Putin kuulemma auttoi Trumpia viime vaaleissa. Jotenkin somessa tms. onko joku nähnyt kuvakaappauksen tms. tästä toiminnasta.
Ei mulla ole mitään syytä uskoa, ettei näin olisi käynytkin. Tästähän puhutaan paljon yhtä totena tapahtuneena kuin vaikka tsunamista, koronasta 9/11 tms. En ole vaan itse nähnyt koskaan tälläisestä konkreettista aineistoa. Kai jonkun äänestäjän on täytynyt saada jokin twiitti tai muu somejuttu? Vai on Putinin trollit vaan floodannut USA:n vauvapalstan niin tukkoon, että "punaniskat" on niellyt jutun?
Kommentit (8)
Muellerin tutkimuksen loppuraportissa ei ollut mitään konkreettisia todisteita aiheesta. Siten se täytyy edelleen luokitella xenofobiseksi salaliittoteoriaksi. Kaikkia yhteyksiä venäläisiin ihmisiin tai yrityksiin esiteltiin aihetodisteina ilman näyttöä varsinaisesta vaalivaikuttamisesta tai salaliitosta.
Täälläkin kirjoittaa paljon ihmisiä, jotka tuntuvat olevan valmiita manaamaan Trumpin alimpaan hemmettiin. Onko teillä mahdollisesti konkreettisia esimerkkejä yllämainitusta asiasta? Tarkoitukseni ei ole puolustella tai tukea Trumpia, on minustakin huono presidentti. Kiinnostaa kuitenkin mitä nämä jutut viime kädessä ovat. Mielestäni esimerkiksi Ylen uutisissa asiaan usein viitattu tositapahtumana.
Obamagatesta Yle ei halua puhua mitään, eikä miten Kiina rahoitti Hillary Clintonin vaalikampanjaa Trumpia vastaan.
Mä olen miettinyt myös, että miten se Venäjä on tehnyt sen käytännössä? Viisaammat saa kertoa mielellään.
Kohta ei enää tarvitse puhua tästä pellestä, kun ei ole pressa, ei voi enää estää rikostutkimuksia itsestään. Lock him up!
Yleensähän täällä tuntuu olevan melko vahva anti-Trump -päivystys. Nyt ihan mykkää. Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko tuo asia siis myytti?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ven%C3%A4j%C3%A4n_sekaantuminen_Yhdysvalt…
"Sosiaalisen median välityksellä Venäjä pystyy samaan tehokkaammin.[11] Informaatiovaikuttamisen painopiste oli perinteisessä oikeistossa, Alt-right-liikkeessä ja fasisteissa. Monikanavaisuus, toisto ja nopeus tekivät siitä erittäin vaikean torjua."
Eli jotain ruutukaappauksia, feikeiksi todistettuja profiileja tms. Haluaisin siis omin silmin nähdä miltä ne näyttivät. Itselläni ei ole tässä mitään puolesta tai vastaan agendaa tai salaliittoteorioita. Kiinnostaisi vain nähdä.
Totta se on, iltasanomissa luki niin