Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä, mammat, aloitte aktiivisesti kuunnella musaa ja millaista?

Vierailija
17.07.2006 |

Oma kehityskaari menee sillä viisteen, että joskus 7-8-vuotiaana sain ekan mankan (kasetti+radio). Vanhemmat toivat mulle Leningradista kasetteja sitten. Pyysin vain klassista. Kuuntelin Mozartia, Tsaikovskia ja Vivaldia ainoastaan.

Pyysin isoveljeltä synttärilahjaksi klassista, hän osti Madonnan kasetin (!). Ei se kovinkaan kovasti kolahtanut, mutta sinä kesänä, joka edelsi 5. luokkaa olin leirillä ja siellä " diskossa" joka ilta soittivat sen ajan poppista. Siitä se sitten lähti. Sitten tuli NKOTB ja Take That pari vuotta myöhemmin. Sitten siirryin sekamusiikkiin, jossa edelleen olen.

Genrevalikoimani laajenee koko ajan, uusin valloitus on ska. Luultavasti jokaisesta genrestä löydän jotain minulle rakasta. :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joskus 9-vuotiaana rakastin balettimusiikkia ja muutakin melodista klassista. 11-vuotiaana aloin kuunnella Modern Talkingia ja Stephanieta, johon olin hulluna. Yläasteella kuuntelin kaikenlaista diskopoppia. Vasta aikuisiällä tullut kiinnostusta rock-henkiseen musaan ja uudestaan klassiseen. Nykyään tulee kuunneltua eniten lastenlauluja, etenkin paljon parjattua Titi-Nallea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla