Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää noi kaulaan tulevat luomet jotka

Vierailija
21.09.2013 |

pitäis lääkärin mukaan ottaa hirttämällä/tai repästä pois. niistä vaan tulee jonkin verran verta ja kestää tosi kauan kun lakkaa vuotamasta.

Mikiköhän tollaisia toisille tulee 40+ iän jälkeen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voi johtua siitä että joku koru ärsyttää ihoa.

Vierailija
2/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan minulla johdu, koska en käytä kaulakoruja. En ole niille mitään tehnyt. Ikääntyminen saa näkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään käytä koruja. terkkari sano ett niitä vaan tulee toisille. minä aina pyörittelen niitä muutamia päiviä ja sit repäsen pois.

Vierailija
4/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vanhuudenluomia jotka diadermiaan erikoistunut kosmetologi voi poistaa pysyvästi.

Vierailija
5/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. kiitos paljon tiedosta.

Vierailija
6/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo, minä oon 26 ja minulle tulle noita. Ne eivät tosin ole ruskeita vaan ihan ihon värisiä.. Minä niitä pahimpia sitten vaan revin pois.

Vierailija
7/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat ihan pienet tulee usein poikaa odottaville.

Vierailija
8/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsiluomet ja vanhuusluomet on eri juttuja. edelliset on ihonvärisiä, jälkimmäiset ruskeita.

Vierailija
9/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:19"]

Njoo, minä oon 26 ja minulle tulle noita. Ne eivät tosin ole ruskeita vaan ihan ihon värisiä.. Minä niitä pahimpia sitten vaan revin pois.

[/quote]

Mä oon 25 ja sama juttu. Rapsuttelen ne yleensä irti. On vaan sitten kaula pahan näköinen vähän aikaa :(

Vierailija
10/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nämä pikkuiset varsiluomet ovat ensin ihonvärisiä, mutta jos annan kasvaa isommiksi, tummenevat vähitellen. 

Minäkin rapsutan ja nipistelen niitä pois. Verta tulee hetken, mutta sen kyllä kestää kotioloissa. Kannattaa siis ruveta poistelemaan, kun tietää, ettei tarvitse lähteä kotoa minnekään hetkeen. 

Vierailija
11/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:29"]

Ruskeat ihan pienet tulee usein poikaa odottaville.

[/quote]

Odotan  esikoistyttöä,  ja kaulani on ihan luomien peitossa. Luomia on kyllä muutenkin helposti syntynyt, pahimmista paikoista niitä on poisteltu jo, kun olin vielä teini-ikäinen. Ilmeisesti geneettistä, isän suvussa naiset saavat helposti luomia ja mustelmia. 

Vierailija
12/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metit, minkähän vuoksi niitä tulee. Onko sinulla ylipainoa tai diabetesta? Nämä joidenkin lähteiden mukaan altistavat nimittäin varsiluomille.

Vierailija
13/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin on kaksi isoa luomea kaulassa. pyörittelen ja revin irti sit kun ovat siihen valmiit. verta tulee vaan paljon.

Vierailija
14/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuollaisia luomia ollut. Lääkäri (ulkomailla) sanoi niiden tulevan hiotessa, joten jos niitä löytyy kaulan alueelta niin kannattaa tarkistaa myös kainalon alueet. Multa ne poltettiin pois.

Vierailija
15/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne nimenomaan varsiluomia, sellaiset ihonväriset ja melkein lankamaisen ohuet? Niitä on tullut parin vuoden sisään juuri kaulalle ja ovat ärsyttäviä! En ole uskaltanut itse niihin koskea, kun en ole edes tiennyt mitä ne ovat. Keski-iän merkkejä, epäilemättä...

Vierailija
16/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee niitä,johtuu vaatteiden hankaamisesta. On poistettu niskasta ja kaulasta niin,että ensin laitetaan puuduttavaa voidetta n. tunniksi,jonka jälkeen venytetään pinseteillä ja ihan tyvestä sitten pienellä skalpellilla viilletään irti. Lopuksi laastarit päälle. Valmis.

Vierailija
17/19 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiestä ne mulle vaan puhui. Ei ne oo mitään tummia vaan just sellasia ihan ku ihonpaloja vaan. Leviävää sorttia...ei siis ihmiseltä ihmiselle vaan jos itsellä on pari niin pian onkin jo kymmenen. Mulle ei mitään puudutusta laitettu vaan ihan sellasella minineulantapaisella kuumalla jutulla vaan poltettiin ne pois. Punotti sen jälkeen reilun viikon, mutta nyt ei näy jälkeäkään :D

Vierailija
18/19 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut nuoresta asti varsiluomia, voivat olla tummiakin eikä ne mitään vanhuuteen liittyviä ole. Langalla olen hirttänyt useat kerrat.

Vierailija
19/19 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulan alueella runsaasti ja kainalossa pari. Kaulaketjun ärsytys selvästi edesauttaa niiden syntymistä.