Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset ikinä kysy mukavia asioita?

Vierailija
20.09.2013 |

Tai ehkä rakastuneena voivat kysyä, mutta epäilen josko silloinkaan. Tarkoitan nyt sellaisia hassuja ja 'vähäpätöisiäkin' asioita, jotka osoittaisivat kiinnostusta ja välittämistä ja lupaa olla haavoittuvainen.

Juttelin tuossa juuri 16-vuotiaan tytön kanssa, joka on yksi harvoja nettikavereitani. Kysyin onko hän jo sängyssä ja onko peitto päällä. Häntä kiinnosti että miksi kysyin ja ilmeisesti tuntui mukavalta kun kysyin jotain noin 'rohkeaa'. Ennen en ole tuollaista kysynyt. En sitten mitään sen rohkeampaa kehdannut kysyä; tuollainen pikku piristys vain.

Hän ei tietenkään kysynyt samaa minulta, vaan kysyi vain mitä huomenna teen. Mikseivät naiset voi ikinä kysyä millaiset vaatteet miehellä on päällä, millaista hellyyttä haluaisi, missä asennossa nukkuu, onko kynnet leikatut vai ylikasvaneet, minkä väriset verhot on, miltä parta tuntuu tai missä asennossa istuu. Ei ikinä tuollaista hemmottelua.

Puhumattakaan siitä että puhuisi jotakin kiihottavaa tai seksuaalisesti imartelevaa tai stimuloivaa, kuten miehet aina osaavat tehdä. Ilmeisesti naiset eivät ikinä tee näin missään tilanteessa. Joku horatsu voi ehkä tivata kalun kokoa, muttei ikinä kysyisi siitä mitään muuta, vaan vain tuollaisia suorituskeskeisiä asioita.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 00:52"]

Ai, olet täällä taas. Visuaalinen mies, joka haluaa olla kuin nainen, mutta jonka mielestä naiset ovat vääränlaisia. Oletko miettinyt, jos naiset tuntuvat niin epäsopivilta sinulle, että tykkäisitkö kuitenkin enemmän miehistä? Ehkä sinä olet väärässä sukupuolessa ja siten väärässä roolissa?

Suurin osa tuntemistani miehistä tulkitsisi kysymyksen "oletko jo sängyssä ja onko peitto päällä" seksuaalisväritteiseksi lähestymiseksi.

[/quote] No kai sinäkin olet sitten ruvennut lesboksi, kun minä olen kertonut sinulle minkälaisia miehet ovat?

[/quote]

Et sinä ole kertonut minulle millaisia miehet ovat :) 

Voin myös myöntää ihan suoraan, että tunnen tiettyä vetoa naisiin ja olen suudellut naisten kanssa ja se oli oikein ihanaa. Olen ehkä vähän bi, mutta pääasiallisesti miehiin suuntautunut.

Vierailija
22/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, enpä ole edes miettinyt asiaa. Itse kyllä kyselen vastaavista pikkuasioista (tosin en seksuaalisväritteisesti) kummankin sukupuolen edustajilta, koska olen kiinnostunut heistä ihmisinä. Sitä kutsutaan keskusteluksi. Ehkä sinäkin vielä tapaat jonkun joka kysyy.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:15"]

Miten sä voit itsellesikään väittää, että se oli vain "mukava kysymys" kun samassa lauseessa toteat sen olevan seksuaalinen avaus?

Mun mielestä aikuisen miehen pitäisi tajuta jättää flirttaamatta 16-vuotiaan kanssa. Jos nyt menisit ihan vaan ittees, etkä syyttäisi tästäkin (siitä ettet saanut tyttöä mukaan flirttaamaan) naissukupuolta universaalisti.

[/quote] Oletko nyt se sama tyyppi, joka ei ymmärrä mitä pedofilia, lapsuus ym.käsitteet tarkoittavat? Sille en aio vastata toista kertaa.

Eikä minun pitäisi vastata sinullekaan, koska vääristelet sanojani. En sanonut sen olevan seksuaalinen avaus. Ymmärsitkö eka kerralla? Jos se oli seksuaalinen avaus, niin ei ainakaan sellainen josta kukaan voisi loukkaantua. Sinä et ollut siinä tilanteessa, joten sinun ei pidä vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Ja huomioi myös että se on vain yksi esimerkki mitä käytän havainnollistamaan paljon suurempaa ilmiötä ja myönnän ettei esimerkki välttämättä ole paras mahdollinen, muttei ihan huonokaan. Sen sijaan että muistelisimme sitä, voimme miettiä tätä aihetta laajemmin.

Vierailija
24/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:23"]

Ai, enpä ole edes miettinyt asiaa. Itse kyllä kyselen vastaavista pikkuasioista (tosin en seksuaalisväritteisesti) kummankin sukupuolen edustajilta, koska olen kiinnostunut heistä ihmisinä. Sitä kutsutaan keskusteluksi. Ehkä sinäkin vielä tapaat jonkun joka kysyy.

N26

[/quote] Ehkä. En pidä sitä todennäköisenä.

Minusta naisten kysymykset ovat yleensä sellaisia kuulustelevan tenttaavia, ja niistä tulee sellainen haastettu ja tilivelvollinen olo. Ne liittyvät saavuttamiseen ja tekemiseen.

Vierailija
25/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:10"]

Enemmänkin sellainen vapauden osoitus; vapaus mennä vielä vähäpätöisempiin asioihin ja siten imarrella toista.

Eikö pieni puoliflirtti voi piristää? Aistin kyllä selvästi, että hän tykkäsi noista kysymyksistä ja laittoi hymiöitä, mutta en enää keksinyt uusia.

[/quote]

Eli oli tarkoitus edetä imartelmaan toista. Puhut välissä puoliflirtistä ja sanot aistineesi, että tyttö tykkäsi kysymyksistä.

Omien kavereideni kanssa ei imarrella. Ei tarvitse imarrella, koska ollaan kavereita ja se jo riittää kertomaan, että pitää toisesta ihmisenä. Imartelua tulee silloin, kun on ilmassa yritys siirtyä kaverirajan toiselle puolelle - sinne seksuaaliselle puolelle. Silloin aletaan pelaamaan ja miettimään siirtoja, kuten sinä vaikutat tekevän. Ehkä tarkoituksesi todellakin oli vain olla kuin homokaveri, mutta moni tulkitsisi tuon toisella tavalla.

Vierailija
26/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:10"]

Enemmänkin sellainen vapauden osoitus; vapaus mennä vielä vähäpätöisempiin asioihin ja siten imarrella toista.

Eikö pieni puoliflirtti voi piristää? Aistin kyllä selvästi, että hän tykkäsi noista kysymyksistä ja laittoi hymiöitä, mutta en enää keksinyt uusia.

[/quote]

Eli oli tarkoitus edetä imartelmaan toista. Puhut välissä puoliflirtistä ja sanot aistineesi, että tyttö tykkäsi kysymyksistä.

Omien kavereideni kanssa ei imarrella. Ei tarvitse imarrella, koska ollaan kavereita ja se jo riittää kertomaan, että pitää toisesta ihmisenä. Imartelua tulee silloin, kun on ilmassa yritys siirtyä kaverirajan toiselle puolelle - sinne seksuaaliselle puolelle. Silloin aletaan pelaamaan ja miettimään siirtoja, kuten sinä vaikutat tekevän. Ehkä tarkoituksesi todellakin oli vain olla kuin homokaveri, mutta moni tulkitsisi tuon toisella tavalla.

[/quote] Eikö tässä oikeasti ole minkäänlaista välimuotoa? Koska hän on niin nuori, en ole erityisen kiinnostunut hänen tapaamisestaan, enkä usko että sitä edes ikinä tapahtuu välimatkojen takia. Mutta mikä tuollaisessa keskustelussa nyt olisi hirveää? Kyse ei ole mistään tavoitteellisesta siirrosta, vaan viattomasta huvittelusta ja fiiliksien piristämisestä. Jonkun mielestä sekin on sitten melkein raiskaus..."menetkö nukkumaan?" on varmaan puoliraiskaus.

Miksi minusta tuntuu että vastaanotto olisi ihan erilainen jos olisin joku lipevä julkkis tai jäkispelaaja? Mutta kun tunnistetaan AT-mieheksi, niin jotenkin kohtelu on tällaista hyytävää ja autistisen jäykkää. Tarkoitan nyt tätä haukkumisen ja selittelyn vimmaa. Naiset eivät oikein tykkää siitä, että näitä ihmisten biologisia prosesseja ja käyttäytymistä tutkitaan ja mietiskellään, vaan kaiken pitäisi vain 'tapahtua' (naisen ehdoilla). Eikä vielä ole esitetty edes mitään vaatimuksia minun puoleltani.

Vierailija
27/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on ihan sama onko tuollaisessa tilanteessa mies ammatiltaan ministeri, puujalanveistäjä vai jalkapallisti, yhtä ällöttävää kun aikuinen mies vikittelee nuorta tyttöä.

Ja ihan tässä ketjussa on sulle monikin jo sanonut, että tuollaiset kysymykset eivät yleensä kuulu kaverisuhteeseen vaan ovat intiimejä. Ihmettelit jossain välissä, miksi naisten kysymykset liittyvät enemmän suorituksiin ja tekemisiin. No kas, kun miehet _yleensä_ kertovat niistä mieluusti, sen sijaan joku verhojen väri on _yleensä_ ihan yks hailee. Esittämäsi "imartelevat" kysymykset olivat aika omituisia ja mitä ihmeen imartelua keskustelu sinulle muutenkaan on? Sinulla ihan oikeasti tuntuu olevan hyvin erikoinen käsitys ihmissuhteista. Tämä ihan hyvällä sanottuna.

Vierailija
28/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tasa-arvo tarkoittaa nykyään sitä, että nainen on aina oikeassa ja mies väärässä. Miten tahansa toimit, niin aina siitä miehen käytöksestä saadaan jotenkin väännettyä häntä vastaan.

Vierailija
29/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:54"]

Kyllä mulle on ihan sama onko tuollaisessa tilanteessa mies ammatiltaan ministeri, puujalanveistäjä vai jalkapallisti, yhtä ällöttävää kun aikuinen mies vikittelee nuorta tyttöä.

[/quote] No kyllä joku ehkä vielä sinuakin vikittelee, vaikket enää nuori ole. Ja voithan lohduttautua sillä että se nuorikin vanhenee.

Vierailija
30/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein näe järkevänä yrittää jatkaa minkäänlaista keskustelua kanssasi, jos et ymmärrä miksi aikuisen miehen seksuaalisviritteinen keskustelu 16-vuotiaan kanssa on todella epäilyttävää ja jopa ällöttävää.

Vierailija
31/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 01:59"]

En oikein näe järkevänä yrittää jatkaa minkäänlaista keskustelua kanssasi, jos et ymmärrä miksi aikuisen miehen seksuaalisviritteinen keskustelu 16-vuotiaan kanssa on todella epäilyttävää ja jopa ällöttävää.

[/quote] Sitä keskustelua ei ole vielä tapahtunut, mutta se on yksi luonnollisimmista asioista maailmassa. Kysy lähes miltä tahansa kulttuurilta.

Sen sijaan toisten miesten jörnimien, ikääntyneiden naisten viettely ei ole luonnollista, ja sitä toteuttaville miehille naurettiin Suomessakin vielä 60-luvulla tai myöhemmin.

Ymmärrän että edustat tässä ikääntyvien, impeytensä menettäneiden naisten intressejä ja yrität läpinäkyvästi lavastaa ne joksikin yleismaailmalliseksi totuudeksi hurskastelemalla ja turskahtelemalla. Ja se ei kiinnosta yhtään itsenäisesti ajattelevaa miestä.

Joten voitaisiinko taas keskustella itse aiheesta, eli naisten ja miesten eroista?

Vierailija
32/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luolasta näitä limanuljaskoja oikein könyää? 

Vierailija
34/34 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on helppo kysymys.

Naiset ei kysele sulta miellyttäviä, koska yksikään nainen jonka kanssa olet keskustellut ei ole pitänyt sinua puoleensavetävänä. Siksi naiset eivät halua harrastaa pikkutuhmaa small talkkia kanssasi.

Ainoa naispuolinen juttuseura jonka löydät, on 16-vuotias ressukka, jota vanhemman miehen huomio imartelee, ja joka ei vielä ymmärrä kyseisen vanhemman miehen markkina-arvosta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi