Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi imetyksen aikana?

Vierailija
21.09.2013 |

Juu, tiedän ettei imetys ole ehkäisykeino! Ollaan käytetty kondomia. Mulla on raskausoireita: Nipistelyä alavatsalla, menkkajomotusta, päänsärkyä, huonovointisuutta, huimausta ja elohiiri silmässä. Tein jo yhden raskaustestin viikko sitten, mutta pissa ei ollut ehtinyt olla rakossa kauaa. Oon täysimettänyt tähän asti, kuukautisia ei ole...

Vauva on nyt puolivuotias ja syntynyt sektiolla. Pelkään, että jos nyt olen raskaana, kohtu ei kestä toista raskautta. Ja lapsiluvunkin piti olla täynnä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään siis, että testi näytti viikko sitten negaa! ap

Vierailija
2/7 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet raskaana. Ehkäpä ne kuukautiset alkamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin, että kyse on kuukautisista. Aiemmin kuukautiset ovat kyllä alkaneet vasta kun olen lopettanut imetyksen, mutta voihan nyt olla toisin. ap

Vierailija
4/7 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet raskaana. Miksi et muuten antanut tehdä sterilisaatiota viimeisimmässä sectiossasi, jos lapsilukunne on täynnä?

Vierailija
5/7 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että olet raskaana.

Vierailija
6/7 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee uusi testi, sillähän se selviää. Vaikka täällä av:lla kaikki tiedetäänkin, niin ei kai me pystytä raskautta toteamaan?

Vierailija
7/7 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi, kun vielä täysimetin 4-kuista esikoista. Kaikki meni hyvin, vaikka oli sektio takana, toinenkin tuli sektiolla. Itsellä oli kyllä kuukautiset alkaneet jo.