Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen sormuksen baarireissun jälkeen eteisen lattialta kenkätelineen alta, minulle mies sanoi että vei sen vihdoin kaiverrettavaksi

Vierailija
28.08.2020 |

Nyt on ristitiitaiset fiilikset. Kun sormukset hankimme, emme ottaneet kaiverruksia koska halusimme miettiä niitä vielä. Nyt yhtäkkiä mies muka oli keksinyt sopivan kaiverruksen ja vienyt sormuksen kultasepälle.

Kertoisitko itse tässä tilanteessa että olet löytänyt sormuksen? Vai odottaisitko lisäselityksiä/totuuden kertomista?

Epäilen että on ottanut baarissa pois esiintyäkseen sinkkuna ja laittanut taskuun, josta sitten pudonnut kun mies riisui humalapäissään takin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies haluaa nimenomaan SEURAA baarista, niin se PITÄÄ SORMUSTA.

Sormus nimittäin nostaa naisten kiinnostusta 1000%, jännä miesten tekemien tutkimuksien mukaan.

Tässä on kyseessä ilmiö nimeltä pre-selection. Esivalittu mies voittaa aina miehen jolla ei ole naista.

Sama kokemus minulla naisena. Varattuna ollessa miehet kilpaa pörrää ympärillä. Yksi pösilö sanoi, että "ei se haittaa, se vain todistaa, että sussa ei ole mitään vikaa" kun sanoin, että olen varattu.

Tuon täytyy olla joku biologinen ominaisuus. Onhan alle vuoden ikäisille vauvoillekin kaikkein kiinnostavin lelu se, joka on toisen vauvan kädessä vaikka edessä olisi leluvuori.

Vierailija
42/45 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturimies. En sanoisi mitään sormuksesta, vaan kysyisin kaiverruksesta lisää, sormuksiin muutenkin kaiverretaan yhtenäiset tekstit, joten ei niitä omin päin viedä kaiverrettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tyhmä mies, kun olisi ihan vaan sanoa että on hukannut sormuksen ja alkaa sitten etsimään sitä. Sanoo vaikka että otti sormuksen pois saunaan mennessä tms ja sit ei saunan jälkeen enää löydäkään sitä mistään. Itse olen hukannut vihkisormukseni, kun otin sen pois käsien pesua varten. En laittanut takaisin sormeen, koska olin alkamassa tekemään lihapullia. Sitten kun lihapullat oli uunissa ja mä pesin taas käteni, en löytänytkään sormusta enää mistään.

Reilun viikon oli hukassa kunnes löytyi eteisen lipaston takaa siivouksen yhteydessä. Olinkin ajatuksissani laittanut sormuksen siihen lipaston päälle, josta kaiketi kissa oli sen käynyt tiputtamassa lattialle tms. Itselläni vaan oli jostain syystä niin vahva mielikuva, että olisin jättänyt sen vessan allastasolle, että en sieltä eteisestä edes kunnolla ollut etsinyt, ennen kuin se vahingossa löytyi. Vessassa kyllä olin siirtänyt jo pesukoneenkin pois paikaltaan, että jos sormus olisi sen taakse tai alle vierähtänyt.

Vierailija
44/45 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petturimies. En sanoisi mitään sormuksesta, vaan kysyisin kaiverruksesta lisää, sormuksiin muutenkin kaiverretaan yhtenäiset tekstit, joten ei niitä omin päin viedä kaiverrettavaksi.

Vaimohan VOISI viedä nyt tuon sormuksen kaiverrettavaksi valitsemillaan teksteillä ja jättää miehen yhteystiedot. Tietysti voisi olla hyvä nähdä miehen ilme, kun hän menee hakemaan sormustaan ja siinä lukee jotain tyyliin "*V|tun uskoton kus|pää*"

Vierailija
45/45 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on kaiverruttaa siihen omaan sormukseen joku oma lässytys, eikö kihlasormusten idea ole että toinen osapuoli antaa sen toiselle? Eli kaiverrukset valitaan yhdessä tai kumpikin valitsee toisen sormukseen jonkun hempeän lupauslätinän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän