Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuvat rinnat ja uusi suhde

Vierailija
21.09.2013 |

Napakat liivit päällä hyvät 75g, mutta kun otan liivit pois, niin auta armias, kyllä on maan vetovoima tehnyt tehtävänsä.

Onkos siis aiheellista varoittaa uutta petikumppania etukäteen ettei mahdollisesti herra lerpahda juuri kun pitäisi hommiin ryhtyä?

Miten muut roikkorintaiset olette toimineet?

Kaikesta sitä pitää naisen itselleen stressiä ottaakin..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melkein itkenyt roikkurintojani. Koko on 70 DD, ja rinnat on ainakin 5 cm liian alhaalla. En missään tilanteessa voisi olla ilman rintsikoita, se on niiiiiin rumaa, uimapuvussakin on kaarituet. Ja ikää minulla on 45 v.

nyt minulla on uusi mies ja olen aivan häkeltynyt siitä, kuinka hän kehuu rintojani. On isoimmat ja parhaimmat, mitä on ikinä kosketellut yms. Ensin ajattelin, että just joo, mutt nyt niin paljon ja erikseen on kehumut, että olen jo alkanut uskomaan.... 

Tarinan opetus: estot taitavat olla meidän omien päidemme sisällä.

Vierailija
2/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ekalla kerralla liivit päällä. Älä siis odota yöhön, vaan himot hyrräämään vaatteet päällä vaikka illallispöydästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu kuitenkin avata ne..

Ääh, parasta kai sanoa suoraan että ne on aika kamalat :(

Vierailija
4/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ensin aikuiseksi ennen kuin alat suhteisiin.

t.  keski-ikäisenä uuden suhteen aloittanut  105 F, tosin harvemmin niitä pitsejä miehen seurassa tulee pidettyä, kun ne pois vetäistään kohta kumminkin.

Vierailija
5/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuistakin voi nolottaa.

Vierailija
6/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinenkin saa miettiä näitä, mokomakin opettavainen nelonen! Mut ukostahan ne ei oo kamalat.

Vierailija
7/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano niistä etukäteen. Se vaan kiinnittää miehen huomion rintoihisi, vaikka muuten himoissaan ei mitään tajuaisikaan. Aikuinen mies varmasti osaa jo odottaa, ettei kaikkien vaatteiden alla ole mallikroppia.

Vierailija
8/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei roiku, niin eivät oo riittävän isot

t. tissimies

Vierailija
9/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa mies kerkeää siinä ajattelemaan sinun roikkuvia tissejäsi, kun on römpsää tarjolla. Joten anna mennä vaan äläkä ajattele, jos miehellä lerpahtaa sinun tissiesi takia niin et sinäkään sellaisen kanssa sänkyyn halua...

Vierailija
10/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy leikkuttaan ne lärpäkkeet,niin teet palveluksen molemmillle.

Vierailija
11/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kyllä ne miehetkin vanhenee. Itselläni raskauksien jälkeen kaamea pömppömaha ja deittailen miestä, joka on kalju ja tukeva. Seksi on parasta mitä olen ikinä kokenut!

Vierailija
12/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa ryhdy moittimaan omaa kehoasi. Nainen, joka selvästi osoittaa, ettei viihdy omissa nahoissaan, on suurimpia turn-offeja, mitä löytyy.

Vierailija
13/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt tähän hätään ehdi mitään leikkauttamaan :D

Helpompaa olisi jos sen ulkonäössä olisi jotain "vikaa", muttei ole. Tai ehkä sillä on pieni. Sitten kai me ollaan sujut.

Ja jos ei kelpaa niin olkoon kelpaamatta. Ehkä mä selviän siitäkin :)

ap

Vierailija
14/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parikymppinen, kun tuollaisista huolta kannat. Eiköhän se mies keskity aika paljon alemmas kuin tisseihin, vaikka voihan se tietysti niitäkin puristella. Jos sulla on kuppikoko g, niin ei ne mitkään ajokoiran korvat voi olla. Onko se mies sitten täysin linjaviaton? Jos on keski-ikäinen, niin tuskinpa.

Vierailija
15/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä olleskaan harvemmin ne tissit on yhtäku mallinukella täydelliset. Taitaa olla joku muu syy kun lerpahtaa..

Vierailija
16/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä "erilaisia". Mulla taas on niin pienet tissit, ettei niistä kukaan voisi innostua. Toisaalta, se ei kyllä tulisi miehelle yllätyksenä, kun jo pusero päällä saa käsityksen, kuinka mitättömät nypyt mulla on. :C

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi