Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, nyt lähden sit treffeille ihan vaan sen takia, että (ov)

Vierailija
20.09.2013 |

mulla on ihan hirveä ikävä aikaisempaa säätöä. Eiks täällä palstalla tällein neuvota tekemään? Tekis mieli itkeä, mutta nyt esitän iloista koko illan. Vittu. Tämmönen ei oikeesti oo mun juttu.

No, ei ainakaan pelkoa, että seksiä yms tulis harrastettua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin itseäni.

Vierailija
2/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä kukaan kommentoi? Treffeiltä tultu ja entistä rikkinäisempi olo. Ei tämmöinen useamman deittalu ole todellakaan tervettä! Jos on ikävä toista, niin ei silloin lähetä juoksemaan toisen kanssa. Sai olla viimeinen kerta, kun kokeilen jotain tällaista. Tämähän on aivan väärin sitn treffiseuraakin kohtaan!

Ihan hirveä ikävä ja väärää ihmistä... Kunpa pystyis ees itkemään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua?! Sä siis uskot palstaa mieluummin kuin omaa itseäs. Nyt on ajatusmaailma kohdallaan.

Pidät kunnon paussin nyt ja anna itsellesi aikaa.

Vierailija
4/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikävöit toista? Mikset ole hänen kanssaan?

Vierailija
5/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 03:18"]

Mitä vittua?! Sä siis uskot palstaa mieluummin kuin omaa itseäs. Nyt on ajatusmaailma kohdallaan.

[/quote]

No siis ajattelin kokeilla vaan, ikinä ennen en ole tällein useampaa pyöritelly. Tai siis eihän mulla mitään useampaa ole, koska entinen on entinen. Tän kuulemma ois pitäny auttaa unohtamaan. Oli vaan vähän epätoivonen olo, että jotain piti tehdä. Ei hyvä juttu, eikä ollu ollenkaan mun juttu.

Väärin kaikin tavoin.

ap

Vierailija
6/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 03:20"]

[/quote]

Se ei ollut kiinnostunut meikäläisestä. Kolahti aika ikävästi.

ap

Vierailija
7/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 03:18"]

[/quote]

Toivottavasti paussista ei muuten tule yhtä pitkää kuin ennen tätä... Kolme vuotta oli tuo edellinen. Mä taidan olla tosi ronkeli miesten suhteen.

ap

Vierailija
8/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle tuo sopisi. En halua jäädä märehtimään ihmistä joka ei minua halua vaan mennä elämässä eteenpäin. Olen toipunut nopeasti tuolla tavoin, mutta ei varmaan sovi kaikille. Vihoviimeinen asia olisi antaa minut jättäneen vaikuttaa elämääni vielä eron jälkeen niin että jään vatvomaan sitä edellistä. Puhuit useamman pyörittämisestä vaikka itsekin huomasit ettei siitä ole kyse. Olet vaan kiinni edellisessä niinkuin olisit sen kanssa edelleen. Koita päästää irti, se on nyt ohi. Ei heti tarvi uutta suhdetta aloittaa, voit silti käydä treffeillä jos haluat ihan vaan huvin vuoksi. Niin osa niistä miehistäkin tekee, ei kaikki ole hakemassa vakavaa suhdetta.

Vierailija
9/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 09:34"]

No minulle tuo sopisi. En halua jäädä märehtimään ihmistä joka ei minua halua vaan mennä elämässä eteenpäin. Olen toipunut nopeasti tuolla tavoin, mutta ei varmaan sovi kaikille. Vihoviimeinen asia olisi antaa minut jättäneen vaikuttaa elämääni vielä eron jälkeen niin että jään vatvomaan sitä edellistä. Puhuit useamman pyörittämisestä vaikka itsekin huomasit ettei siitä ole kyse. Olet vaan kiinni edellisessä niinkuin olisit sen kanssa edelleen. Koita päästää irti, se on nyt ohi. Ei heti tarvi uutta suhdetta aloittaa, voit silti käydä treffeillä jos haluat ihan vaan huvin vuoksi. Niin osa niistä miehistäkin tekee, ei kaikki ole hakemassa vakavaa suhdetta.

[/quote]

Näin meitä on erilaisia! Ymmärrän kyllä, että tuo nopeuttaa sitä yli pääsemistä ja toimii joillakin.

Mulle vaan tuli vieläkin semmoinen olo, että aivan kuin pettäisin ja teen todella väärin. Eli mulle tuo ei sovi, vaan mun on saatava märehtiä ikäväni pois ihan kokonaan ennenkuin jaksan/viitsin/pystyn menemään seuraaville treffeille. En ehkä muuten ole muutenkaan sellainen deittailijatyyppi. Tai siis pystyn tapailemaan vain miehiä, joista olen oikeasti kiinnostunut. Muu tuntuu vedätykseltä.

ap

Vierailija
10/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu ja pidä hauskaa.

Vierailija
11/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 09:41"]

Rentoudu ja pidä hauskaa.

[/quote]

Pidän hauskaa eri tavalla. En onneks elä miesten huomiosta :D

ap

Vierailija
12/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 03:20"]

[/quote]

Se ei ollut kiinnostunut meikäläisestä. Kolahti aika ikävästi.

ap

[/quote]

Oon ihan samassa tilanteessa sun kanssa. Tosin en oo tapaillut ketään muutakaan just siks, että ois niin väärin toista kohtaan. Tästä on jo 1,5v, kun oon ollut kontaktissa tähän erääseen eikä vaan unohdu. :/

Vierailija
13/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh.

Pakko sanoa, että en nyt tajua. En siis sitä, että toista ei heti unohda mutta voi sitä silti elää ja tehdä asioita.

Eikä sun deittiseurasta tarvitse tietää, pidätkö hänestä vielä, sen kun olet vaan ja pidät hauskaa. Tekee ihan hyvää tavata ihmisiä, unohtaa ne omat murheensa.

Vierailija
14/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 10:58"]

Äh.

Pakko sanoa, että en nyt tajua. En siis sitä, että toista ei heti unohda mutta voi sitä silti elää ja tehdä asioita.

Eikä sun deittiseurasta tarvitse tietää, pidätkö hänestä vielä, sen kun olet vaan ja pidät hauskaa. Tekee ihan hyvää tavata ihmisiä, unohtaa ne omat murheensa.

[/quote]

Tottakai elän ja teen asioita, mutta mä oon varmaan vanhanaikanen tai mulla on joku vika päässä, koska mä miellän treffit ihan semmoiseksi potentiaalisesti vakavaksi.

Teenkin mieluummin juttuja kavereitten kanssa ja sit jos tielle osuu joku tosi mielenkiintonen tyyppi, joka vähän vie jalkoja alta niin sit lähden taas treffeille. Me ollaan erilaisia! :)

Mä en muuten ole pitänyt tähän mun säätöön yhteyttä enkä pidä, musta ei ole roikkujaksi. Nuolen haavojani jonkun aikaa ja thats it, mutta toi treffailu oli kyllä mulle väärä tapa. Onpahan opittu nyt sekin. :) Hauskaa voi pitää myös ilman miehiäkin!

ap

Vierailija
15/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako aloitusta aiot vielä tehdä tästä säätösi ikävöinnistä? palstalla on paljon kirjoittajia joille riittää yksi ketju siitä kun PERHE HAJOAA.

Vierailija
16/16 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kyllä tää oli ihan eka kerta kun tästä kirjotin. Kurjaa, että meitä on sit monta tässä tilanteessa! Ja eihän sun oo pakko lukee niitä ketjuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän