyn itse askartelemaan kokoa paremmaksi🙄
Vierailija kirjoitti:
Väärän kokoiset jos valahtavat.
Olen hoikka mutta isorintainen. Kyljet on kapeat.
Väärän kokoiset jos valahtavat.