Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffi-ideoita Tampereella?

Vierailija
28.08.2020 |

Ehdotin naiselle seinäkiipeilyä ja ravintolaa 1.treffeille mutta hän haluaa jotain rennompaa mutta silti aktiivista. Mun mielestä kiipeily olisi ollut rentoa puuhaa mutta hän ilmeisesti tuntee epävarmuutta koska ei ole ikinä kiipeillyt. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin kävely ja ravintola..?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti vaan kahville niin selviää haluaako tavata uudestaan.

Ja voihan ne kahvit kestää tunteja jos oikein hyvin sujuu

Vierailija
2/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nainen löytyi? Voi olla joku entinen deittini. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyynikinharjulle kävelylle ja jos kiinnostusta löytyy niin Munkkikahvilaan kahville. 

Vierailija
4/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyynikinharjulle kävelylle ja jos kiinnostusta löytyy niin Munkkikahvilaan kahville. 

Noniin kannatti kysyä, tuo Pyynikinharju vaikuttaa kiinnostavalta, kiitos.

AP

Vierailija
5/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää. Kävelylle ylipäätänsä.

Vierailija
6/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette just nyt heti, ruusut kukkii vielä Hatanpään Arboretumissa. Kaunis paikka.

Vierailija
7/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullintorille bongaamaan narkkareita.

Vierailija
8/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyskentelyä Hatanpään Arboretumissa. Sen jälkeen intiimi illallinen 2h+k -ravintolassa.

Vierailija
9/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään jutella ja tutustua rennon tekemisen myötä. Ei kävelyä rankempaa. Sekä kahvit tms. En mitään rankkaa ja vaativaa aktiviteettia ensitreffeillä.

Pyynnikki ja Pispala kivoja. Muutenkaan ei liian pitkiä treffejä aluksi. Kyllä sen sitten näkee riittääkö juttua niin voi jatkaa kauemmin treffejä tai tavata uudelleen.

Vierailija
10/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydetään muuta kuin kävelyä ja ravintolaa ei kannata ehdottaa kävelyä ja ravintolaa.

http://pirkanmaa.menoinfo.fi/events

Vierailija
11/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään jutella ja tutustua rennon tekemisen myötä. Ei kävelyä rankempaa. Sekä kahvit tms. En mitään rankkaa ja vaativaa aktiviteettia ensitreffeillä.

Pyynnikki ja Pispala kivoja. Muutenkaan ei liian pitkiä treffejä aluksi. Kyllä sen sitten näkee riittääkö juttua niin voi jatkaa kauemmin treffejä tai tavata uudelleen.

Unohtui mainita että AP asuu helsingissä ja tampere suht tuntematon paikka joten siksi suunnittelin vähän runsaampaa tekemistä.

Tietenkin jos asuisin lähellä niin se olisi vain nopea kävely ja siinä se, mutta jos ajomatkaa on lähemmäs 2h niin mukavaa olisi pitää vähän pidemmät ensitreffit.

Vierailija
12/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui mainita että AP asuu helsingissä ja tampere suht tuntematon paikka joten siksi suunnittelin vähän runsaampaa tekemistä.

Tietenkin jos asuisin lähellä niin se olisi vain nopea kävely ja siinä se, mutta jos ajomatkaa on lähemmäs 2h niin mukavaa olisi pitää vähän pidemmät ensitreffit.

Jos Tampere on daamin kotikaupunki eikä sinun niin miksi hän ei järjestä sitä ohjelmaa?

Vierailija
13/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kävelyllä, kahvilla ja menet loppupäiväksi särkänniemeen.

Vierailija
14/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V&P. Seinäkiipeilyä ehtii harrastamaan sitten parisuhteenkin aikaan.

Vierailija
15/15 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tampere on daamin kotikaupunki eikä sinun niin miksi hän ei järjestä sitä ohjelmaa?

Jos olen jotain vuosien varrella oppinut treffailusta niin se on se että miehenä tulee aina pitää ohjat käsissä.

Tuon lisäksi luulen että nainen itsekään ei ole niin paljoa tutustunut kotikaupunkiinsa. On muualta kotoisin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi